Side 2 av 2

Legg innLagt inn:29 jun 2006 23:29
av kennethx
sindre, ECU har sin egen "boostcontroller" om du vil. Men den brukes bare i 3-4-5 gir. i 1. og 2. gir får man bare wastegate trykk.

Du har boost kontroller, ergo er ECU sin "boostcontroller" satt ut av drift (regner jeg med ;) ) Og du er herre over ditt trykk :)


Kommer nok godt godt under 200 hester med 0.5 bar trykk :)

Legg innLagt inn:30 jun 2006 02:11
av 2fastgt4
mulig det bare er jeg som er trøtt,men skrev ikke du 94 modell og at du må ha den ned til 203hk.
mener du på hjula da eller :?:
er det ikke org. med 240hk på motor :?:

har du vert utfor noe muffins siden dem skal ha den på rulla :?:

Legg innLagt inn:30 jun 2006 08:31
av sleeper
hvorfor skal de bremse den? og hvor skal du bremse den? har biltilsynet egen benk?

Legg innLagt inn:02 jul 2006 21:12
av bartosz
jo det er en 94 mod. med 3s-gte wrc motoren.
jeg skal på naf og bremse den først så må jeg på biltilsynet for å få den godkjent med turbo, større bremser osv.

Legg innLagt inn:02 jul 2006 21:26
av sleeper
hm.. ønsker en liten forklaring her:
1:drar du ditt av egen fri vilje eller har biltilsynet sagt at du må bremse den for og beholde skiltene?

2:betaler du det selv?

3: hvorfor skal du kun ha 203 hk? hvis de sjekker nummeret på motoren så får du ikke godkjent den motoren med mindre en det antall hk den er levert med org fra toyota...

(og sist men ikke minst: bruker du st205 bremsene? hvis ikke: selge de til meg?) :lol:

Legg innLagt inn:02 jul 2006 21:39
av bartosz
jeg drar ditt av egen vilje, er lei av å kjøre fra flere kontroller :lol:

har ordnet en god deal med biltilsynet slik at jeg får det godkjent :lol: