Legg innLagt inn:03 nov 2006 18:12
95TT skrev: tror det er litt misforståelser her. hvis du har deler som er tüv godkjente så kan du slenge de på hvilken som helst bil, er de ikke det så kan de hindre deg i å få regga den på biltilsynet, så om du har jspec , us spec eller eursospec så er det same shit.no tüv no go.En us eller jdm som er importert på unntaksregelen kan du ikke montere noe som helt på...lovlig at least...tüv eller ikke...makes no difference...
95TT skrev: men det kommer selvfølgelig aller mest ann på han som står og vurderer saken, har han en god dag så går den kanskje gjennom med noen deler som ikke er tuv, har han en dårlig dag går den garantert ikke gjennom. så det er liksom mannen på biltilsynet som avgjør til syvende og sist. men ser bilen ren og pen og orginal ut så er det ett godt utgangspunkt. stikker turbon opp av panseret har 100 målere inni bilen og har ett lydnivå sammenlignet med en f-16 med afterburneren på, så sier det seg selv at her er det noe riv ruskende gale.True

95TT skrev: men det at man lettere får godkjent en eurospec med mods enn en u.s spec er nok litt bull er jeg redd. men sikkert mange med eurospec som innbiller seg det da.Tror du blander sammen litt flere ting her nå... Det er vel ingen som sier at det er forskjell på å regge us, euro og jdm? Det som derimot vanskeliggjør saken...er om den skal regges på unntaksregeln...noe som selvfølgelig er mer vanlig på us og jdm![]()
