TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Opp med hÃ¥nda alle som har hvite skilter pÃ¥ JDM-Supran sin!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#173252  av Ninjamannen78

SupraN/A skrev:
Ninjamannen78 skrev:
arctic_celi skrev:hehe... jaja... supra med røde skilter er godt nok for meg :)
Prøvde denne i dag:
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=998857
Sykt fin bil! (tenker rødeskilt jeg nå ja)
Er det bare jeg som synes dette er sykt dyrt? Ligger på ca samme prisnivå som hvis man skulle importere en fra USA :shock:
VW/Audi klubben har vel eget forum eller hur :lol:
Jepp, og der er det heldigvis kun betalende medlemmer som får poste, da slipper man kverulanter som hverken har Toyota eller VAG, og som bare vill prate piss.

#173256  av Ninjamannen78

TMTT skrev:Er det bare jeg som synes dette er sykt dyrt? Ligger på ca samme prisnivå som hvis man skulle importere en fra USA
Hmmm,,, nå tror jeg du er på bærtur :D :D
http://www.supratraderonline.com
Kanskje du kan finne noen på ebay, værsågod og ta en sjanse :roll:
Ser kun på supraforums.com, ligger blant annet en 98 modell med 38K miles på måleren til 30K $.

#173267  av Rayho

Ninjamannen78 skrev:
Rayho skrev:
Ninjamannen78 skrev: Er det bare jeg som synes dette er sykt dyrt? Ligger på ca samme prisnivå som hvis man skulle importere en fra USA :shock:
Du synes det ja. Rart, i å med at du i en tidligere post sa at for 250.000kr får man en sliten JDM. Denne havner på rundt den prisen ferdig regga, å den er ikke mer sliten enn gamlebilen din.
Bra du holder oversikt over mine tidligere poster. Jeg hadde jo rett, hvis denne kommer på 250 med skilt. Regner med du har gått gjennom både denne bilen og min gamle siden du kjenner de så godt.
Vet at begge er bra, å at du tok feil om pris. hehe

#173271  av Rayho

Ninjamannen78 skrev:
SupraN/A skrev:
Ninjamannen78 skrev: Er det bare jeg som synes dette er sykt dyrt? Ligger på ca samme prisnivå som hvis man skulle importere en fra USA :shock:
Jepp, og der er det heldigvis kun betalende medlemmer som får poste, da slipper man kverulanter som hverken har Toyota eller VAG, og som bare vill prate piss.
Da er du på feil forum. Du oppfyller jo alt du her lister opp :roll:

#173277  av SupraN/A

Ninjamannen78 skrev:
SupraN/A skrev:
Ikke for å kverulere men d virker som at du kun er ute etter å rakke ned på RHD Supra :evil: om du ikke liker de..greit nokk men drit i å rakke ned på andre..
 #173281  av 2fast4u

@lpher skrev:I forbindelse med oppdatering av "The List":
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2098

...så trenger jeg en update fra dere som har JDM-Supras med hvite skilter på :)
:wink:
Har ikke JDM, :D men har fått med meg noen registeringer.

UR73xxx Sort `93 mod reg Sept.05
JD37xxx reg Des.05
VF69xxx Sort `93 reg Mai 05
(Nr 24 på lista er vel VF74xxx, eller ?? )

#173313  av Ninjamannen78

Rayho skrev:
Ninjamannen78 skrev:
SupraN/A skrev: VW/Audi klubben har vel eget forum eller hur :lol:
Jepp, av oss to er det jo bare jeg som prater piss :shock: Prøv å følg litt med.

#173318  av Rayho

Ninjamannen78 skrev:
Rayho skrev:
Ninjamannen78 skrev: Jepp, og der er det heldigvis kun betalende medlemmer som får poste, da slipper man kverulanter som hverken har Toyota eller VAG, og som bare vill prate piss.
Jepp, av oss to er det jo bare jeg som prater piss :shock: Prøv å følg litt med.
:D

#173335  av @lpher

Rayho skrev:
@lpher skrev:Back to the topic at hand folkens :wink:
Hehe. Ok
Skår Racing i Molde har levert et par stykker med skilter. Du kan finne en av dem til salgs på Autodb under Møre og Romsdal. Der står det vel det du trenger hvis du ikke har den fra før.
Står ingen Supra under Møre og Romsdal :wink: Kun ei leppe som vi har sett før :D

#173338  av Rayho

@lpher skrev:
Rayho skrev:
@lpher skrev:Back to the topic at hand folkens :wink:
Hehe. Ok
Skår Racing i Molde har levert et par stykker med skilter. Du kan finne en av dem til salgs på Autodb under Møre og Romsdal. Der står det vel det du trenger hvis du ikke har den fra før.
Står ingen Supra under Møre og Romsdal :wink: Kun ei leppe som vi har sett før :D
Ahh. Pokker ja da er den solgt. Du vet, de J-spec supraene står ikke så lenge. :D
 #173341  av @lpher

2fast4u skrev: Har ikke JDM, :D men har fått med meg noen registeringer.
YESS! :D
2fast4u skrev: UR73xxx Sort `93 mod reg Sept.05
Check...
2fast4u skrev: JD37xxx reg Des.05
Check...
2fast4u skrev: VF69xxx Sort `93 reg Mai 05
And check... :wink: Men...reg. i Trondheim?! Hva er det jeg ikke har fått med meg nå?! :D
2fast4u skrev: (Nr 24 på lista er vel VF74xxx, eller ?? )

Yepp :)
 #173343  av @lpher

supramkiv skrev: Hei, jeg har en Svart 93 JDM supra tt med hvite skilt.. reg ur73xxx..
Ahh...nå begynner bitene å falle på plass her :) Thanx :)

Om du ikke føler deg veldig sky...kan du ikke sende meg så mye info du gidder på PM? Lista som ligger ute på nettet er nemlig bare en forenklet utgave...men jeg har tenkt å fylle på med mer (hørmløs) info etterhvert (sensitiv info som adresse, skiltnummer etc. utelates selvfølgelig)...da også med bilder...slik at det blir lettere for andre medlemmer her inne å sjekke hvem som kjører hva :wink:

#173344  av @lpher

Rayho skrev: Ahh. Pokker ja da er den solgt. Du vet, de J-spec supraene står ikke så lenge. :D
Pfft...du er sikker på at du ikke har drømt dem da? :lol:

#173388  av Rayho

@lpher skrev:
Rayho skrev: Ahh. Pokker ja da er den solgt. Du vet, de J-spec supraene står ikke så lenge. :D
Pfft...du er sikker på at du ikke har drømt dem da? :lol:
Neida. Den lå på motorborsen.no også :)

http://www.motorborsen.no/ab2/search_hm ... peOffset=0