TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil Rudskogen 8-10 september 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#193770  av Magne

jumbo skrev:
jan-erik skrev:Off topic: Godt å høre at du har prioriteringen i orden :wink: Dagali er stedet å være denne helgen.
QFT!

(quoted for thruth, for de som faktisk har et liv og ikke henger på diverse message boards hele dagen lol)
lol! :D

#193837  av smegol

Neemi skrev:
smegol skrev:
Neemi skrev:Vil bare nevne at det må være over ti påmeldte fra klubben for at dere skal få egen plass med ts-ogn skilter.
SÃ¥pass ja det var ikke jeg klar over. Kanskje det ikke blir no plass alikevel da...
Som jeg forsto det så får dere plasser, men da ikke samlet som klubb med mindre dere klarer arrangere det på egen hånd.
Den er go.
Da får man bare møte opp litt tidligere, så man har mer sjangs til å få plass et sted.
Kanskje vi få som har meldt oss på, kan prøve å få samlet oss et sted sammen. Blir kanskje litt stuserlig hvis det er "bare" oss som kommer fra tsogn men men. For nå er det vist for seint å melde seg på.

"Vi vil ikke ta imot etteranmeldelser til treffet etter at påmeldingsfunksjonen lukkes 25. aug ’06"

HÃ¥per bare jeg blir ferdig med styling prosjektet mitt..

#193910  av @lpher

Jeg skal nedover...og blir å finne på TevoDekk standen ;)

Hvor bor folk da? Hotel, motell eller camping?

#193930  av Andy_Celica

smegol skrev:Hjemme :D
Samma her
Hjemme :D

#193944  av elino

Camping her :)

#193983  av Turbotrille

Vi er en god gjeng som har leid 5 av 6 hytter på Ramstadkrysset camping, den siste var langtidsutleid.. :roll:

#194047  av _RaptoR_

Jeg drar nok på gatebil.... håper det er noen fra ts-ogn som tar turen ihvertfall, kommer til å dra på lørdag!

#194312  av smegol

Samme her tar nok en tur på lørdag, men får vel se ann været litt før helgen. Orker ikke sikkelig dritt vær som det har hvert ca hele august.

#194560  av BT-GTI

hmm tror jeg tar turen på gatebil på fredag for så å dra på dagali, MEN hvor i helvete skal man kjøre? og hvor skal folk overnatte??

#194573  av Andy_Celica

BT-GTI skrev:hmm tror jeg tar turen på gatebil på fredag for så å dra på dagali, MEN hvor i helvete skal man kjøre? og hvor skal folk overnatte??
Kjør til sarpsborg, og så videre til rakkestad.

#194951  av SuperZite

Mulig jeg tar meg en tur på lørdag vis jeg får i stand bilen. Venter på noe deler som henger fast i tollen og så var den den jævla bakrute lista som toyota har slutta å lage.

#194953  av steffen karlstad

kommer og skal kjøre hele helga...

#195014  av gnmfr

smegol skrev:
Neemi skrev:
smegol skrev: SÃ¥pass ja det var ikke jeg klar over. Kanskje det ikke blir no plass alikevel da...
Som jeg forsto det så får dere plasser, men da ikke samlet som klubb med mindre dere klarer arrangere det på egen hånd.
Den er go.
Da får man bare møte opp litt tidligere, så man har mer sjangs til å få plass et sted.
Kanskje vi få som har meldt oss på, kan prøve å få samlet oss et sted sammen. Blir kanskje litt stuserlig hvis det er "bare" oss som kommer fra tsogn men men. For nå er det vist for seint å melde seg på.

"Vi vil ikke ta imot etteranmeldelser til treffet etter at påmeldingsfunksjonen lukkes 25. aug ’06"

HÃ¥per bare jeg blir ferdig med styling prosjektet mitt..
MEd andre ord, jeg er for seint ute? :( Planene var å være ferdig med anlegget innen den helga, men har vært så usikkert fordi jeg har venta på så mye deler, derfor jeg har venta med å bestille... Tenke aldri på at det kunne bli for seint :lol: Tar det igjen til neste år da ;)

#195256  av smegol

Ingen ting er for seint :D
Som sakt bare å møte opp tidlig, så har du nok stor mulighet til å komme inn med bilen. Hvis du blir ferdig og har lyst til å stille ut.
Tviler på at vi er 10 stk. eller mer som har meldt seg på, slik at vi får vår eget sted. Så da er det bare å finne seg en ledig plass :D