Side 2 av 2

Legg innLagt inn:14 okt 2006 01:18
av Sandal
Har skifta alle vakuumslangane i dag. Når eg skifta den som gjekk inn på vakuum-klokka til TVIS-spjeldet, lot eg være og sette på igjen denne, så spjeldet sto åpent heile tida. Det vart ei jævlig stor forandring. Drar heilt ut. Må være noke gale med evt. ventilen som styrer spjeldet. Skal justere gass spjeld potensiometeret i måra. Fekk også ein ny lyd på høgt turtall. Sikkert den lyden og draget som folk pratar om inne på forumet. Noken som veit kva den ventilen som styrer vakuum-klokka til TVIS-spjeldet heiter? Meinar den er blå eller grøn.
Slit og med noke anna...Akkurat som bilen heng igjen i motbakke på lavt turtall. Kan dette være overslag i coilen?

Hjertelig takk for all hjelp! :D

Legg innLagt inn:15 okt 2006 01:58
av Larsen
Sandal skrev:Har skifta alle vakuumslangane i dag. Når eg skifta den som gjekk inn på vakuum-klokka til TVIS-spjeldet, lot eg være og sette på igjen denne, så spjeldet sto åpent heile tida. Det vart ei jævlig stor forandring. Drar heilt ut. Må være noke gale med evt. ventilen som styrer spjeldet. Skal justere gass spjeld potensiometeret i måra. Fekk også ein ny lyd på høgt turtall. Sikkert den lyden og draget som folk pratar om inne på forumet. Noken som veit kva den ventilen som styrer vakuum-klokka til TVIS-spjeldet heiter? Meinar den er blå eller grøn.
Slit og med noke anna...Akkurat som bilen heng igjen i motbakke på lavt turtall. Kan dette være overslag i coilen?

Hjertelig takk for all hjelp! :D
Siden du har koblet om slik at spjeldet står åpent hele tiden så vil du få lavere moment på lavt turtall. Det er fordi spjeldet er der for å øke farten på luften som sugen inn da motoren har lavt turtall. Det vil jo igjen fører til at bensinblandingen din blir litt feil. Fiks problemet med tvis spjeldet først du.

Denne er for 3sgte motoren men tror det er likt på 3sge'en også
http://www.mr2-tech.com/bgb/mechanical/ ... system.htm

Legg innLagt inn:09 nov 2006 12:58
av Mr2Even
Sandal skrev:Har skifta alle vakuumslangane i dag. Når eg skifta den som gjekk inn på vakuum-klokka til TVIS-spjeldet, lot eg være og sette på igjen denne, så spjeldet sto åpent heile tida. Det vart ei jævlig stor forandring. Drar heilt ut. Må være noke gale med evt. ventilen som styrer spjeldet. Skal justere gass spjeld potensiometeret i måra. Fekk også ein ny lyd på høgt turtall. Sikkert den lyden og draget som folk pratar om inne på forumet. Noken som veit kva den ventilen som styrer vakuum-klokka til TVIS-spjeldet heiter? Meinar den er blå eller grøn.
Slit og med noke anna...Akkurat som bilen heng igjen i motbakke på lavt turtall. Kan dette være overslag i coilen?

Hjertelig takk for all hjelp! :D
Har samme symtomer som du har. Hvordan går det? har du fått ordnet det?