TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor mye drivstoff bruker du i uka?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#219312  av celica4ever

jeg bruker vanligvis 30 l i uka eller maks 40 liter.

#219353  av chris

Jeg ligger på ca 1 tank i uka med mr2'en. Men nå kjører jeg nesten bare til og fra jobb med den også. Brukte mye mer før... gjerne 2 tanker i uka.

#219359  av japse-gnmfr

da er ikke jeg så gærnt ute når jeg bruker en 50-60liter i uka:D

#219362  av Andy_Celica

Fred skrev:Ikkeno 8)
Se overskriften nå :twisted:

#219427  av Rollaole

I uka klarer jeg meg på en halv tank, men i helja går det fort unna masser av kroner..

Men kjører jo relativt billig bil da, Bruker vel omtrent like mye som en scooter på mila :P

#219477  av Xlr8

går vell ca en hall tank i veka. men er de snø så går de fort en tank på ei helg=P heldi vis er de ikke så mye snø her=P
 #219581  av croco-Frod

Nå står supra'n inne i vinterhalvåret, men på sommers tid, ville den ha minst en og en halv tank på ei hel uke. tanken rommer visstnok 70 liter, så jeg rundet nok 100 liter i uka på det værste. :o

Men det finnes jo fullt av bensinstasjoner i Trondheim, så det er ikke noe stort problem! :P

#220349  av celicagt4205nord

herrejemini...pingler...sitter dere bare her på forumet med deres o store jappsemotorer uten å bruke de? :D ..

Da jeg hadde lappen lå jeg mellom 150-200l i uka..kan ha noe med att jeg ikke har lappen lengre :lol:

#220589  av jumbo

Blir stort sett bare kjøring til og fra jobb på vintern, så er nok veldig sjelden jeg er over 20 liter uka

Kjørte omkring 7000 i året i gjennomsnitt de siste 4 åra :wink:

#220605  av Tomera

Kjørt over 30000 km på litt over tre måneder. :shock:
Så har gått en del bensin i sommer..

#220607  av mr2cato

Når jeg kjører har jeg en tank i maks 3-4 dager.
Da kjører jeg lite. Om sommeren holder 1 full tank i nesten 2 dager.

NÃ¥r koser bilen seg i garsjen og bruker 0,- i drivstoff :D
men savner å kjøre :(

#220731  av @lpher

Skulle likt å si at GS300'en bruker HE%£€$¤ mye mindre bensin en Supran...men the fact is...at det ikke er rare forskjellen i forbruket...slik som Elin antydet tidligere i tråden ang. supra NA og TT ;)

MEN...det jeg har merket er at det er MYE mer forskjell på 2JZ-GE, sammenlignet med 2JZ-GTE, om man kjører rolig (på fks. vinterføre) eller om man kjører normalt aktivt :) Det lar seg med andre ord gjøre å bruke endel mindre bensin med GS'en...OM man kjører meget rolig...MEN hvem gidder det?! :D
Sist redigert av @lpher den 03 feb 2007 00:46, redigert 1 gang totalt.

#220736  av lexusmann

Nå på vintern går det vel rolig, men til sommern blir det sikkert no' anna ja... :lol:

#220773  av 2fastgt4

kjører corsa nå og stort sett bare jobb så ca 20 liter i uka men med gt4 så brukte jeg fra 40-60 liter på dagstreffa på rudskogen :)