Side 2 av 5

Legg innLagt inn:12 aug 2006 00:42
av <Supramannen>
kosta meg nok kan jeg bare si :P men det kunne blitt mye dyrere iallefall! vet ikke grunnen til at det var knekt nei. låsing av bakaksling el no sånt, evt harde starter, eller overtrekking av bolter... fuglene vet...

Legg innLagt inn:29 aug 2006 16:50
av <Supramannen>
Mottok og monterte Coiloversen idag. Må si jeg er meget fornøyd med resultatet! ble endel stivere å bedre å kjøre. Samtidig så det ser mye bedre ut! 8) Bilder av monteringen og resultatet kommer senere i kveld:)

Legg innLagt inn:29 aug 2006 17:03
av Turbotrille
Hei, hva betalte du for coiloversene,hvilket merke kjøpte du, hvor kjøpte du de og var det lang leveringstid???

Legg innLagt inn:29 aug 2006 17:53
av <Supramannen>
Turbotrille skrev:Hei, hva betalte du for coiloversene,hvilket merke kjøpte du, hvor kjøpte du de og var det lang leveringstid???
betalte ca 9500,- for Tein Superstreet dempere med Tein EDFC (Electric Damping Force Controler) Kjøpte de hos en exportør i Hong Kong, Nic Vollans. (importpimp@mac.com) meget god service!

Legg innLagt inn:30 aug 2006 00:05
av <Supramannen>
her er noen bilder av monteringen av Tein Coiloversen og bilen etter senkingen:)
demperne er nå helt nedskrudd så lavt som mulig. Ble en helt annen bil å kjøre! 10xmorsommere :D mye bedre å leke seg med iallefall! neste på understellslista må bli Suspension techniques anti roll bar, for å få bort litt krengning! :wink: felgene ser litt mongo ut, står alt for langt inn i hjulbuene. så noen spacers må til!

Legg innLagt inn:30 aug 2006 15:16
av Turbotrille
Genial høyde, så veldig bra ut..

Tror det blir noe slikt i løpet av vinteren..

Legg innLagt inn:30 aug 2006 21:21
av Andreazz
Blir det ikke veldig stivt å kjøre med dette? Midt inntrykk er at MK3 supraen ikke akkurat har det stiveste karosseriet orginalt.. Så det må jo bli en del knirking å vridning..? Hvordan er Tein f.eks i forhold til vanlige senkefjærer?

Legg innLagt inn:10 sep 2006 16:43
av <Supramannen>
Andreazz skrev:Blir det ikke veldig stivt å kjøre med dette? Midt inntrykk er at MK3 supraen ikke akkurat har det stiveste karosseriet orginalt.. Så det må jo bli en del knirking å vridning..? Hvordan er Tein f.eks i forhold til vanlige senkefjærer?
bilen er ikke veldig stiv med Tein nei. behagelig stiv vil jeg si, det knirker ikke, og den spretter ikke fælt som med billige "sportsdempere" som koni fks, som er så stivt at du heller spretter av veien istede for å holde deg på veien. må si jeg er veldig fornøyd med demperne!

Legg innLagt inn:14 sep 2006 13:11
av 95TT
Var en fresh og fin MkIII detta.. den må du ta godt vare på.. :p

Legg innLagt inn:15 sep 2006 11:59
av <Supramannen>
95TT skrev:Var en fresh og fin MkIII detta.. den må du ta godt vare på.. :p
hehe;) ta det med ro den er i gode hender;)

Legg innLagt inn:09 nov 2006 19:54
av <Supramannen>
til Toyparts: holder det med to av disse bensinpumpene egnende for motoren min? http://www.aeromotiveinc.com/pdetail.php?prod=5

Legg innLagt inn:10 nov 2006 15:53
av <Supramannen>
har nå begynt å tilpasse cooler, trangt om plassen gitt:P cooleren måler 600x300x76mm og skal vistnok holde til 700 hk. så vi får håpe det er nok:P

Legg innLagt inn:16 nov 2006 00:12
av <Supramannen>
Har lagd ferdig festene til cooleren i øverkant nå. fikk veiven tilbake fra Motorteknikk igår. Så det blir å montere sammen motoren å rive ut gamle å sette inn værstingen;)

Legg innLagt inn:16 des 2006 01:03
av <Supramannen>
da er Koyo Racing alu. radiator, C's shortshifter og klarglass hjørnelys bestilt på Ebay. og Høyglanspoleringskit for både stål og alu, samt anodiseringskit bestilt fra Gasolin.no

Q45 spjeld (ø90mm) er også bestilt, som skal på nytt innsug:D
innsuget blir noe alà dette:
Bilde

Koyo radiator:
Bilde

Legg innLagt inn:16 des 2006 01:06
av <Supramannen>
kan en moderator flytte denne tråden til "prosjekter"? hadde vært mer korrekt tror jeg ;)