TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥r klubb pÃ¥ Gatebilmesse 24-26/11-06 pÃ¥ Norges Varesmesse?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#201901  av Neemi

Nå må eventulle forslag legges frem :)

Fristen for kreative forslag settes til fredag klokken 12.
Deretter sendes det inn for vurdering.

#201916  av Rollaole

Kan ikke du(neemi) finne på noe da? Du er flink på sånnt? he he :P

#201928  av Neemi

Hehe....som nevnt tidligere er ikke dette noe jeg ønsker å være ansvarlig for og min bil er ikke i utstilingsstand.

Dette er for de som måtte ønske, så kom med forslag dersom du har noen gode ideer.
Har vi ingen sender vi heller ikke inn noen, er ikke verre enn det :)

#201935  av CelicaTurbo

Jeg har heller ikke tenkt meg til denne messen så jeg føler ikke at det er noe jeg kan gjøre med organiseringen av dette..

#201936  av VeilSide

CelicaTurbo skrev:Det spørs hvor mange biler vi får lov til å stille med men det er lite trolig at vi får plass til flere enn fire-fem biler og da bør de sentrale bilene utstilles, slik som en Celica, MR2 og Supra.. samt at det er ikke dumt å vise til Celicaens rallyhistorie med defreds bil..?
Hey, hva med Toyota sitt mere "ukjente" sortement? :P

#201962  av Larsen

VeilSide skrev:
CelicaTurbo skrev:Det spørs hvor mange biler vi får lov til å stille med men det er lite trolig at vi får plass til flere enn fire-fem biler og da bør de sentrale bilene utstilles, slik som en Celica, MR2 og Supra.. samt at det er ikke dumt å vise til Celicaens rallyhistorie med defreds bil..?
Bare spørs om det er mange nok her som har slike biler da?

#201987  av chris

Larsen skrev:
VeilSide skrev:
Bare spørs om det er mange nok her som har slike biler da?
Tja, vi har da både en Caldina og en Chaser, blant annet :)

#202062  av VeilSide

Jeg skulle gjerne sagt at min sikkert kunne lånest om det hadde vært ønskelig men av 2 årsaker så tror jeg nok ikke det kan bli aktuelt, den er ikke 100% i lakken (riper o.l.) samt den skal sendes avsted (til "din" nærmeste trafikkstasjon :P) og moddest litt.

#202129  av Rollaole

Hvem har egentlig "show" verdige biler her inne?
Dette er vel heller en mulighet til og vise frem sin stolthet, samme om den er i showstand eller ei, muligheten til og vise andre at man ikke må "tjukkt" med penger for og få en fin bil.. :)

#202165  av _RaptoR_

Kunne absolutt tenkt meg å være med, holder på å bygge nå, blir ferdig om ca 4 uker!( Ny front osv osv.. )

Skal se om jeg kan komme på noe kreativt!

#202496  av Neemi

Hmmm.....tafatt med ordentlige forslag som kunne sendes videre her så da ble det ingen utstilling på ts-ogn desverre.