TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig:D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#216808  av Anders gullstein

Måtte nevne denne bilen i salgsforumet når jeg så den på autodb. Meget pen og utrolig sjelden her til lands. Den eneste koksgrå jeg har sett her til lands. Og den har itillegg targa og er en 88 modell spec. Legg merke til lakkerte speil som kom på den siste varianten av MK1. Den er meget pen i koksgrå :wink: . Hva måtte du betale for den? Så den var til salgs for 39 000, som var veldig gunstig. Morro å se at noen på forumet endte opp med den :)

#216811  av girliegirl

MÃ¥tte betale 35000 for den.. Mener selv det er et kupp :wink: Er veldig gla i den... :D

#216838  av Anders gullstein

Det er en BRA pris! Hvordan ser den ut teknisk? Noe rust og skjønnhetsfeil? På bildene ser den veldig bra ut.

#216853  av Mr2 Mk2

girliegirl skrev:MÃ¥tte betale 35000 for den.. Mener selv det er et kupp :wink: Er veldig gla i den... :D
Jeg snakket med forrige selger etter jeg solgte min mk1, og da skulle han ha betydelig mer enn det :wink:

#216869  av girliegirl

Bilen er veldig bra teknisk.. Eneste rusta på den er over vinduet mellom vinduet og targa'n... Det må fixes snarest!! Men ellers er den FIN!!! Har seff riper i lakken, men det er bare vaskeriper :wink: Den er helt strøken innvendig, ikke nedsitti/slitte stoler o.l.. Hel orginal, og det skal den få fortsette å være :D

#216884  av GhostRider88

girliegirl skrev:Bilen er veldig bra teknisk.. Eneste rusta på den er over vinduet mellom vinduet og targa'n... Det må fixes snarest!! Men ellers er den FIN!!! Har seff riper i lakken, men det er bare vaskeriper :wink: Den er helt strøken innvendig, ikke nedsitti/slitte stoler o.l.. Hel orginal, og det skal den få fortsette å være :D
du får absolutt mer igjen for bilen din om du holder den org ja ;) Det skal jeg gjøre :)

#216911  av girliegirl

Ja, jeg synes den er meget kul orginal.. Eneste jeg kanskje gjør med tiden er å få mer motor.. Lurer på om det er noen her som vet noe om hvor mange slike mr2 er med targa å sånn det finnes i norge??

#216938  av Anders gullstein

Targa er ganske skjeldent og i koksgrå er du så å si alene tror jeg. Jeg kjenner to som har targa. Den ene er svart (mk1 Black limited sin på forumet) og den andre er rød (mk1-87 på forumet). Den røde hadde også rust mellom frontruta og targataket. Han måtte ut med frontruta for å komme til alt. Sjekk om du må gjøre det samme.

Det er en til svart med targa på forumet på prosjektsidene. Skikkelig angrepet av rust, men er under bergning.

#216952  av girliegirl

Legger ut et par bilder.. Har vaska den litt idag så.. :D
Vedlegg
Mr2 027.jpg
Mr2 027.jpg (376.52 kiB) Vist 214 ganger
Gullet mitt:D
Gullet mitt:D
Mr2 026.jpg (238.74 kiB) Vist 196 ganger
Mr2 025.jpg
Mr2 025.jpg (313.49 kiB) Vist 217 ganger
Innvendig! Som dere ser, så er den strøken..
Innvendig! Som dere ser, så er den strøken..
Mr2 023.jpg (369.23 kiB) Vist 209 ganger

#217123  av Anders gullstein

Ser du mangler bryteren til lysa, ellers ser den ganske komplett :)

Jenter og kosedyr i bilen :wink:

#217128  av girliegirl

Jepp, må få kjøpt den bryteren:P Må jo personalisere bilen vettu, dermed kosedyr :wink:

#217136  av bose

Anders gullstein skrev:Ser du mangler bryteren til lysa, ellers ser den ganske komplett :)

Jenter og kosedyr i bilen :wink:
på min bil er det bryteren til vindus-viskerene iaffal :P

#217137  av girliegirl

Det er bryteren til lysa som er borte.. Bruker den til viskerne på begge sidene.. Slitsomt :P
 #239021  av girliegirl

Har i den siste tiden gjort litt med bilen min. Søm blant annet senkesett fra lesjøfors/ROC(kjøpt på jobb), hvite blinklys/parklys foran og custom made eksos/effektanlegg fra Eksosmester i Skien. Meget fornøyd med det. Kommer mer etterhvert :P

8)
Vedlegg
Bilde etter seknesettet blei montert.
Bilde etter seknesettet blei montert.
DSC00036.JPG (116.43 kiB) Vist 197 ganger
Sist redigert av girliegirl den 07 mai 2007 07:49, redigert 1 gang totalt.

#239045  av espenk

Ojoj, skal si du gjorde et skikkelig kupp der ja :)
Flere bilder! :D