TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norsk Supra mkIV register

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#27148  av @lpher

GT-Stian skrev:Er disse med på listen? :roll:
Litt usikker....kan ikke huske å ha sett regnummeret på den første ihvertfall...

Pic1:
Sort US-modell 93-96 med 18" (?) felger reg. KH 14047
Gatebil 2002 dette...isnt it?

Noen som har mer info om denne?

Pic2:
Har ikke den fjerneste aning...mener å ha sett en videosnutt av denne når den drar forbi parkeringsplassen....

Anyone?

@lpher

#27151  av @lpher

GT-Stian skrev:Har også bilder av noen biler med prøveskilt... Sølvfarget alle sammen tror jeg, men denne tråden er vel om regga biler? :oops:
Bare kjør på du ;-) ...artig å prøve å kartlegge alle i norge...men som nevnt tidligere 'the list' vil inneholde bare registrerte biler ;-)

@lpher

#27161  av GT-Stian

No flere supras 8)
Vedlegg
Sølv 2
Sølv 2
32.jpg (27.23 kiB) Vist 5017 ganger
Sølv 1
Sølv 1
13.jpg (31.95 kiB) Vist 5017 ganger

#27508  av @lpher

GT-Stian skrev:No flere supras 8)
Bilde1:
Denne har jeg ikke sett før...us-baklys ihvertfall...men resten ser ikke us-modell ut...godt senket...trolig Azev felger...effekt anlegg...noen som vet noe mer?

Bilde2:
Denne har jeg notert meg...men har ingen data på den...om prøvekiltene stemmer så skulle denne bilen, eller kanskje rettere sagt skiltene, høre hjemme i Drammen? Ser rimelig standard (euro-modell) ut...eneste synlige mod er hvite blinkers foran og på sidene...

@lpher

#27538  av erling

@lpher skrev:...trolig Azev felger...

@lpher
Næh.. Brock B1 de der. :wink:

#28451  av 2fast4u

@lpher skrev:
GT-Stian skrev:No flere supras 8)
Bilde1:
Denne har jeg ikke sett før...us-baklys ihvertfall...men resten ser ikke us-modell ut...godt senket...trolig Azev felger...effekt anlegg...noen som vet noe mer?

@lpher
Tror dette er samme bilen som jeg har bilde av her.
Fikk ett bra tilbud på denne i høst, men klarte ikke helt å bestemme meg.
To store bakdeler (etter min mening) #1 Demogrå (Ooops, ikke misforstå !) og #2 rattet på feil side.
Men bevares - pen bil, noe trimmet og senket.
Vedlegg
Supra front.jpg
Supra front.jpg (51.13 kiB) Vist 5292 ganger
Supra bak.jpg
Supra bak.jpg (46.04 kiB) Vist 5291 ganger

#28453  av 2fast4u

Bilen til et_casey er heller ikke på listen.
Var også en bil jeg vurderte en tid.........
Vedlegg
309288-bilde2-p9020009.jpg
309288-bilde2-p9020009.jpg (24.45 kiB) Vist 5288 ganger
309288-bilde5-p9020011.jpg
309288-bilde5-p9020011.jpg (25.16 kiB) Vist 5289 ganger

#28466  av Ninjamannen78

Hei Steinar, vet du om den sorte er solgt eller fremdeles befinner seg langt nord?

#28488  av @lpher

2 FAST 4U skrev: Tror dette er samme bilen som jeg har bilde av her.
Fikk ett bra tilbud på denne i høst, men klarte ikke helt å bestemme meg.
To store bakdeler (etter min mening) #1 Demogrå (Ooops, ikke misforstå !) og #2 rattet på feil side.
Men bevares - pen bil, noe trimmet og senket.
Må være samme det dær ja...den ble diskutert på forumet her også mener jeg...da den sto til salgs...

Demogrå?...ROTFLMAO ;-)
Personlig kunne jeg nok ha levd med fargen...men å ha rattet på feil side....det er definitivt ikke for meg ;-)

Bilen er pen den...men å ødelegge fronten med de scoopene i fangeren der....var ikke spesielt snilt gjort da....vet det er/var the big thing i japan for ei stund sia men...enuff is enuff! ;-)

@lpher

#28489  av @lpher

2 FAST 4U skrev:Bilen til et_casey er heller ikke på listen.
Var litt mer i min smak det dær ja...men åssen felger er det som står på bilen? ...og har du noe nærmere info om den? ;-)

@lpher

#28490  av Ninjamannen78

Den sorte var til salgs på autodb for ettpar mnd siden, selger var i finnmark.

#28491  av 2fast4u

Ninjamannen78 skrev:Hei Steinar, vet du om den sorte er solgt eller fremdeles befinner seg langt nord?
Vet ikke om bilen er solgt.
Var i kontakt med selger i September, bilen var topp, kontaktet kollegaer på Toyota i Vestre Jacobselv, og det var vel ingenting å utsette på bilen.
Men - mistet totalt kontakt med selger, så jeg ga opp.(mulig selger har en grunn for dette, men har ikke hørt noen ting fra han)
Var samtidig i Narvik og prøvde den svarte der, men var ikke helt tilfreds med denne (tilstand/pris/dokumasjon) så jeg tok kontakt med Knut (tidligere arbeidskollega og god venn) på http://www.fossumbil.no og fortalte hva jeg skulle ha, og deretter gikk det fort som f.... :wink:

#28494  av 2fast4u

@lpher skrev:
2 FAST 4U skrev:Bilen til et_casey er heller ikke på listen.
Var litt mer i min smak det dær ja...men åssen felger er det som står på bilen? ...og har du noe nærmere info om den? ;-)

@lpher
Vet ikke om Lars er inne på dette forum lenger, men ser han er registrert som et_casey.
Bilen skulle selges som `95 mod, importert fra Tyskland.
Produksjonsdato 12/93. Men iflg reg papirer er den førstegangsreg Januar `95.
Ombygd litt i Tysland av DIGIT power, HKS Super Dragger eksos, fjernet catalysator, HKS Super Flow luftinntak/filter, HKS oljekjøler, HKS intercooler (org frontspoiler er fjernet), KYB justerbare dempere, HKS turbotimer etc. Dokumentert 418 hk iflg selger.

Litt mer info her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/reques ... ?nr=309288
Vedlegg
Supra_sommerfelg.jpg
Supra_sommerfelg.jpg (66.64 kiB) Vist 5258 ganger

#28495  av erling

@lpher skrev:
...men åssen felger er det som står på bilen?
@lpher
Integral A2

#30699  av @lpher

Snakka såvidt med Asim og Marius (fra Bilforumet.net) på treffet vi hadde i Trondheim her på Tirsdag....da Marius nevnte en lilla-aktig Supra..hvis eier het Tommy ett-eller-annet...som visstnok er under oppseiling...Noen som kjenner til denne bilen eller eieren? :)

Nevnte noe om en BMW E36 med 2JZ-GTE motor også..anyone? :D

@lpher
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16