TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pettersen-Autoimport selger delebil til 189.000kr

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#224369  av Kilgallon

hmsilset skrev:
celicagt4205nord skrev:forstår heller ikke hvorfor den er så WRC heller...er jo bare vanlig turbopanser..er i ikke en carlos sainz engang :shock:
Den har sikkert Sportsratt/MOMO pedaler eller noe sånt.Det er nok til å få enkelte
folk til å skrive litt av hvert :wink:
Er jo nok av ekstra utstyr til å skrive WRC dette da :lol:

#224407  av celicagt4205nord

fy fanken...den var skikkelig stygg..hvit?ikke rart at den vår gått så lite..ikke bare var den grisedyr..man nå jo bruke mange penger for å få den penere,,felger lakk..etc

#224419  av hmsilset

celicagt4205nord skrev:fy fanken...den var skikkelig stygg..hvit?ikke rart at den vår gått så lite..ikke bare var den grisedyr..man nå jo bruke mange penger for å få den penere,,felger lakk..etc
8)
Syns hvite biler er ok hvist resten er "rett" jeg

#224432  av karl234

ville aldri handlet hos PA jeg, fikk ikke engang lån i banken for å handle hos de da jeg skulle kjøpe S14a. hos Bjørnstad var det ikke noe problem å få lån. PA er visst ikke kredittverdige nok til å få et lite kredittkort engang, så det blir jo da umulig for dem å gi garantier på bilene, siden de har negativ kapital. ville styrt glatt unna de biline som selges derifra.

#224437  av Andreazz

karl234 skrev:ville aldri handlet hos PA jeg, fikk ikke engang lån i banken for å handle hos de da jeg skulle kjøpe S14a. hos Bjørnstad var det ikke noe problem å få lån. PA er visst ikke kredittverdige nok til å få et lite kredittkort engang, så det blir jo da umulig for dem å gi garantier på bilene, siden de har negativ kapital. ville styrt glatt unna de biline som selges derifra.
Man får lån ved å handle bil av PA. En kompis kjøpte nylig en 13 år gammel Nissan der. Fikk full finansiering og garanti på bilen han..

#224481  av Anders gullstein

Hvit GT Four er da pent da....uten tvil den fargen jeg ville valgt på en bil med rallygener :wink:

Litt av sjarmen er at den er helt orginal med orginal radio og det hele. Kanskje litt drøy pris. Har nok byttet felger selv til noe hvite 17", men har sett de orginalfelgene lakkert i hvit på en rød GT Four og det ble ganske pent.

#224610  av @lpher

Kilometerstand er ikke alt her i verden...

#224670  av sindrejl

@lpher skrev:Kilometerstand er ikke alt her i verden...
yep.. we both know :D
 #224721  av hugomidt

kvitt eller ei går lottoen inn ikveld så står den der høgt på lista
things to do:
*kvite 17 el 18" compo Mo felger sommer og kvitte supeturismo vinter
*bd skiver og gode klosser
*fult whiteline handling kit
*lakking , tectyl ++
* tur til toyparts...... :D

#250942  av Daniel_hoy

Var en tur å kikket på denne bilen i dag. Den er faktisk utrolig strøken. Var tatt vekk katalysatoren på den men ellers så var den orginal såg det ut som. Bilen var visstnokk solgt for 165.000 kr. Motorrommet glinset nesten så denne bilen har nokk blitt tatt godt vare på. Eneste negative jeg så var litt slitasje på førersetet, men tror det er normalt på desse bilen. Ser ut som det er veldig dårlig skinn i desse bilene.

#250943  av sindrejl

Daniel_hoy skrev:Ser ut som det er veldig dårlig skinn i desse bilene.
ja det kan jeg love deg :P toyota skinn suger skikkelig. gjelder forøvrig supra mkiv også

#250965  av Larsen

Ville vært litt skeptisk da. Det står at den har byttet reg reim, men reg reim intervalet på 2gen 3sgte er 96 Km. Noe rart der...

#250966  av Daniel_hoy

96000? SÃ¥ langt?
Men den er sikkert skiftet pga av alderen. Bruker ofte å være f.eks 60k eller 5 år

#251012  av soltec

Daniel_hoy skrev:96000? SÃ¥ langt?
Men den er sikkert skiftet pga av alderen. Bruker ofte å være f.eks 60k eller 5 år
Det er helt riktig, gummi har en tildens til å morkne over tid, spesielt hvis bilen har stått i ro over lengre tid pga reimen er ikke bygget for å stå i samme stillingen over lengre tid, derved blir den svekket på de partiene hvor reimen går i sving som kammer, strammehjul osv.

#251067  av castman

selvfølgelig er reg reim byttet pga alder..