2 FAST 4U skrev: Hei. Sjekket dette delenr. - Resultat: Orginal del utgått
Mvh Steinar
Skjønte det ikke før nå egentlig....hvilken Toyota forhandler jobber du for da?
@lpher
2 FAST 4U skrev: Hei. Sjekket dette delenr. - Resultat: Orginal del utgått
Mvh Steinar
2 FAST 4U skrev:Jobber for Brødr.Harila AS i Bardu (Setermoen) http://www.harila.no
Dette er en av 6 avd. som Harila har i Troms og Finnmark.
@lpher skrev:Ja, kjempefornøyd ! Bilen ble perfekt etter at jeg monterte 30 mm senkesett levert fra TTE.
BTW....fornøyd med IS200'en?
@lpher
2 FAST 4U skrev: Ja, kjempefornøyd ! Bilen ble perfekt etter at jeg monterte 30 mm senkesett levert fra TTE.Holdt på å kjøpe IS flere ganger sjøl jeg... (Men så dukka det opp litt ekstra penger så da le det Supra istedet )
Kanskje litt liten motor, men den 6 tr man gearkassa gjør at den sparker bra ifra.
Kjøpte bilen ny i Mai 2000, og har passet 75.000 km nå, aldri hatt noe tull med denne.
Ninjamannen78 skrev:Hvor får man kjøpt TTE deler egentlig? Hos Toyota forhandleren??Hvis du går på sidene til TTE i Tyskland www.tte.de så finner du noe av dette som kan bestilles og leveres gjennom din lokale Toyota forhandler. Ved prisforespørsel - bruk delenr som er brukt på sidene. (AMxxxxx) Toyota Europa har godkjent delene og det gis 3 års garanti på dette som blir montert på nybil, ellers 1 år vanlig delegaranti.
Ninjamannen78 skrev:Hei Steinar, gratulerer med ny bil! Den så veldig fin ut. Send meg en mail eller no hvis du skal til Harstad, så kan vi ha et lite Supra Treff der.. Bor i Harstad nemlig. Har hørt rykter om bilen din helt fra tromsø..Hei, og Takk.
2 FAST 4U skrev: Hvis du går på sidene til TTE i Tyskland www.tte.de så finner du noe av dette som kan bestilles og leveres gjennom din lokale Toyota forhandler. Ved prisforespørsel - bruk delenr som er brukt på sidene. (AMxxxxx) Toyota Europa har godkjent delene og det gis 3 års garanti på dette som blir montert på nybil, ellers 1 år vanlig delegaranti.Når jeg tenker meg om så har jeg jo faktisk bestilt TTE deler av Toyota Hell Bil sjøl nettopp
Du vil og finne TÜV-sertifikater til delene på disse sidene.
Det er mest til nyere biler man finner deler til på TTE-siden, men folket der er utrolig hjelpsom og svarer raskt på henvendelser.