Side 2 av 2
Legg innLagt inn:07 aug 2006 19:27
av sleeper
jeg har brukt bkr7e (du burde kansje vurdere bkr8e hvis du skal ta ut veldig mye hk...)
Legg innLagt inn:07 aug 2006 20:13
av celica_st185
Hva er forskjellen på bcp8es og bkr8e?
Legg innLagt inn:07 aug 2006 20:19
av sleeper
celica_st185 skrev:Hva er forskjellen på bcp8es og bkr8e?
vet ikke helt nå... men hvis du ber om og få se på ngk katalogen når du skal best så står det hva de forskjellige bokstavene står for i den...
Legg innLagt inn:07 aug 2006 20:37
av celica_st185
Legg innLagt inn:07 aug 2006 20:46
av CelicaTurbo
BKR8E (eller hvilken som helst annet tall for varmegrad) har resistorer og er dermed egnet om man opplever problemer med støy i elektrisk anlegg ved bruk av BCP8ES. Om man ikke opplever støy anbefales altså BCP-pluggene. Pluggene er identiske med unntak av om de er med eller uten resistor. Hva det rent teknisk betyr vet jeg ikke.
Legg innLagt inn:16 aug 2006 15:05
av celica_st185
Gikk for NGK BCR8ES, funker helt fint til nå iallefall...
Det som var litt bekymringsfult var at når jeg skifta pluggene så den ene pluggen (ikke den som juksa) men den i 3. sylinder slik ut
Er visst tenningsbank eller for mager blanding som har ført til dette, men pluggen virka den...
Legg innLagt inn:16 aug 2006 15:18
av sleeper
hm.. så ikke pen ut den der...

Legg innLagt inn:16 aug 2006 15:44
av celica_st185
nei, å har ikke akkurat hatt for mager blanding, er vel heller for fet blanding jeg har kjørt med, men kan jo ha skjedd tidligere
