TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min T88 Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#202163  av Stiansen

That is hot man :D

#202167  av sindrejl

seriøst fet den der, synes ikke det var dyrt heller.

#202230  av Stiansen

sindrejl skrev:seriøst fet den der, synes ikke det var dyrt heller.
Egentlig alt for billig.. :wink: I hvertfall etter nyttår hvis de nye avgiftene trår til :wink:

#202272  av Kilgallon

fet den bilen der, er litt stiv i pris i år. men neste år så er ikke prisen så ille. du burde nesten sette opp prisen fra nyttår, om du ikke skulle få solgt den :wink:

#202384  av WRC

Kilgallon skrev:fet den bilen der, er litt stiv i pris i år. men neste år så er ikke prisen så ille. du burde nesten sette opp prisen fra nyttår, om du ikke skulle få solgt den :wink:
Jeg personlig synes ikke dette er en stiv pris for hva man får.
Hva vil en lhd supra med samme spec koste?? noen meninger om dette?

#202386  av WRC

Stiansen skrev:
sindrejl skrev:seriøst fet den der, synes ikke det var dyrt heller.
Egentlig alt for billig.. :wink: I hvertfall etter nyttår hvis de nye avgiftene trår til :wink:
Om jeg beholder den, så blir det mer trim.
Og om avgiftene blir slik det ser ut, vil den vel være verd opp mot 400 til sommeren. :wink:

#202437  av Stiansen

Kilgallon skrev:fet den bilen der, er litt stiv i pris i år. men neste år så er ikke prisen så ille. du burde nesten sette opp prisen fra nyttår, om du ikke skulle få solgt den :wink:
Jeg synes ikke prisen er stiv i år heller.. En Jdm TT MT6 koster mellom 250-300 000 på skilter, så er jo dette en bil med mye oppgraderinger.. Garantert påkosta mer enn både 50 000 og 100 000 :wink:
WRC skrev:Om jeg beholder den, så blir det mer trim.
Og om avgiftene blir slik det ser ut, vil den vel være verd opp mot 400 til sommeren.
Mye vil jo ha mere :wink: Er det kammene du skal skifte? Husker du snakka om det der på Lade i sommer :wink:

#202484  av soltec

syns bilen min er billig eg :wink:

#202486  av Stiansen

soltec skrev:syns bilen min er billig eg :wink:
Og prisen på din blir? Ser bare det står RING på annonsen din jeg..

Offtopic detta men :?

#202495  av soltec

400000 uten de nye felgene
Men enda veldig usikker om eg vil selge den. har mye planer men enda mindre tid.

#202540  av WRC

soltec skrev: Men enda veldig usikker om eg vil selge den. har mye planer men enda mindre tid.
sliter med det samme som meg du da :roll:

#202559  av soltec

ja, det er ikke enkelt

#202581  av Stiansen

soltec skrev:400000 uten de nye felgene
Men enda veldig usikker om eg vil selge den. har mye planer men enda mindre tid.
Ja, det blir vel enda billigere det da.. Pleier vel å plusse på 150 k for Euro- eller us-spec bilene.. Uansett, synes begge bilene er fine, og helt grei pris :D

#203269  av WRC

Om det er noen som er intresert, så ta kontakt på vebskaar@online.no
Kommer til å parkere den nå snart, og da sikkert begynne å oppgradere litt forskjellig til sommeren igjen.

#203970  av WRC

Bilen er nå lagt ut på autodb. Tenkte bare å se om det var noen respons, før den settes bort for vinteren. :cry: