TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK1 styling.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#35510  av Goose

Zalcin: Det var fint gjennomført sak det ja. :)

Ellers så er fin kit, men untat den boeing 747 vingen... :wink:

#35515  av jan-erik

Helt enig at det der så fryktelig ut. Men det som er mest skremmende er at det er 2 stykker som har gjort det samme :-)
 #35567  av Zalcin

Personlig synes jeg det er noe av det bedre jeg har sett til MK1, men det er ingen av fargene på på bildene som kler det utgaven....

Det skader ikke med noe rundere former på en MK1......ser jo ikke akkurat moderne ut orginalt. Det lyser 80 tall av den.....men det er klart at enkelte foretrekker jo det....
 #35627  av chris

Zalcin skrev:Personlig synes jeg det er noe av det bedre jeg har sett til MK1, men det er ingen av fargene på på bildene som kler det utgaven....

Det skader ikke med noe rundere former på en MK1......ser jo ikke akkurat moderne ut orginalt. Det lyser 80 tall av den.....men det er klart at enkelte foretrekker jo det....
MÃ¥ jo ikke glemme at det faktisk ER en 80-talls bil da ;)

#35630  av MRQuoc

hva faen .. ?!"#!¤#"

er du ikke fan av 80tall , bør du ligge unna MK1 , bør du klippe håret ditt , bør du lese se&hør , bør du gå rundt i hvite trange bukser , men for all del , ikke snakk piss om 80tallet , det kan du gjøre hjemme i funkis-leiligheten din
og endre MK1 til en rundere bil er som å ta en gammel kjærring inn på plastikk operasjon .. bare se på CHER !!! kanskje det er ett bra syn ?! huh ?!¤#"

#35647  av chris

MRQ skrev:hva faen .. ?!"#!¤#"

er du ikke fan av 80tall , bør du ligge unna MK1 , bør du klippe håret ditt , bør du lese se&hør , bør du gå rundt i hvite trange bukser , men for all del , ikke snakk piss om 80tallet , det kan du gjøre hjemme i funkis-leiligheten din
og endre MK1 til en rundere bil er som å ta en gammel kjærring inn på plastikk operasjon .. bare se på CHER !!! kanskje det er ett bra syn ?! huh ?!¤#"
hehe, så så. ikke så sint nå ;)

#35671  av erling

Legg merke til den saftige grillen som er montert på 740'en.. Hey-hey!! :D:D

Bilde

MRQ skrev:hva faen .. ?!"#!¤#"

Hehe.. *Stryke MRQ på hockeysveisen..* :D:D

#35686  av proson

erling skrev:Legg merke til den saftige grillen som er montert på 740'en.. Hey-hey!! :D:D
øøøø...!?

---------------

Enig med MRQ, blir feil å style om MK1 så den ser ut som en 90-talls bil! Greit å style, men den skal fortsatt se ut som en MR2 mk1! Stylingkitet som scanstyling har for eks... Lekkert :wink:
Vedlegg
gul_mr2_1155.jpg
gul_mr2_1155.jpg (47.22 kiB) Vist 1806 ganger
Dark blue MR2 1.jpg
Dark blue MR2 1.jpg (31.52 kiB) Vist 1806 ganger
Back.jpg
Back.jpg (26.61 kiB) Vist 1806 ganger
MK1.jpg
MK1.jpg (29.84 kiB) Vist 1806 ganger
NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.jpg
NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.jpg (39.18 kiB) Vist 1806 ganger

#35692  av chris

spør dere meg, så er styling til for å fremheve eksisterende linjer, og lage litt mer spenstig utseende. ikke for å endre bilens utseende til noe som ikke ligner noe..

#35724  av MRQuoc

bare premenstruasjon , sorry ..

#35836  av Kenny

proson skrev: Stylingkitet som scanstyling har for eks... Lekkert :wink:

liker best scanstyling kittet jeg også... synes det er det fineste, men passformen på det er helt RÆVA!!! har det liggende ute i garasjen, men orker ikke begynne å montere\tilpasse det... det tror jeg blir en h... jobb.
uff... dessuten må det jo lakkeres også da...
Feil med passformen:
fronten er skeiv...:(
skjørtene er vridd, og en liten tanke for korte.. (under en halv cm, så det går på)
rumpa må skjæres til for å få plass til store nok enderør, samt at det er bare opning til enderør på den ene siden...
i tilleg så er bakfangeren også noe skjeiv... :(

#35839  av MRQuoc

med andre ord , så trenger du folk for dugnad ?

#35857  av proson

Såpass! Men det er vel bare å bite i det sure eplet og begynne, blir så mye bedre etterpå :wink:

Få noen som har gjort det før til å hjelpe deg, gørr kjedelig og mye som skal til for å begynne med en sånn jobb alene! Jeg skal kjøpe det stylingkitet uansett jeg, det går vel på med makt :twisted:

#35860  av MRQuoc

om ikke det fungerer , er det vel dumpingpris rett mot hagen min ? :P