TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne fra Oslo/akershus til Japsetreffet Mandag 5 Juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#177361  av BrennaRacing

Det er vel Hybris du tenker på....Han er jo moderator på Sx forumet...

Er nok mange plasser der...Men du må jo melde deg på hvis du skal stille ut bilen din da :D

#177364  av egotrip

jepp ! Er han Hybris ja .. =)

men man må ikke melde seg på om man skal stille ut bilen er det ut til

Tatt fra Japsetreff.no
Utstilling:: Det er ingen påmelding for å stille ut, bare sørg for å være ute i
rimelig tid i porten og si at du ønsker å stille ut. Porten åpner klokken 8 for utstillere.

#177370  av Carina_E

man bruker mellom en time og 1,5 time til våler fra maura... så om vi drar fra dal litt over 7 så er vi nok der oppe rundt 8 halv ni tenker jeg...

#177456  av Speeder

Carina_E skrev:
Speeder skrev:Jeg håper på å henge meg på fra Dal. Send gjerne en sms på 922 86 883 når dere nærmer dere.

Walki fra Elkjøp skal jeg også se om jeg får gravd frem:)

kansje vi kan møtes på Statoil på dal vi da og henge oss på derfra..??? møtes der 7 vi også...???

regner med at vi blir noen biler fra maura/nannetad....
Kan godt møtes der ja. Men de bruker jo ett drøyt kvarter fra skedsmokorset da. Så om vi er der kvart over har vi nok litt tid på oss til de kommer.

#177464  av Carina_E

jepp... det kan vi gjøre...

Statoil på Dal kl. 07.15 for de som vil bli med å kjøre i følge fra området rundt Øvre Romrike........

KULT..... :lol:

#177487  av Rollaole

Gleder meg som en liten unge jeg :P
Hvor lenge holder dem på der oppe?
Tar med meg en hjelm jeg, kanskje jeg får mast meg til en tur med en "grombil" hehe :D

#177572  av Henrik

Trenger man å reservere plass for å komme inn med bil?
Eller er det bare å møte opp tidlig å satse på at det er plass :?

#177574  av Carina_E

siterer "egotrip" tidligere i tråden....

Utstilling:: Det er ingen påmelding for å stille ut, bare sørg for å være ute i rimelig tid i porten og si at du ønsker å stille ut. Porten åpner klokken 8 for utstillere.

#177575  av Henrik

Jeg leste det akkurat, skal begynne å bruke øya så jeg slipper å poste så mye unødvendig.. 8)

#177577  av egotrip

=)

Begynner virkelig å glede meg nå jeg, kjøpte meg poler maskin istad.. og nå bærer det ut for å lakkere tromlene bak svarte :) + ta litt flekking av steinsprut :X

#178348  av |plumbo

hmm så dette er i morgen :D kanskje jeg tar en tur innom da og :D

#178352  av egotrip

da er bilen polert og ser nogenlunde bra ut :)

jeg kommer til og være på shell fra kl 06.45 tipper jeg !
Bare å finne frem walkie talkiene gutter !

Detta skal bli morsomt ;)

#178407  av Carina_E

da er endelig bilen klar for treff.... :lol:
må bare få spylt av den der oppe... haper det er en mulighet for det, at det blir en plass man kan få vaska av støv og dritt som kommer på veien opp...?????

egotrip:: er på statoil på dal mellom 7 og 7.15..... husk å sving innom der da..... :D

#178421  av Rollaole

Carina_E skrev:da er endelig bilen klar for treff.... :lol:
må bare få spylt av den der oppe... haper det er en mulighet for det, at det blir en plass man kan få vaska av støv og dritt som kommer på veien opp...?????

egotrip:: er på statoil på dal mellom 7 og 7.15..... husk å sving innom der da..... :D
Vi svinger oppom vøttu! :wink:

#178425  av one

.
Sist redigert av one den 18 feb 2010 23:15, redigert 1 gang totalt.