Side 2 av 2
Legg innLagt inn:24 aug 2006 16:35
av sleeper
vil nok tru at et TT klip koster mer en 25k... regn med 40k....
Legg innLagt inn:24 aug 2006 19:47
av tommis
Her skal du få et knalltips om du vil ha en Supra med turbos! Ok, hold deg fast. Her kommer det: selg N/A og kjøp en TT. Den dessidert billigste og enkleste måten å få turbo i Supran!
Legg innLagt inn:25 aug 2006 07:46
av @lpher
tommis skrev:Her skal du få et knalltips om du vil ha en Supra med turbos! Ok, hold deg fast. Her kommer det: selg N/A og kjøp en TT. Den dessidert billigste og enkleste måten å få turbo i Supran!
Du har nok helt rett i det

Legg innLagt inn:25 aug 2006 09:09
av SupraN/A
Får vel ikke godkjent en JDM N/A som er ombygget hos biltilsynet uansett..skal vel være helt org.?
Legg innLagt inn:25 aug 2006 23:44
av Terjen
Selvfølgelig kan de se at det er montert turbo på EU-kontroll...
Kommer forøvrig under punktet Forevisning for trafikkstasjon på EU-lappen og er en 2'er feil. De skriver gjerne noe sånn som; Motor samsvarer ikke med data i vognkort. Been there done that (&de).
Men kan for all del være heldig, at de ikke legger merke til det.
Legg innLagt inn:04 sep 2006 02:33
av milcom
SupraN/A skrev:Får vel ikke godkjent en JDM N/A som er ombygget hos biltilsynet uansett..skal vel være helt org.?
skal registrere bilen først da! så eventuelt få godkjent ombygning senere!:)
men hvor mye kan man regne med å få presset ut av en na uten turbo? hva sier de på biltilsynet til de tt ene som er trimmet masse? for er da noen av disse! og merker de like lett om du har en kompressor?:)
Legg innLagt inn:11 sep 2006 01:31
av SupraN/A
Jupp regg bilen først.. go single etterpå

Legg innLagt inn:11 sep 2006 03:06
av sindrejl
90% registerer ikke bilen med de hestene den faktisk har tipper jeg..
Legg innLagt inn:12 sep 2006 16:27
av 95TT
En annen ting er at det er masse mer enn motor og girkasse +driv verk som må byttes.. blant annet torpedoveggen må byttes for at 6trinnsen skal passe.. det gjelder også automat Mkiv. må bytte torpedoveggen her også.. pluss det er hauger og lass annet som må byttes for at det skal være gjort ordentlig hvertfall. og de som lurer på å bytte fra høyre til venstre styrt, de kan jeg trøste med at det er enda verre..
Legg innLagt inn:12 sep 2006 19:59
av Rømmling
milcom skrev:
men er jo nettopp dette ved krasj med "feil" motor:S
vet om en som gjore dette med en 1,6 4a-fe celica mk4
han hadde en 3S-GTE på 230hp i bilen da det smalt.
da hjelper det ikke mye om man var uskyldig til koliskjonen.
heldig vis hadde han kamereter som hadder verksted og gammel motoren stående. fikk satt den over før noen spurte. FLAKS
hvorfor får man ikke godkjent supra med singel turbo.
Legg innLagt inn:12 sep 2006 21:09
av 95TT
at man får godkjent NA med turbo er jo ikke fullt så rart. Men man skulle jo tro at man fikk godkjent en TT med singelturbo, med lavt nok ladetrykk er det jo ikke noe problem å ha 330hk der heller.. Skulle bare vært krav om godkjente bremsepapirer... Er jo som med trimsett til moped. er lov å kjøpe og selge men ikke bruke. men har du trimsett og mopeden går det greit. så lenge ikke overskrider 50ccm og 50kmh.. skulle jo være mulig å godkjenne med singel snurre synes e, så lenge ikke du stiller med 2 bars ladetrykk +++ hehe. jaja