Christian skrev:Regner jo med at endel vil på gatebil, men håper jo å se endel av dere likevelDet er iallfall min plan. Var grisegøy i fjor, så anbefaler alle å komme.Kanskje gatebil på fredag og Dagali lørdag og søndag...?
Christian skrev:Regner jo med at endel vil på gatebil, men håper jo å se endel av dere likevelDet er iallfall min plan. Var grisegøy i fjor, så anbefaler alle å komme.Kanskje gatebil på fredag og Dagali lørdag og søndag...?
Magne skrev:Jeg kommer! Var ikke med ifjord men i år skal jeg være med. Denne gangen med GT4..får håpe min funker og at jeg kommer så kan vi ta et lite drag, se åssn en gt4 st205 med rundt 280hk går mot en st185 med ca 330hk
sindrejl skrev:Den er jeg med på!Magne skrev:Jeg kommer! Var ikke med ifjord men i år skal jeg være med. Denne gangen med GT4..får håpe min funker og at jeg kommer så kan vi ta et lite drag, se åssn en gt4 st205 med rundt 280hk går mot en st185 med ca 330hk
jumbo skrev:Du burde ta med doningen på bildet ditt synes jeg, så Christian har noen han faktisk har sjans til å slå i bilslalom!Hehe, morroklumpen
Arne rebel skrev: Ser Amund kommer med Mk1.5 og det burde pirre alle som har mk1hehe ja, og det er nok ikke bare en org. 3S-GTE er jeg redd for