Side 2 av 2

Legg innLagt inn:23 okt 2003 23:37
av MR2turbo
Man leser litt her og der og så mixer man det sammen til en stor suppe.. Resultatet er at man vet litt om nesten ingenting.. men det hender jo at det kommer frem noe da ;) :wink:

Legg innLagt inn:24 okt 2003 07:41
av CelicaTurbo
eller jeg, har fulgt med på de aller fleste tekniske diskusjoner for MR2 og Celica på div internasjonale forum de 3-4 siste årene og føler jeg "kan noe om mye", med store svarte høl i kunnskapen :) Men tror jeg har sett det meste av vanlige problemer diskutert gjennom tidene i det minste :)

Legg innLagt inn:24 okt 2003 22:48
av @lpher
CelicaTurbo skrev:eller jeg, har fulgt med på de aller fleste tekniske diskusjoner for MR2 og Celica på div internasjonale forum de 3-4 siste årene og føler jeg "kan noe om mye", med store svarte høl i kunnskapen :) Men tror jeg har sett det meste av vanlige problemer diskutert gjennom tidene i det minste :)

Ditto....om Celica/Supra....og bortsett fra at jeg er en god del svakere på rene motorspørsmål ;-)

@lpher

Legg innLagt inn:27 jan 2004 02:24
av TomG
Jgtc har to klasser som sagt tidligere, 300 og 500, og da snakker vi hk.
Tidlig på 90 tallet brukte Toyota bilene i 500 klassen en 503e, som er lesten man bygde 3sgte etter.
I 300 serien brukte man den vanlige 3sgte'en.
På midten og senere på 90 tallet brukte det også 3sgte'en i 500 serien, dette gjelder da selfolgelig bare for Toyota.
Ifjor skiftet de til en V8 i 500 klassen for Toyota, NA dvs. ikke turbo matet.

mye bra info om disse bilene kan du finne her.

http://www.jgtc.net

T