TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er Toyota sjÃ¥fører dÃ¥rligere enn andre sjÃ¥fører?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#204118  av Gt-4-Ever

Folk med bmw er desidert værst! Halvparten i nord ligger på taket i grøfta, en landa i hagen til en kar midt i sentrum og flere har havna på skogen. :D Syns det er like artig vær gang en bmw blir knust. :D Så lenge det ikke blir personskader selvfølgelig.

#204123  av Th4 Ghost

for å være helt ærlig så tror jeg ikke det har noe med skjåførens valg av bil. ofcourse, på en annen side så kan man jo tenke seg at en viss mengde personer vokser opp i et visst miljø og blir påvirket til å kjøpe en spesiel type bil (BMW), de samme personene kan bli påvirket til å tro at de er pyser om de ikke kjører som galinger (om det så enten er fort eller i fylla), og dermed krasjer flest personer med den type bil ;)

Tho jeg har fått intrykk av at de fleste her på forumet har såpass mellom ørene at de kan å kjøre fornuftig..selv om det ikke alltid er etter myndighetenes fartsgrenses ;)

#204564  av FireWalk

hehe.. ho der kan ikke ha mye peiling på bil generelt når ho skriver en slik post :P

At hun syntes "toyota" generelt går igjen i trafikkbildet kan vel skyldes at toyota er på vei til å gå forbi GM som verdens største bilprodusent, og siden toyota er svært store på det norske markedet så vil jo svært mange biler på veien være nettopp en toyota.... 8)

Artig å lese følelsesmessig ladde inlegg skrevet av folk som er totalt blottet for forståelse for hva de faktisk snakker om :p

men klart, det er nok en del gamlinger som kjører toyota også. Dette fordi de gjennom alle år har erfart at Toyota er biler med høy kvalitet, lang levetid og lite problemer. Dette bør ikke tas som noe negativt, snarere tvert imot. Erfaring generelt er en gode som sier mer enn 1000 or fra en hvilken som helst bilselger, og når gamle travere som har vært med siden bilen først ble oppfunnet fremdeles velger å kjøre toyota, da tar jeg det som et sikkert tegn på at jeg kjører riktig bilmerke! ;)

PS:

Hadde hun hatt en toyota selv hadde hun ikke hatt noe problem med å kjøre forbi "sinkene" hun beskriver. ;) Den forferdelige språkbruken i det aktuelle inlegget er nok bare en direkte konsekvens av hennes fremkomstmiddels dårlige kjøreegenskaper kombinert med alt for få hestekrefter & dreiemoment. :P

#204651  av jonny on the spot

FireWalk skrev:hehe.. ho der kan ikke ha mye peiling på bil generelt når ho skriver en slik post :P

At hun syntes "toyota" generelt går igjen i trafikkbildet kan vel skyldes at toyota er på vei til å gå forbi GM som verdens største bilprodusent, og siden toyota er svært store på det norske markedet så vil jo svært mange biler på veien være nettopp en toyota.... 8)

Artig å lese følelsesmessig ladde inlegg skrevet av folk som er totalt blottet for forståelse for hva de faktisk snakker om :p

men klart, det er nok en del gamlinger som kjører toyota også. Dette fordi de gjennom alle år har erfart at Toyota er biler med høy kvalitet, lang levetid og lite problemer. Dette bør ikke tas som noe negativt, snarere tvert imot. Erfaring generelt er en gode som sier mer enn 1000 or fra en hvilken som helst bilselger, og når gamle travere som har vært med siden bilen først ble oppfunnet fremdeles velger å kjøre toyota, da tar jeg det som et sikkert tegn på at jeg kjører riktig bilmerke! ;)

PS:

Hadde hun hatt en toyota selv hadde hun ikke hatt noe problem med å kjøre forbi "sinkene" hun beskriver. ;) Den forferdelige språkbruken i det aktuelle inlegget er nok bare en direkte konsekvens av hennes fremkomstmiddels dårlige kjøreegenskaper kombinert med alt for få hestekrefter & dreiemoment. :P
:lol: :lol: du har det med å få sagt det du. Lo godt her jeg ligger nå :roll:

#204653  av BrennaRacing

Det er nok sånne hendelser som dette som får hu til å mislike toyota-eiere:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135243

For dere som ikke vet hvordan det ser ut der hu satt seg fast så er veien avskilt fra trikkeskinnene med et gjerde...Kan ikke skjønne hvordan hu greide det der...Når du greier sånne ting er man for gammel til å kjøre bil :evil:

#204654  av grimfer

Hvis din første reaksjon etter å ha kjørt 200 meter på trikkeskinner, er å snuble rundt i gata, forvirra og forfjamsa, er det også et ganske sikkert tegn på at lappen bør leveres inn og brennes. Deretter bør asken bli begravet på 3 forskjellige steder.

Skulle Toyotaførere være dårligere enn andre? I følge siste tids statistikk blir alle soleklart slått av en type bileiere: De som eier Koenigsegg!

Foreløpig er det ca 50% sjanse for at hvis du kjøper en Koenigsegg, så kjører du av veien ganske snart etterpå.

#204670  av sindrejl

grimfer skrev: Skulle Toyotaførere være dårligere enn andre? I følge siste tids statistikk blir alle soleklart slått av en type bileiere: De som eier Koenigsegg!

Foreløpig er det ca 50% sjanse for at hvis du kjøper en Koenigsegg, så kjører du av veien ganske snart etterpå.
Du har ganske rett i det, hihi :D :D :D

#204674  av aneriks

grimfer skrev: Skulle Toyotaførere være dårligere enn andre? I følge siste tids statistikk blir alle soleklart slått av en type bileiere: De som eier Koenigsegg!

hehe, med den statestikken og den bilen lurer jeg på hvor mye den koster og forsikre?

#204695  av grimfer

Heh, forsikring med full kasko på en Koenigsegg til 6,5 mill vil vel ligge på omtrent 3 mill, tenker jeg? Forutsatt minst 80% bonus på andre året... :D

Det som hadde vært virkelig morsomt, hadde vært om en kvisete 18 år gammel gutt troppet opp på Vestas kontor med rykende fersk lapp i lomma, og eplekjekt sagt med stemme som brister på annenhver stavelse:

"Dude, pappa har lite kjøpt bil til meg vøtt, lite det er Koenigsegg'a! Og den ska stå på MEG, skjønner'u."

Hadde vært moro det, vel.. :roll: