TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Flere som har fÃ¥tt riper av at en katt har gÃ¥tt pÃ¥ bilen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#211480  av Jon Are

ketil_n skrev:Jon Are... komme en tur til Oslo da, så får vi se hvor tøff du er da?
Uhuuu.... Du virker værtfal tøff!! :lol:
Vet ikke om jeg gidder å diskutere dette noe mer med deg!
Virker ikke som det er noe vits.
Men en ting er sikkert, Jeg bryr meg mye mer om bilen min enn du bryr deg om bilen din. men men....
De 2 klippa var ikke ment som noe annet enn morro.
Så beklager ketil_n viss de 2 klippa såret deg, det var virkelig ikke meningen.
Trodde bare alle hær tålte en spøk.
Jeg er ikke ut etter å få fiender.
Jeg ånder og lever for BIL`N MIN. :D
Sist redigert av Jon Are den 08 des 2006 18:33, redigert 1 gang totalt.

#211483  av Jon Are

sindrejl skrev:
jeg la ikke merke til at det var postet enda en video. Har sett den før, men kan ikke si at det ser behagelig ut nei :(
Var ingen som tvang den dumme katta til å hoppe oppi vifta, ikke så vidt jeg kan se.
Beklager,men jeg synes det ser vannvittig morro ut jeg. :lol:

#211491  av jsun

Ja ja folkens .... legg ballen død nå.
Dette har ikke noe for seg. Liker dyrene jeg og, men tåler å se noen video-filer og!!
 #211502  av sindrejl

Mr2_666 skrev:Finn eieren av kreket, og forlang erstatning for skadene! Jeg hadde en Mr2 mk1 som kattene elsket! Varmt motorrom, også fikk de ligge i ly, under den "saken" som stikker ut over bakruta!
nommen så søtt.. drep eierne istedet.. haha

#211503  av sindrejl

Jon Are skrev:
sindrejl skrev:
jeg la ikke merke til at det var postet enda en video. Har sett den før, men kan ikke si at det ser behagelig ut nei :(
Var ingen som tvang den dumme katta til å hoppe oppi vifta, ikke så vidt jeg kan se.
jeg klager ikke over at du la den ut så ;)

#211560  av Jon Are

sindrejl skrev:
Jon Are skrev:
sindrejl skrev:
jeg klager ikke over at du la den ut så ;)
Oki. :wink: