TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Photoshop konk 2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#220543  av Kilgallon

BrennaRacing skrev:Se på denne foreksempel:

http://digimods.e-visionit.co.uk/viewtopic.php?t=10838

Heeelt sinnsykt :shock:
Helt rått åssen de får det til.

#221051  av arild

Her er TRD sin versjon :wink:
Bilde

#221092  av Th4 Ghost

ikke verst. sitter og lager en selv, men har problemer med å få bredda den litt.

#221128  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:ikke verst. sitter og lager en selv, men har problemer med å få bredda den litt.
hehe testa litt og laga en vanvittig fet oransj farge. Men måtte gi opp da jeg ikke fikk til felger like pent som dere andre her. Åssn gjør dere det? Tar det fra en annen bil i samme posisjon eller? Bredding også sleit jeg med :)

#221140  av Larsen

sindrejl skrev:
Th4 Ghost skrev:ikke verst. sitter og lager en selv, men har problemer med å få bredda den litt.
hehe testa litt og laga en vanvittig fet oransj farge. Men måtte gi opp da jeg ikke fikk til felger like pent som dere andre her. Åssn gjør dere det? Tar det fra en annen bil i samme posisjon eller? Bredding også sleit jeg med :)
Må passe på at lyset er passe riktig og bruke transform til å få felgene til å passe på dekka.

#221145  av sindrejl

Larsen skrev:
sindrejl skrev:
Må passe på at lyset er passe riktig og bruke transform til å få felgene til å passe på dekka.
ja bruker distort, men det blir ikke like bra :) kan vel ha noe med at de fleste "jukser litt" og bruker ikke et felgbilde men faktiske bilbilder hvor bilen står i ca samme posisjon for å få felgene litt mer korrekt som feks arild :) siden eikene o.l står helt annerledes bak er det neppe samme bilde det er tatt ifra.

#221147  av BrennaRacing

Men er Arild sin photoshoppa?? Hvis den er det så er det helt sykt bra....Ser ikke sånn ut, for man ser ikke no "feil". Ikke noen kantete kanter eller noe

Når det gjelder felger så er det nesten umulig å få bra hvis du ikke finner en bil som står i cirka samme posisjon...Men perspective og skew er bra å bruke :D

#221151  av sindrejl

BrennaRacing skrev:Men er Arild sin photoshoppa?? Hvis den er det så er det helt sykt bra....Ser ikke sånn ut, for man ser ikke no "feil". Ikke noen kantete kanter eller noe

Når det gjelder felger så er det nesten umulig å få bra hvis du ikke finner en bil som står i cirka samme posisjon...Men perspective og skew er bra å bruke :D
kanskje den ikke er photoshoppa nei.. hehe bilen er jo i klisse lik posisjon dog..?

#221156  av BrennaRacing

HÃ¥per ikke den er det, for da har ikke vi andre en sjans.... :lol:

Men som han skrev selv: Her er TRD sin versjon, så det er nok bare to helt like bilder av to forskjellige biler...Synd jeg ikke fant det bildet før jeg begynte, for da vet jeg hvertfall hvilke felger jeg ville valgt :lol:

#221201  av Th4 Ghost

sindrejl skrev:
Larsen skrev:
sindrejl skrev: hehe testa litt og laga en vanvittig fet oransj farge. Men måtte gi opp da jeg ikke fikk til felger like pent som dere andre her. Åssn gjør dere det? Tar det fra en annen bil i samme posisjon eller? Bredding også sleit jeg med :)
ja bruker distort, men det blir ikke like bra :) kan vel ha noe med at de fleste "jukser litt" og bruker ikke et felgbilde men faktiske bilbilder hvor bilen står i ca samme posisjon for å få felgene litt mer korrekt som feks arild :) siden eikene o.l står helt annerledes bak er det neppe samme bilde det er tatt ifra.
ikke i det hele tatt. man kan gjøre felgene omvendt og snu og vende på dem som man selv vil. og filtrere dem litt etterpå så vises det ikke engang. når jeg viste bildet jeg har laga nå til en kamerat og spurte han om hva han syntes var unaturlig, så sa han at det så ut som hele bilen va klippet og satt på en hvit bakgrunn...og det er den jo orginalt! :D

men det verste med felgene er bremseskivene man må sette på etterpå, men de fikk arild til veldig bra..i motsetning til meg

#221210  av sindrejl

jævlig rå jobb

Oi

#221264  av turbokjell

det var helt værst, folk er gærne, fikk lasta ned photoshop på søndag å fikk litt hjelp av Erik til å komme igang. Så til dere som får det til. RESPEKT

#221332  av arild

Min er selfølgelig photoshoppa, jeg bare skrev at den er TRD sin for at det skulle virke mer "ekte".
Jeg oppdaterte bildet men den orginale vi fikk utdelt.

edit: og laget en anim med "før og etter":
Bilde

#221341  av sindrejl

Nå er det direkte pinlig å poste noe så rævva arbeid som mitt arbeid rett etter å sett trd corollaen her :D

Men men here we go :)

SÃ¥nn ca hva som er gjort:
* Intercooler i front * Sota sidevinduer
* Barbert døra * Nye felger (dårlig kvalitet)
* Karbonpanser * Bad look frontlykter
* Candy farge * Senka
* Neonlys * Fjerna Radioantenna
Vedlegg
wip3.jpg
wip3.jpg (57.42 kiB) Vist 153 ganger

#221381  av Kilgallon

sindrejl skrev:Nå er det direkte pinlig å poste noe så rævva arbeid som mitt arbeid rett etter å sett trd corollaen her :D

Men men here we go :)

SÃ¥nn ca hva som er gjort:
* Intercooler i front * Sota sidevinduer
* Barbert døra * Nye felger (dårlig kvalitet)
* Karbonpanser * Bad look frontlykter
* Candy farge * Senka
* Neonlys * Fjerna Radioantenna
Synes den ikke var så gal jeg. Har selv ALDRI skjønt en dritt av photoshop så :x