TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fast and the furios

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#181808  av Stiansen

Men.. De ødela masse fete biler :?
Syns også det var bra at han ekte Drift King var med jeg da :D

#181821  av @lpher

arctic_celi skrev: Ja, realistisk ja... hadde han ikke fult faen på turtall også trykte på NOS da? Etter det jeg har forstått så er ikke det så veldig lurt :)

Så vi får håpe at han skiftet gir før han gjorde det liksom...
La merke til det dær jeg også :D

#181830  av arctic_celi

@lpher skrev:La merke til det dær jeg også :D
Var bra at det ikke var bare meg som tenkte: HÆÆ!?!?! :wink:

#181861  av James

Så den på lørdagen som var! Syns den var bra jeg... Ble selv litt gira og påvirket på hjemturen. Lå litt sidelengs et par ganger ut av rundkjøringer og veikryss som holdt på å gå gale av og til... Blir alltids litt småkjelven når MR2en slepper litt mer en planlagt på vått føre :P

#181870  av cameleon

Det som er moro med de fast and the furious filmene er når de er ferdige, og man står utenfor kinoen og hører alle bilene som suuuuuuuuser av sted :mrgreen:

#182076  av kjetiln

DIGG film! så den på lørdagen. ble ganske så gira etter å ha sett den :) Veldig kult på slutten av filmen når vin diesel dukket opp :P

#182125  av chris

Problemet er vel at det er mange som ikke skjønner at det er en film og ikke en dokumentar.. så de må jo lage litt action utav det liksom.

#182262  av dca

grei film! men syntes hovedrolle var en skikkelig dårlig skuespiller! rett og slett elendig! paul walker eller hva han heter er jo rene michael douglas i forhold! men filmen var morro!

en detalj som jeg likte mest! :D felgene på 350z til han DK! er 90% sikker på at det er samma som mine! hihi...med litt breiere kant da men! :)

#182267  av cameleon

dca skrev:grei film! men syntes hovedrolle var en skikkelig dårlig skuespiller! rett og slett elendig! paul walker eller hva han heter er jo rene michael douglas i forhold! men filmen var morro!

en detalj som jeg likte mest! :D felgene på 350z til han DK! er 90% sikker på at det er samma som mine! hihi...med litt breiere kant da men! :)
Om det er VEILSIDE ANDREW Evo With Custom Black Painted Spokes
du har, så er det vel rett hehe... :wink:

#182306  av @lpher

dca skrev:grei film! men syntes hovedrolle var en skikkelig dårlig skuespiller! rett og slett elendig! paul walker eller hva han heter er jo rene michael douglas i forhold! men filmen var morro!
PMSL :mrgreen: Spot on! :wink:

#182368  av Lady_in_MR2

Ingenting slår enern uansett!!
Det var råe bilscener, fiiiine biler MEN herregud så mange teite øyeblikk det var i filmen, jeg ble nesten flau et par ganger. Skuespillerne manglet sjarm og samspill og hvorfor sette en kar på nærmere 40 til å spille en 17 åring??? De passa seg bare ikke. Jeg trodde han skulle spille en lærer i begynnelsen av filmen. Greit nok at ikke alt skal være så jævla logisk hele tiden, men de kunne gjort det så mye bedre enn dette!

Foreksempel:
- Hvorfor skulle han lyshåra karen helt i begynnelsen av filmen bli med på å kjøre kappløp om dama si? Han har jo henne fra før???
- Greit nok at japanske damer er litt tilbakestående og barnslige, men de trengte vel ikke å bombadere den garasjen med små halvnakne fjortisser fremstilt som sexleketøy . Greit nok at det skal være noen babes der altså, det må det jo være, men det var jo så mange at jeg ikke fikk sett på bilene engang!
- Dialogene i seg selv var jo bare røl!
- Gutta ble fremstilt som idioter som slår og blir aggressiv bare noen snakker med dama. Og damene i seg selv var jo MEGET villig til å flørte med hovedrolleinnehaveren.

Jeg ble bare skuffet! Jeg elsker denne typen filmer, men det må da være mulig å kombinere action, babes&hunks og tøffe biler med godt skuespill, dialog og handling.
Jeg savnet også noen tøffe jenteroller i filmen! Sånn som Rodriges i enern.
Jentene var jo bare noen dolledukker hele gjengen!

Nei takke meg til, neste F&F film burde være med Vin Diesel og meg!! 8) haha :lol:

#182380  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:Ingenting slår enern uansett!!
Det var råe bilscener, fiiiine biler MEN herregud så mange teite øyeblikk det var i filmen, jeg ble nesten flau et par ganger. Skuespillerne manglet sjarm og samspill og hvorfor sette en kar på nærmere 40 til å spille en 17 åring??? De passa seg bare ikke. Jeg trodde han skulle spille en lærer i begynnelsen av filmen. Greit nok at ikke alt skal være så jævla logisk hele tiden, men de kunne gjort det så mye bedre enn dette!

Foreksempel:
- Hvorfor skulle han lyshåra karen helt i begynnelsen av filmen bli med på å kjøre kappløp om dama si? Han har jo henne fra før???
- Greit nok at japanske damer er litt tilbakestående og barnslige, men de trengte vel ikke å bombadere den garasjen med små halvnakne fjortisser fremstilt som sexleketøy . Greit nok at det skal være noen babes der altså, det må det jo være, men det var jo så mange at jeg ikke fikk sett på bilene engang!
- Dialogene i seg selv var jo bare røl!
- Gutta ble fremstilt som idioter som slår og blir aggressiv bare noen snakker med dama. Og damene i seg selv var jo MEGET villig til å flørte med hovedrolleinnehaveren.

Jeg ble bare skuffet! Jeg elsker denne typen filmer, men det må da være mulig å kombinere action, babes&hunks og tøffe biler med godt skuespill, dialog og handling.
Jeg savnet også noen tøffe jenteroller i filmen! Sånn som Rodriges i enern.
Jentene var jo bare noen dolledukker hele gjengen!

Nei takke meg til, neste F&F film burde være med Vin Diesel og meg!! 8) haha :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lenge siden sist nå. Alt går bare bra ellers? hehehe :D

Helt enig med deg da. Hvor de klarer å grave fram slike skuespillere klarer ikke helt jeg heller å forstå. Er jo samme opplegget med friends det. 40'åringer som skal være 25.

Men greia med FF filmene er jo strengt tatt ikke at det skal være spesielt med handling heller da. Er jo mer eller mindre en reklamefilm for sånne lettpåvirkelige tullinger som meg, som plutselig ser en fet lakka bil og tenker "OI, sånn skal jeg ha" og som videre fyrer av 30k på det :P

Eneren var jo helt klart den beste filmen. Slik er det jo med så og si alle filmer. Oppfølgerne blir aldri bedre, såfremt det er ikke er snakk om filmer som Gudfaren etc. Men uansett så var jo eneren bedriten når det kommer til handling den også som både toeren og treeren. Er alltid den samme løsninga. En kjekkas med et par dollar i lomma, som tilfeldigvis forelsker seg i ei bærte, som igjen er dama til en tøffing som igjen er leder for en eller annen kriminell bande som igjen (og tilfeldigvis) er den største narkokongen/mafiabossen på kontinentet. Veldig amerikansk løsning.

Jeg personlig ser ikke filmene for at det skal være noen gode skuespillere med eller handlinga i seg selv, for den kan du tenke deg til før du setter deg i kinosalen. For min del kunne de ha plassert Arnold scwarzenegger eller Jean Claude van dam som hovedpersoner også. Arnold kunne spilt en prostituert transversitt som tilfeldigvis har peiling på biler, og Jean claude kunne spilt en fyr som hadde scoret 200 i IQ via mensa, men som takket nei til 3milliarders inntektjobben fordi han heller ville vie livet sitt til å montere lavprofildekk på felger. Oppi alt det her kunne forsåvidt den norske skuespillerene av et nervesammenbrudd, Kristoffer Joner, fått rollen som den psykopatiske leiemorderen, narkokongen som ikke liker at Arnold legger an på dama si, som tilfeldigvis spilles av Jennifer anniston. :wink:
Til slutt truer Kristoffer Joner med å sprenge hele verden opp i lufta med 20 atomvåpen pga at Arnold la an på dama, MEN tilfeldigvis finner de ut at de kan løse problemet med et billøp.

Det som er interessant med de filmene her er jo å se bilene, stunta og effektene rundt det. Ellers er ikke noe spesielt interessant spør du meg hehe :)

#182382  av Doffen696

Såg filmen i går.... hehe.. Gla for at jeg sat igjen bilen hjemme før jeg for på kino.. (Har lært av mine feil.)

#182393  av Lady_in_MR2

Cameleon: Hei hei! Joda alt står bra til, bor i Oslo og studerer eiendomsmegling.Har endelig litt ferie nå og da er det kjekkt og bedrive tiden med å være inne her :wink:

Så sant så sant, jeg VET at ikke handling er første prioritet. men jeg syns bare det mangla noe i denne filmen.Det ble litt for ofte sånn: okeeei, yeah right! :roll: Og da tenker jeg ikke på at det var overdrevent, det gikk mer på hvordan de snakka, rett og slett skuespillerprestasjoner. Jeg var jo egentlig ganske engasjert i handlinga i enern da :D . Ble solgt der. Og kappløpa de hadde i F&F 1 var jo noenlunde lagt til handlinga, men her var det bare at de fant opp ting i mellom løpa for å fylle ut tiden, :lol: .
Det var ikke det at jeg ikke ble underholdt heller da, det var stilig filming og bra effekter og morsomt . Jeg er ikke særlig prippen med film dialog egentlig, men man skal da ikke bli flau over det som kommer ut av kjeften på skuespillerene heller da. Men for all del: det er tøfft å se på uansett ,om man driter i det som er rundt og konsentrerer seg om bilene og "driftinga" 8)

Den løsninga di til casting og handlingsforløp var jo bare genial. DET hadde funka! :mrgreen:

#182400  av sindrejl

cameleon skrev:Oppi alt det her kunne forsåvidt den norske skuespillerene av et nervesammenbrudd, Kristoffer Joner, fått rollen som den psykopatiske leiemorderen,
vet ikke helt jeg.. tror han store bamsen av en nordlending hadde gjort mer susen enn kristoffer Joner.. glemmer bare navnet til tullingen hele tiden. Han kunne skjelt ut Arnold med godt nordlands hissig språkbruk :D og den "Æ ska dræp dæ din jæævel" holdninga