TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gratulerer med gullet jæ#%" BARTETRØNDERE

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#204061  av christer

tørum er norges største kødd!!! Skammer meg over å si det, men han er fra sotra (20min fra bergen). større svik har ikke norge sett siden andre verdenskrig og Quisling...

#204063  av chris

BrennaRacing skrev:Begynner å bli rimelig lei av Rosenborg jeg..Er jo nesten ikke no spennede i tippeligaen lenger...Men Enga greier seg jo bra i år å da :D
Nei, det har jo ikke vært NOE spenning i tippeligaen før kampen i går? Er fortsatt ikke spennende om hvem som får 2. og 3.plass og hvem som rykker ned? Og det var vel ikke NOE spenning når Rosenborg vant tabellen på målforskjell? Var ikke noe jevnt i år, var det vel? Eller i fjor? Eller året før? ;) :D
Sist redigert av chris den 23 okt 2006 19:19, redigert 1 gang totalt.

#204064  av christer

tørum er norges største kødd!!! Skammer meg over å si det, men han er fra sotra (20min fra bergen). større svik har ikke norge sett siden andre verdenskrig og Quisling...

#204065  av chris

christer skrev:tørum er norges største kødd!!! Skammer meg over å si det, men han er fra sotra (20min fra bergen). større svik har ikke norge sett siden andre verdenskrig og Quisling...
Var ikke du som kasta egg på iversen også, var det vel? .....

#204071  av Kilgallon

christer skrev:tørum er norges største kødd!!! Skammer meg over å si det, men han er fra sotra (20min fra bergen). større svik har ikke norge sett siden andre verdenskrig og Quisling...
jobber jobb vettu
han må jo jobbe for å leve, er jo ikke hans feil at Brann ikke har tilbudt han noen jobb da.

#204079  av christer

chris skrev:
det var årets øyeblikk i tippeligaen... sto 50m fra så fikk med meg at det ble kasta noe... RBK fortjente IKKE 3 poeng igår... typisk RBK...

#204081  av Kilgallon

RBK var jo klart best i går da. Brann hadde ikke mye å stille opp med.
Dette så jeg med nøytrale øyne.

#204089  av sindrejl

christer skrev:
chris skrev:
det var årets øyeblikk i tippeligaen... sto 50m fra så fikk med meg at det ble kasta noe... RBK fortjente IKKE 3 poeng igår... typisk RBK...

vil vel si dette var mer et typisk bergenser innlegg ;) ;)

#204092  av christer

Kilgallon skrev:RBK var jo klart best i går da. Brann hadde ikke mye å stille opp med.
Dette så jeg med nøytrale øyne.
nja... 1-0 målet var mot spillesgang... men men fint lite å gjøre med dette nå... snakk om å tape på målstreken, skal jo nesten være umulig å lede serien halve sesongen å så drite seg så jævlig ut...

#204096  av Kilgallon

christer skrev:skal jo nesten være umulig å lede serien halve sesongen å så drite seg så jævlig ut...
er jo fult mulig det da :wink: å Branner jo et meget god eksempel på og drite seg ut i norsk fotball :wink: hadde alt i sin hule hånd, men grep aldri sjangsen på høsten gett.

#204100  av VeilSide

Kilgallon skrev:er iallefall spennende i bunnen av tabellen :wink:
Hahahaha ja

Kvallik mellom Viking og Bryne hadde jo vært noe :lol: :lol:
(nei jeg bryr meg ikke om fotball) :P

#204149  av Thomas S

chris skrev:
HaHa Sku egentlig vært på jobb på stadion i går som securitas vakt men gadd faen ikke, ikke rart det var folk som klarte å snike med seg egg inn!
Og jeg sa hele tiden til folk at de måtte bare kule an litt med å feire det å vinne serien :roll: Kor flaut er ikke det, bare fordi Brann leder serien littegranne så aser folk seg sånn opp. Sku nesten ikke tro folk har sett Brann spille før, det er jo typisk at de sitter seg ned når de tror de vinner. Har sett det gang på gang og begynner å bli mektig lei det derre "fotballlaget" vårt. Fra no av heier jeg kun på Arna-Bjørnar :lol:

#204159  av cameleon

jøss...vært foppalkamp nå igjen altså. tipper mini jacobsen scoret mål. jeg heier på skeid jeg. har på følsen av at de kommer til å rykke opp ganske bra i seriemesterskapet og vinne kampen om tippeligagullet. go jostein flo!!

#204177  av sindrejl

cameleon skrev:jøss...vært foppalkamp nå igjen altså. tipper mini jacobsen scoret mål. jeg heier på skeid jeg. har på følsen av at de kommer til å rykke opp ganske bra i seriemesterskapet og vinne kampen om tippeligagullet. go jostein flo!!
her har vi mannen som er oppdatert i foppall ;) ;) ;)

#204197  av Kilgallon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:jøss...vært foppalkamp nå igjen altså. tipper mini jacobsen scoret mål. jeg heier på skeid jeg. har på følsen av at de kommer til å rykke opp ganske bra i seriemesterskapet og vinne kampen om tippeligagullet. go jostein flo!!
her har vi mannen som er oppdatert i foppall ;) ;) ;)
ellers så bare kødder han :wink: