TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#212118  av aneriks

sindrejl skrev:
aneriks skrev:da er jeg og meldt på,
ta følge opp sindre???
var forresten og så på bilen din i dag,utrolig pen :D :D :D du hadde parkert strategisk så jeg helt i enden av parkerings plassen, hehe :wink:
Takk :)
hehe du la merke til den parkeringa ja? :P parkerer meget bevist ;) helt i enden slik at man kan ta litt av fortauet så det er stor plass på sia. Slipper jeg de dørene som kommer fykende opp.

kult at du blir med, da tar vi følge opp til trondheim da ;) Blir sikkert flere som følger med oss oppover også om jeg ikke tar feil. Bl.annet de fra stavanger og bergen.
desto flere jo bedre, har jo forhåpentilgvis montert ny motor innen den tid og,jeg parkere og langt vekk fra alle andre når jeg er sånne plasser, sørlands senteret er parkerins bulke plass nr 1!

#212451  av Akopley

Gleder meg max til treffet :D :D :D

#212465  av jumbo

Satser på å ta turen jeg og, men blir ikke noen påmelding på meg før bilen er godkjent :wink:

#213452  av tojo

:D Dette begynner å se bra ut, 28 påmeldte Toyota/Lexus til nå :D
Kom igjen meld dere på!

#213472  av Johansen

har meldt meg på jeg å =)

#213602  av Jøran

Er påmeldt. ser frem til dette :D

#214363  av sindrejl

slår meg forresten at treffet begynner 10.00 på fredag istedetfor 17.00 som tidligere år? nå er sommertreff siten nede, men var bilforum folk som skrev dette. Det betyr at vi må enten ha en overnatting til eller kjøre på natta. Uansett må vel konvoien flyttes til et annet tidspunkt enn tidligere år :)

#214375  av ST205RR

sindrejl skrev:slår meg forresten at treffet begynner 10.00 på fredag år :)

jepp, står i første posten på side 1 :D

#214391  av Tore

Sommertreff.no er desverre midlertidig nede grunnet en server i england som gikk fløyten. Satser på å få den opp snarest 8)

#214408  av TOYPARTS

jeg kommer med supra, avensis eller begge deler. :D :D :D kommer an på om supra blir godkejnt på fredag eller ikke, blir den ikke det, så gidder jeg vel neppe å stresse mer med bilen.

#215435  av tojo

Hentet fra bilforumet:

Fullbooket på Meyergården ja, og Hotel Ole Tobias har skrudd opp prisene til 1.200 pr.natt! Forbaskede luringer

Mer info: http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... 37&page=10

For bestilling av rom (TSogn har reservert 25rom) se innlegg nr.2 på denne siden: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 12&start=0

Meld dere på treffet å vær rask m/ booking av hotell!

#215480  av Magne

Da er hotell rom bestilt. :D

#215482  av aneriks

Magne skrev:Da er hotell rom bestilt. :D
her og :D

#215484  av Elstad

Jeg er glad jeg slipper hotel. Bli så dyrt... Har melt meg på (nr 200).. Jeg satser på og teste bilen min da :D

#215583  av elino

Mulig det blir tur på oss i år også, men i år er vi avhenginig av at rød supran står på henger... så vi får se hva vi får til :D

Kommer selvfølgelig med begge hvis det blir tur :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21