TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dekor? ja eller nei?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#179283  av toyota_mr2

ja ja du får se om du finer noe du liker sel vet du lyke till

#179341  av kimae

Hva med dette?
Ser det teit ut? :D
Vedlegg
bippemr2.jpg
bippemr2.jpg (77.62 kiB) Vist 886 ganger

#179365  av Rollaole

kimae skrev:Hva med dette?

Det var så jalla at det nesten var kult! :D

#179370  av hybris

nei og atter nei :)

dekor skal være utrolig pent og gjennomført for at det skal være kult, og det bør helst være en sportsbil og aller helst en med ganske mye effekt også, ellers blir det nok lett at alle bare ler og hoster når de ser den.. );

*HOST*dekaltrimmet*HOSTHOST* :D

#179378  av Biggen

hybris skrev:nei og atter nei :)

dekor skal være utrolig pent og gjennomført for at det skal være kult, og det bør helst være en sportsbil og aller helst en med ganske mye effekt også, ellers blir det nok lett at alle bare ler og hoster når de ser den.. );

*HOST*dekaltrimmet*HOSTHOST* :D
Unådig dom, men jeg må vel si meg enig.... :D

#179466  av Rollaole

Bilen min er allerede dekaltrimmet! :P

#179470  av Doffen696

kimae skrev:Hva med dette?
VOLDTEKT :!: :!:

#179626  av arctic_celi

Skal det være noe... så skal det være noe slikt:
Ser du hvordan fargene passer?
Hvertfall: vinyl er smak og behag.. jeg synes at det er best uten..
men hvis de skal være noe.. så bør det harmonere med fargene på bilen:
Vedlegg
vinyl2.jpg
vinyl2.jpg (68.19 kiB) Vist 831 ganger
vinyl.jpg
vinyl.jpg (43.57 kiB) Vist 831 ganger

#179658  av Biggen

Ja den var bra stilfull...!

#179968  av cameleon

Det der er nok ikke decaler eller vinyl i noen som helst form. Vil tro det der er lakket på bilen. Er vel den der 350z'en fra the fast and the furious tokyo drift det der.

#179969  av arctic_celi

cameleon skrev:Det der er nok ikke decaler eller vinyl i noen som helst form. Vil tro det der er lakket på bilen. Er vel den der 350z'en fra the fast and the furious tokyo drift det der.
Stemmer at det er 350Z'en fra FF-tokyo drift ja... :D om det er lakket på bilen? Hmmm.... når du ser på de kantene som er i det bildet på bilen... de ser ikke akkurat fadet/handlaget ut.. veldig klare linjer der(vektor linjer)... så for meg så ser det mer ut som vinyl en frihandsbilde.
Mulig de har lagt på noe dekkteip som de har laget på en datamaskin... for å så lakke over... dermed få den "effekten".

Men grunnen til at jeg pastet bildene var vel å få et godt eksempel på hva dekor på bilen "bør" være :) Etter min mening hvertfall :)

#179976  av Akopley

Hvilken dekor farge passer til en rød bil? Som på bilde ovenfor, da er bilen svart og dekorn grå, fargene passer sammen og det ser ut som det går i ett med bilen.

#180037  av arctic_celi

Akopley skrev:Hvilken dekor farge passer til en rød bil? Som på bilde ovenfor, da er bilen svart og dekorn grå, fargene passer sammen og det ser ut som det går i ett med bilen.
Nå er jo ikke jeg noen ekspert på slikt da.
Men tror at grunnen til at svart passer så godt på bilen ovenfor er at skjermene er lakerte svarte, pluss at det er mye svart i den fargen som er på bilen fra før.
Derfor får man den "helheten".
Men jeg mener at lysere eller mørkere av den fargen som er på bilen er noe å satse på og bruke farger som er i det "røde" spekteret.
Vedlegg
noe hurtig greier
noe hurtig greier
1990 Toyota Celica .jpg (37.21 kiB) Vist 263 ganger
Grafikken er bare kopiert her ifra :-) jukset litt :-)
Grafikken er bare kopiert her ifra :-) jukset litt :-)
screenshot.jpg (62.93 kiB) Vist 251 ganger