Ingenting slår enern uansett!!
Det var råe bilscener, fiiiine biler MEN herregud så mange teite øyeblikk det var i filmen, jeg ble nesten flau et par ganger. Skuespillerne manglet sjarm og samspill og hvorfor sette en kar på nærmere 40 til å spille en 17 åring??? De passa seg bare ikke. Jeg trodde han skulle spille en lærer i begynnelsen av filmen. Greit nok at ikke alt skal være så jævla logisk hele tiden, men de kunne gjort det så mye bedre enn dette!
Foreksempel:
- Hvorfor skulle han lyshåra karen helt i begynnelsen av filmen bli med på å kjøre kappløp om dama si? Han har jo henne fra før???
- Greit nok at japanske damer er litt tilbakestående og barnslige, men de trengte vel ikke å bombadere den garasjen med små halvnakne fjortisser fremstilt som sexleketøy . Greit nok at det skal være noen babes der altså, det må det jo være, men det var jo så mange at jeg ikke fikk sett på bilene engang!
- Dialogene i seg selv var jo bare røl!
- Gutta ble fremstilt som idioter som slår og blir aggressiv bare noen snakker med dama. Og damene i seg selv var jo MEGET villig til å flørte med hovedrolleinnehaveren.
Jeg ble bare skuffet! Jeg elsker denne typen filmer, men det må da være mulig å kombinere action, babes&hunks og tøffe biler med godt skuespill, dialog og handling.
Jeg savnet også noen tøffe jenteroller i filmen! Sånn som Rodriges i enern.
Jentene var jo bare noen dolledukker hele gjengen!
Nei takke meg til, neste F&F film burde være med Vin Diesel og meg!!

haha