Side 2 av 2

Legg innLagt inn:13 jan 2007 02:34
av GhostRider88
FireWalk skrev:Støtter opp om flertallet her. Min første MR2 kjøpte jeg billig. Det hadde lønt seg å legge i 30.000 ekstra og fått en strøken en, for jeg endte opp med å legge ut det dobbelte for å få den i god stand...

For å si det enkelt: det er dyrere å sette en forfalt bil tilbake i god stand enn å holde en bil i god stand ved like. Så har den først forfalt, styr unna..
kunne ikke ha kommet med noe bedre råd selv. Jeg stod også ovenfor et slikt problem da jeg skulle velge bil. Så på totalt 4 mr2'er for jeg endte opp med den strøkne jeg har nå. De andre styrte jeg unna med en gang jeg så de, det var både rust, lakk skader, bulker, riper++++ og de så shabby ut.
Nei legg heller litt mer penger i et strøkent eksemplar så sparer du masse penger. ;)

Legg innLagt inn:13 jan 2007 13:23
av Darkstar
GhostRider88 skrev:De andre styrte jeg unna med en gang jeg så de, det var både rust, lakk skader, bulker, riper++++ og de så shabby ut.
Nei legg heller litt mer penger i et strøkent eksemplar så sparer du masse penger. ;)
Takk for mange gode råd og tips. :wink:
Er ikke på jakt etter en bil som er strøken, det blir nok en del for dyrt i forhold til det eg eventuelt skal bruke på bil nå.