Moro at noen følger med

Som noen har nevnt andre steder på forumet så ble jeg pappa for 3 uker siden og har ikke vært innom forumet... har på en måte vært litt andre prioriteringer.... Før det holdt jeg på å pusse opp huset, er ferdig innnvendig nå og skal ta hele huset utvendig inkl. vinduer, isolasjon kledning osv... hehe t.t.t. så da må rett og lett noe vike ......forumlesning b.la. hehehe
Men er jo ute på verkstedet og holder på litt innimellom og rekker å samle samme litt deler til prosjektet

Har fått i hus matrialer til bur og holder på å sveise inn det... blir litt om gangen så det går sakte men sikkert rette veien..
Har og funnet ett sett med felger som blir "gatefelgene" til den... de er på vei fra USA med en gammel post-skilpadde som svømmer over atlantern i disse dager...
Ellers så har jeg overhalt ett par bakkalipere som skal på den, syns resultatet ble bra jeg med tanke på at det var to rustklumper når jeg starta...

Så har jeg i hus svinghjul, og clutch.. se bildet ... ogura racing...
turbo-drivakslene har og funnet veien inn i garasjen, sammen med TRD tårnstag og litt andre småting.
Sekken jeg samler all lydisolasjon o.l. i begynner å bli lovlig tung, og fortjener snart en tur på vekta... kommer tilbake til det senere...
her er hvertfall noen bilder fra i går