Er en del "rare" konstruksjoner vi har stusset over, og bl.a. derfor vi slet mange timer ekstra bare for å finne ut hvordan IC skulle plasseres, da logikken i plasseringa det endte opp med ikke var helt til stede for å si det sånn. Fant til slutt noen bilder som bekreftet plasseringa.
Til tross for en del "rare" konstruksjoner så viser målinger på de som har installert det borte i USA svært gode dyno tall i forhold til trykket som blir kjørt. Men om det kan forbedres enda mer så er jo det bare fint....
Ellers en stor takk til Morten og Erling som har stått på til de omtrent har stupt
. Har selv lært en kjempemasse, og har prøvd å hjelpe til etter beste evne.... Også takk til Markus som reddet oss med maskinering av 630cc dysene som ikke var helt maskinert som de skulle da de kom.
Til tross for en del "rare" konstruksjoner så viser målinger på de som har installert det borte i USA svært gode dyno tall i forhold til trykket som blir kjørt. Men om det kan forbedres enda mer så er jo det bare fint....

Ellers en stor takk til Morten og Erling som har stått på til de omtrent har stupt

Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE