Kilgallon skrev:fet den bilen der, er litt stiv i pris i år. men neste år så er ikke prisen så ille. du burde nesten sette opp prisen fra nyttår, om du ikke skulle få solgt denJeg personlig synes ikke dette er en stiv pris for hva man får.
Stiansen skrev:Om jeg beholder den, så blir det mer trim.sindrejl skrev:seriøst fet den der, synes ikke det var dyrt heller.Egentlig alt for billig..I hvertfall etter nyttår hvis de nye avgiftene trår til
Kilgallon skrev:fet den bilen der, er litt stiv i pris i år. men neste år så er ikke prisen så ille. du burde nesten sette opp prisen fra nyttår, om du ikke skulle få solgt denJeg synes ikke prisen er stiv i år heller.. En Jdm TT MT6 koster mellom 250-300 000 på skilter, så er jo dette en bil med mye oppgraderinger.. Garantert påkosta mer enn både 50 000 og 100 000
WRC skrev:Om jeg beholder den, så blir det mer trim.Mye vil jo ha mere
Og om avgiftene blir slik det ser ut, vil den vel være verd opp mot 400 til sommeren.
soltec skrev:400000 uten de nye felgeneJa, det blir vel enda billigere det da.. Pleier vel å plusse på 150 k for Euro- eller us-spec bilene.. Uansett, synes begge bilene er fine, og helt grei pris
Men enda veldig usikker om eg vil selge den. har mye planer men enda mindre tid.