Legg innLagt inn:29 aug 2006 20:42
kermit skrev:HalloenForskjellen er:
Takker fo fin input og god respons
Må innrømme at det er st205 jeg har lyst på, men er ikke så interessert i og skru, annet en at det skjer på mine premisser og ikke bilens!
Om dere forstår hva jeg mener
Så det jeg trenger nå er en holdbar bil som funker helt greit, også får jeg heller kjøpe meg en motor utenom som jeg kan ha i stua og gi litt omsorg og pleie, og forhåpentligvis kan skremme opp til 400-450hk og fremdeles slipper og skru så alt for mye etter at den har kommet i sitt rette element
Har hatt bil som jeg har skrudd ihjel tidligere, og det er jeg lei av, derfor skal dette gjørest SKIKKELIGT om det skal gjørest
Om dere vet om noen som skal selge st205 så mottar jeg tips om det med stoooooor interesse
Et spørsmål til: Er det andre forskjeller en i motor rommet på st205 og st205WRC? drivverk feks?
WRC har
3 dyser forran Ic (vannspyling)
De har en antilag "boks" (ikke tilkoblet, men ligger klart)
De klossene under vinga (var kun WRC som kom org med høy vinge)
Legger ved noen bilder der du kan se motorrommet på WRC og GT4
EDIT: Jeg bør kanskje legge til at WRC kun ble produsert i 94, så hvis noen skal selge en WRC som er 95mod er det i tilfelle fake!
Og WRC i venstrestyrt er ganske skjeldne, men de finnes i flertal i høyrestyrt (blant annet min
