TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#189153  av Dalan

Kommer nok på dette! Prøve å komme litt før denne gangen da.. :mrgreen:

#189156  av jan-erik

Christian skrev:Regner jo med at endel vil på gatebil, men håper jo å se endel av dere likevel :) Kanskje gatebil på fredag og Dagali lørdag og søndag...? :wink:
Det er iallfall min plan. Var grisegøy i fjor, så anbefaler alle å komme.

#189182  av Kjelliken

:D Jeg tar lett en helg på dagali istedenfor på gatebil.

Jeg må bare finne ut hvilken bil jeg kommer med...

Men jeg kommer uansett føre og vindforhold :twisted:
For her skal det kjøres fort for og slå gamle tider... kjørte jo starlet sist
og det var jo noe av det morsomste jeg har gjort. :lol:

#189208  av sindrejl

kommer kanskje.. uklart ennå, men med tanke på at det er lenge til ennå så skal det nok gå bra :)

#189281  av Magne

Jeg kommer! Var ikke med ifjord men i år skal jeg være med. Denne gangen med GT4.. :D

#189356  av sindrejl

Magne skrev:Jeg kommer! Var ikke med ifjord men i år skal jeg være med. Denne gangen med GT4.. :D
får håpe min funker og at jeg kommer så kan vi ta et lite drag, se åssn en gt4 st205 med rundt 280hk går mot en st185 med ca 330hk :)

#189442  av Magne

sindrejl skrev:
Magne skrev:Jeg kommer! Var ikke med ifjord men i år skal jeg være med. Denne gangen med GT4.. :D
får håpe min funker og at jeg kommer så kan vi ta et lite drag, se åssn en gt4 st205 med rundt 280hk går mot en st185 med ca 330hk :)
Den er jeg med på! ;)

#189715  av daniel

eg kommer..

#189733  av jumbo

Du burde ta med doningen på bildet ditt synes jeg, så Christian har noen han faktisk har sjans til å slå i bilslalom! :shock:

#189743  av Christian

jumbo skrev:Du burde ta med doningen på bildet ditt synes jeg, så Christian har noen han faktisk har sjans til å slå i bilslalom! :shock:
Hehe, morroklumpen :lol:

Tar gjerne en 5000rmp rivstart mot de som vil jeg :twisted:

#189749  av VeilSide

Som sagt ... satser på bedre respons i bilen neste gang så får vi se åssen det går ;)

#189834  av Arne rebel

Råder alle til å ta turen, iår tenker jeg at vi har litt bedre erfaring til å avvikle dragen samt kjeglekjøringen. Har også forhåpninger om at avsluttningen på lørdagen kommer til å bli bra når alle kan samles inne på et lokale med grilling og skryting(eller kanskje en bortforklaring hvorfor 300hk pluss motoren ikke innfridde?) enn at alle går hvert til sitt.
Når det gjelder underholdning så kan vi ikke konkurere med Gatebil, men når det gjelder kjøretid så kan Gatebil ikke konkurere for på Dagali og Ts-ogn sitt treff favoriserer vi ikke biler med 500hk +, de må fint stå i kø og vente på tur :lol:
Ser Amund kommer med Mk1.5 og det burde pirre alle som har mk1 :wink:

#189899  av nomad25

Jeg tar med meg min samboer å kommer garantert, såfremt det ikke dukker opp noe jobbing.(Kan ikke si nei til gratis penger som kan gå til bilen :D ) Jeg holder på å bygge om motoren fra GTI til GTE, håper også å få nytt eksos anlegg til den helgen. Jeg som relativt nytt medlem synes at det er skikkelig kult at personer i forumet tar initiativ til slike treff. All honnør til dem. Skal bli moro å få prøvd bilen litt :wink:

#189908  av James

Arne rebel skrev: Ser Amund kommer med Mk1.5 og det burde pirre alle som har mk1 :wink:
hehe ja, og det er nok ikke bare en org. 3S-GTE er jeg redd for :wink: Hadde den den vert org. kunne jeg isåfall hatt en liten sjans.... blir kanskje noe mer hk ut av agze-en før Dagali :P

#190952  av Sven

Da har jeg meldt meg på og bestillt hytte. Fikk hytte til 160,- natta inkl. kjøleskap. Var sinnsykt billig. Campinga heter forresten Dagali Camping Christian :wink: Søt gammel dame som svarte.

Gleder meg som en unge jeg, blir første gang på bane for meg.
Ossen er det med sikkerhets utstyr? Er det slik at man må ha hjelm?
Er dette noe de fleste har selv eller?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12