TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• streetmeet skedsmohallen 29/4-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#169431  av Henrik

jau. håper været holder seg. ikke kult hvis det skulle begynne å regne.

#169464  av BT-GTI

jeg kommer i kveld....

#169494  av Apsis

parkeringsplassen ved skjedsmohallen er stengt av politiet. skriver fra telefonen nå. noen som har noe annet gøy sted å være?
edit: de fleste er nå på parkeringa ved norges varemesse.

#169626  av Carina_E

da var en lang og fin dag over.. først 8 timer gåing på exporama... så var det streetmeet sin tur... :lol: måtte bare hjem og tomme camera... skedsmohallen ble stengt av en stygg firmabil med neo rare lys på taket... husker ikke helt hvordan firma det var men... :lol:
men det stoppa ikke oss nei.. norges varemesse ble det da... og syns det var bra oppmøte jeg da.. mye bra og se på.. mye kreditt til den lyse blå og lilla hiace`n for burninga... var vel den bilen som klarte det aller best av de alle etter min mening...ikke det man forventer og se men... :o
men de som var der hørte nok også at det ikke var snakk om noe 2,4 diesel der i gården nei 8) groooommm lyd!!!!!
mens så kom det en bil til fra samme firma da og sa vi måtte fjerne oss, neste stopp da Metro... bar der også.. så ikea på furuset.. ikke like mange fant veien dit..

oppsumering.... en helt knall dag....

#169646  av celicat23

Bra å høre at politiet fortsatt prioriterer ordentlig kriminalitet, fremfor meningsløse ting som å bruke tid på å jage vekk ungdommer som prøver å dyrke en interesse. Godt å vite at alle de pengene jeg betaler i skatt går til noe meningsfult og nyttig.

#169658  av FireFox

Eneste jeg så fra ts-ogn på street meet var neemi.. fikk sakt hei og hade :lol: var helt på slutten, da noen få hadde samlet seg på ikea.

Vi blei jo sendt 3 forskjellige steder :p

Den hi-acen hadde visst en V8`r... den som burna rundt..

#169664  av Apsis

Ved varemessa så jeg bilene til Rollaole og BT-GTI (tror jeg), og et par andre toyotaer (bl.a. en sort mk6 GT4 pg en lilla Corolla GT).

Nei, må prøve å skaffe meg egen toyota (igjen) før neste happening.

Hvor ble det av deg Henrik? Hadde gleda meg til å se bilen din og få "hjemlengsel" ;)
Sist redigert av Apsis den 30 apr 2006 02:20, redigert 2 ganger totalt.

#169665  av BrennaRacing

Etter Metro så dro jo alle til Hellerudsletta....Der sto det masse poltifolk å passet på hva som skjedde....Kostet 100 spenn å komme inn der med bil, men så fikk man lov til å burne å da :D Var ikke så sykt mange folk der egentlig...Var vel ikke så mange som fikk det med seg....Litt før 12 kom noen av gutta fra west coast customs å snakket litt, å da var det seffern en del volvoer å andre som skulle vise seg frem litt :D

Men som nevnt tidligere så var det Hiacen som var kulest :D Å en gammel Hilux som kjørte opp å ned trappene på Varemessa i Lillestrøm :lol:

#169689  av Henrik

Jeg sto på metro senteret stort sett hele kvelden.

Viste ikke at folk dro på ikea.

Skal sjekke det neste gang....

Det ble hvertfall en bra kveld tilslutt...

#169753  av Rollaole

Dette var knall! Men vi burde få prøvd og fått tilatelse til og stå på varemessa, fin plass og være på da! :)

#170133  av |plumbo

[quote="BrennaRacing"]Etter Metro så dro jo alle til Hellerudsletta....Der sto det masse poltifolk å passet på hva som skjedde....Kostet 100 spenn å komme inn der med bil, men så fikk man lov til å burne å da :D quote]

Jeg la da igjen en jævlig en der men fikk til snakk da :D men men :D

#170134  av |plumbo

noen som så min latterlige revers sladd da ?

#170138  av BrennaRacing

|plumbo skrev:
BrennaRacing skrev:Etter Metro så dro jo alle til Hellerudsletta....Der sto det masse poltifolk å passet på hva som skjedde....Kostet 100 spenn å komme inn der med bil, men så fikk man lov til å burne å da :D quote]

Jeg la da igjen en jævlig en der men fikk til snakk da :D men men :D
Sladda du på hellerudsletta å?? Så deg ikke der jeg...Så bare den på varemessa :D

#170143  av |plumbo

var på hellerud og jeg tok en liten burn out med brekket på , smarte meg hadde glømt og setter på resirk av lufta så jeg måtte gi meg da jeg ikke fikk puste mer hehe . p.s. har en dvd fra treffet :)

#170158  av BrennaRacing

Hehe...SÃ¥ nesten bare volvoer der jeg :D

FÃ¥r du lagt ut filmen eller