Skal prøve, burde kanskje hatt noen forklarende bilder.
Problemet er at senteret på clutch plata går i senteret på svinghjulet, alltså skulle senteret på svinghjulet vært maskinert slik at dette ikke skjedde. Det som er utrolig er at den ikke har slurret,gearkassa ville bare ikke fri ut, men dette kommer nok av at trykkplata er av den "kraftige" typen(skal tåle over 600Nm), den har presset lamellen mot svinghjulet i ytterkant og slitt sinterbelegget skrått. Tror nok avstanden fra svinghjulet var ok når dem satt den inn men de som monterte den har ikke målt avstander med mulighet for slitasje. Det positive har er at trykkplaten og lameller tåler momentet i motoren min. Det negative er at det ser litt mørkt ut for rally neste helg nå, men jeg har gitt meg deadline tirsdag for og få deler + maskinering av svinghjul, er dette i boks til tirsdag kjører jeg.
1997 Toyota Celica St205, rallybil.
2004 VW Touareg 2,5 Tdi
2005 Mercedes 316 Sprinter
1992 Kawasaki ZXR750
http://rally.blogg.no