Zalcin skrev:Kanskje en smule omfattende, men fult mulig....til de tre der har jeg bare en ting å si.. "what the f... is that?!"

fryktelig stygt, spør du meg...
Zalcin skrev:Kanskje en smule omfattende, men fult mulig....til de tre der har jeg bare en ting å si.. "what the f... is that?!"
Zalcin skrev:Personlig synes jeg det er noe av det bedre jeg har sett til MK1, men det er ingen av fargene på på bildene som kler det utgaven....Må jo ikke glemme at det faktisk ER en 80-talls bil da
Det skader ikke med noe rundere former på en MK1......ser jo ikke akkurat moderne ut orginalt. Det lyser 80 tall av den.....men det er klart at enkelte foretrekker jo det....
MRQ skrev:hva faen .. ?!"#!¤#"hehe, så så. ikke så sint nå
er du ikke fan av 80tall , bør du ligge unna MK1 , bør du klippe håret ditt , bør du lese se&hør , bør du gå rundt i hvite trange bukser , men for all del , ikke snakk piss om 80tallet , det kan du gjøre hjemme i funkis-leiligheten din
og endre MK1 til en rundere bil er som å ta en gammel kjærring inn på plastikk operasjon .. bare se på CHER !!! kanskje det er ett bra syn ?! huh ?!¤#"
MRQ skrev:hva faen .. ?!"#!¤#"Hehe.. *Stryke MRQ på hockeysveisen..*
er du ikke fan av 80tall , bør du ligge unna MK1 , bør du klippe håret ditt , bør du lese se&hør , bør du gå rundt i hvite trange bukser , men for all del , ikke snakk piss om 80tallet , det kan du gjøre hjemme i funkis-leiligheten din
og endre MK1 til en rundere bil er som å ta en gammel kjærring inn på plastikk operasjon .. bare se på CHER !!! kanskje det er ett bra syn ?! huh ?!¤#"
erling skrev:Legg merke til den saftige grillen som er montert på 740'en.. Hey-hey!!øøøø...!?:D
proson skrev: Stylingkitet som scanstyling har for eks... Lekkert