TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top Gear-programleder kritisk skadd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#198434  av CelicaTurbo

Ikke bra med hjerneskade men igrunn kan det bety så mangt og betyr ikke nødvendighvis at selve hjernen er varig skadet. Hjernen har også en meget høy evne til å reparere seg selv eller koble ut og erstatte problemområder så selv om han nå viser tegn til skade så er det muligheter for at han blir tilnærmet helt frisk i ettertid. Så spørs det også hvor mye vi kan stole på media og deres opphausing av saken da, britiske medier er ikke spesiellt troverdige :)

men men, alt i alt er det vel liten sjangs for at vi vil se Richard i flere Top Gear episoder selv om han eventuellt skulle bli helt frisk..

#198457  av jumbo

Anders gullstein skrev:Ja, de tre er så forskjellige at de utfyller hverandre meget bra.
Helt enig. Pluss en rimelig høy engelsk faktor gjør jo stort sett ethvert program langt bedre og mindre overfladisk enn om det hadde vært f.eks amerikansk (no offense)

#198462  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:Ikke bra med hjerneskade men igrunn kan det bety så mangt og betyr ikke nødvendighvis at selve hjernen er varig skadet. Hjernen har også en meget høy evne til å reparere seg selv eller koble ut og erstatte problemområder så selv om han nå viser tegn til skade så er det muligheter for at han blir tilnærmet helt frisk i ettertid. Så spørs det også hvor mye vi kan stole på media og deres opphausing av saken da, britiske medier er ikke spesiellt troverdige :)

men men, alt i alt er det vel liten sjangs for at vi vil se Richard i flere Top Gear episoder selv om han eventuellt skulle bli helt frisk..
jeg så på den der videoen ifra bbc eller noe slikt og der sa dem at under "brainscan" så ble det ikke påvist indre blødninger eller noe som skulle tyde på vare hjerneskade. Problemet er som du sier, media hauser opp og skriver så mye tull. VG hadde prestert å skrive at den bilen han satt i var overtent. Så for meg den stod i fyr og flammer mens han satt fast jeg.

#198464  av Rømmling

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131345
høres ikke ut som det er så ille da siden han kan reagere å smile på komentarer.:
Dermed sa jeg til ham: Grunnen til at du er er her er at du er en elendig sjåfør. Da smilte han. Det var et fantastisk øyeblikk for oss alle, sier Clarkson.

#198482  av chris

Rømmling skrev:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131345
høres ikke ut som det er så ille da siden han kan reagere å smile på komentarer.:
Dermed sa jeg til ham: Grunnen til at du er er her er at du er en elendig sjåfør. Da smilte han. Det var et fantastisk øyeblikk for oss alle, sier Clarkson.
Det var jo faktisk noe av det første han hadde gitt noen respons på.

#198492  av Magne

TopGear er mitt favoritt program over alle! Ingen over, alle under!

Send en e-mail til Hammond, og vis din støtte.

http://www.bbc.co.uk/topgear/richard_hammond.shtml

#198502  av Anders gullstein

jumbo skrev:
Anders gullstein skrev:Ja, de tre er så forskjellige at de utfyller hverandre meget bra.
Helt enig. Pluss en rimelig høy engelsk faktor gjør jo stort sett ethvert program langt bedre og mindre overfladisk enn om det hadde vært f.eks amerikansk (no offense)
Jepp, jeg kjenner folk som ikke finnes bilinteressert som ser på Top Gear. Både mutter'n og søster mi ser på det av den rene underholdene aspektet. Amerikanere har ikke det samme syn på bil som europeere.

#198592  av CelicaTurbo

Da er det ihvertfall gode håp :)

#198687  av CelicaTurbo

ser ut som det går stadig bedre, han har nå satt seg opp i sengen, åpnet øynene og tatt sin første lille gåtur vistnok:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131496

#198690  av Helmer

CelicaTurbo skrev:ser ut som det går stadig bedre, han har nå satt seg opp i sengen, åpnet øynene og tatt sin første lille gåtur vistnok:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131496
Det er jo helt utrolig! Har jammen hatt flaks han, om det kan kalles det når du kræsjer i den farta?! :roll:

Men da er det lov å håpe at han kommer tilbake igjen på skjermen etterhvert hvertfall.

#198959  av Th4 Ghost

A website set up by fans has also managed to raise more than £50,000 for the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Richard to hospital on Wednesday.
O.O hvordan fikk de til det?

#198968  av CelicaTurbo

Th4 Ghost skrev:
A website set up by fans has also managed to raise more than £50,000 for the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Richard to hospital on Wednesday.
O.O hvordan fikk de til det?
Enorm støtte og popularitet, samt at Richard selv har bedt om at folk gir støtte til luftambulansen istedenfor å sende ham blomster ;)

Nytt i dag er derimot at neste sesong Top Gear er utsatt på ubestemt tid, sannsynlighvis ikke pga at de mangler Richard men pga at ledelsen vil vurdere hvordan sikkerheten har blitt ivaretatt under innspillingen etter at det har kommet frem en del kritikk av det fra tidligere og/eller anonyme ansatte..

#213871  av mr2cato

veldig godt å høre!
Det hadde aldri blitt samme topgear uten Richard Hammond! :wink: