TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som skal til ACR som passerer Trondheim i 12-15tia?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#179107  av tojo

elino skrev:
@lpher skrev:
dca skrev:trenger vel ikke det da men må vel ha en plass å køye og sånt.. drar liksom ikke opp mot det kalde nor uten litt planlegging! :)
Bare å ringe Meyergården nå da...plenty folk som har meldt avbud...strange :D
Ikke vi :D ...eller jo først,
men så ombestemte gubben seg (for akkurat 30 min siden) når han hadde avbestilt, så nå ser det ut til at vi har rom læll :D :D :D

Så nå er det bare å finne frem poleringsmaskinen mens gubben skrur for her skal vi på ACR :lol:

Må innrømme at jeg sitter litt i sjokk over den bråe vendingen, men nå er ikke jeg den som skal holde igjen :D Så da er det bare å svinge seg rundt å bytte vakter, omplassere dyra, fikse bilene, pakke osv osv......
Bilde Det var gode nyheter i denne "melde avbuds tiden" Bilde

#179117  av sindrejl

fremdeles ingen som kan ha med en person ifra trondheim etter 13.00?

#179121  av dca

er det plass der altså?hmmm... mye penger regner dere med at det går på en slik tur da?

#179173  av KK-ma70

dca skrev:er det plass der altså?hmmm... mye penger regner dere med at det går på en slik tur da?
Hotel, bensin, ny bil, dekk, felger, ca260.000. Det ble resultatet av turen i fjor iallefall :roll:

1500kr-hotell
1tank opp, 1tank dær oppe og en tank ned
mat og DRIKKE på kvelden...

Bare møt opp på fredag du :D

#179194  av dca

hehe..gode minner du da skjønner jeg! :D

hmmm...blir nok litt i dyreste laget...eller blir ihvertfall trangt budsjett da... skal betale en nokså dyr sydentur på tirsdag og sjø...

faen...kunne egentlig tenkt meg turen men...

hrmf...

#179208  av sindrejl

dca skrev:hehe..gode minner du da skjønner jeg! :D

hmmm...blir nok litt i dyreste laget...eller blir ihvertfall trangt budsjett da... skal betale en nokså dyr sydentur på tirsdag og sjø...

faen...kunne egentlig tenkt meg turen men...

hrmf...
for å gi deg et hint om hvor morro det er.. drar heller til acr enn syden jeg :P

#179214  av dca

hehe...ikke når jeg drar med 4 ukjente jenter fra lørenskog! ;)

#179258  av @lpher

elino skrev:
Må innrømme at jeg sitter litt i sjokk over den bråe vendingen, men nå er ikke jeg den som skal holde igjen :D Så da er det bare å svinge seg rundt å bytte vakter, omplassere dyra, fikse bilene, pakke osv osv......
Ehh...du glemte "kjøpe med kokos-hval til Alf og Trine" :mrgreen:

#179259  av @lpher

dca skrev:hehe...ikke når jeg drar med 4 ukjente jenter fra lørenskog! ;)
Klarer du å hændle 4 da? :D

#179266  av dca

Klarer de å hændle meg er vel spørsmålet! :lol:

#179294  av cameleon

Hva med fly da? aner ikke hvordan nermete flyplass ligger i forhold til ACR jeg, men kun et forslag :P

#179296  av sindrejl

bare pes å skal få hu med på sånnt.. jeg får helle vente.

#179954  av anjaa

sindrejl skrev:bare pes å skal få hu med på sånnt.. jeg får helle vente.
Så koselig at du ser på det som et pes å ha meg med da... :? :( jeg hadde det ihvertfall koselig på acr i helga :)

#179971  av sindrejl

anjaa skrev:
sindrejl skrev:bare pes å skal få hu med på sånnt.. jeg får helle vente.
Så koselig at du ser på det som et pes å ha meg med da... :? :( jeg hadde det ihvertfall koselig på acr i helga :)
få deg med på "sånnt" = få deg med på tog..