TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bremsebenker pÃ¥ østlandet/svenskegrensa?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#227381  av MR2WideBody

TOYPARTS skrev:
MR2WideBody skrev:åssen er forresten tidsforskjellen når den er ferdig mappet, og mappe en egen for racefuel?
Tar det mye lengre tid? Mye verdier som må justeres til?
Halloen
Ultima er så vidt jeg vet ikke noe problem å justere inn, når det gjelder tid, så må du regne ca 4-6timer på en slik jobb, spørs hvordan den er fra før, men om vi tar alt fra skratsj så er den tiden riktig, når den er ferdig mappet så tar det 1-2 timer å justere den inn med racefuel. Hvor mye effekt snakker vi om her? Kan ikke ta det en helg, får ikke lov å bremse da grunnet støy, men fredag er ikke noe problem.
Vil si minimum 3-350 på vanlig suppe, og håper på rundt 350-400 på racefuel, holder på å kobler bredbåndslambda, tenkte å prøve ut self-learning greiene, kanskje få den opp på 70-80% ferdig hvertfall, kanskje litt opptimistisk men går jo å prøve

#227435  av demon

det er alt en rulle i Båstad/trøgstad den er det "affen" alf aslak eng som har. MEN jeg har vel hørt at den karen har mye å gjøre så jeg vet ikke helt med vente tid. :roll:

#227466  av TOYPARTS

demon skrev:det er alt en rulle i Båstad/trøgstad den er det "affen" alf aslak eng som har. MEN jeg har vel hørt at den karen har mye å gjøre så jeg vet ikke helt med vente tid. :roll:
Tror han står rimelig opp ned på verkstedet for tiden, tipper han tenker på hvordan han skal utvide døgnet. 8) 8)

#228095  av demon

noen som har noe tlf nr eller hjemme side til noen på østlandet som bremser biler?

det er 2 seksere og en vankel som skal bremses og det er litt pes å få fraktet 3 biler til feks trondheim. kan liksom ikke forstille meg at det er kun trøndelag og vestlandet man får bremset biler på gromme ruller og fagkyndige folk.

#228105  av sleeper

bremsebenk i svarstad...skal leite frem tlf nr litt seinere i dag..

#228112  av demon

jeg søker ruller/nav bremsing ikke benk sån så det er klart. :roll:

#228121  av sleeper

her er tlf nr til noen i svarstad som har både benk og rulle...husker ikke hva de heter da.. men det finner du nok ut når du reinger! :lol:

33128870

#228124  av demon

takker. noen fler?

#228141  av MR2WideBody

Den i svarstad er http://www.tefracing.no/

Fant denne her på FMCN etter å sjekket litt på nettet:
Vi på TEF Racining AS takker alle for et fint treff hos oss på Lørdag. Vi syntes dette var veldig artig og ønsker å fortsette med dette videre fremover. Vi ønsker å gi klubber og klubbmedlemer fordeler og spesialtilbud på både deler og tjenester fremover.
Håper alle var fornøyd selv om vi ikke fikk kjørt ferdig vingebilen fra Østfold... Rulla er allerede demontert og under utbedring. Vi må maskinere noen nye deler til bremseenheten. Så rulla er oppe å går igjen på lørdag. Alle er velkommene tilbake til oss for en hyggelig prat eller en bremsing. PS!! Vi kjører gjerne motorer i Dynobenken også...

Igjen, takk til alle som var her og gjorde dagen til en velykket dag!
Kanskje fått til noe der, ettersom Bergen egentlig blir litt langt for meg med bil på henger

#228144  av sleeper

MR2WideBody skrev:Den i svarstad er http://www.tefracing.no/

Fant denne her på FMCN etter å sjekket litt på nettet:
Vi på TEF Racining AS takker alle for et fint treff hos oss på Lørdag. Vi syntes dette var veldig artig og ønsker å fortsette med dette videre fremover. Vi ønsker å gi klubber og klubbmedlemer fordeler og spesialtilbud på både deler og tjenester fremover.
Håper alle var fornøyd selv om vi ikke fikk kjørt ferdig vingebilen fra Østfold... Rulla er allerede demontert og under utbedring. Vi må maskinere noen nye deler til bremseenheten. Så rulla er oppe å går igjen på lørdag. Alle er velkommene tilbake til oss for en hyggelig prat eller en bremsing. PS!! Vi kjører gjerne motorer i Dynobenken også...

Igjen, takk til alle som var her og gjorde dagen til en velykket dag!
Kanskje fått til noe der, ettersom Bergen egentlig blir litt langt for meg med bil på henger
jeg regner med at jeg skal bort ditt iløpet av en mnd eller to.. :D

#228150  av MR2WideBody

innenfor noe der jeg hadde planer om, bare venter på nooe deler fra japan,usa og her i norge, får noe småtteri fra toyota på fredag, og så må jeg vente på sveiseren min kommer hjem fra jobb.. Men i løpet av en måneds tid er mye gjort..

Bremsetreff?

#228159  av sleeper

MR2WideBody skrev:innenfor noe der jeg hadde planer om, bare venter på nooe deler fra japan,usa og her i norge, får noe småtteri fra toyota på fredag, og så må jeg vente på sveiseren min kommer hjem fra jobb.. Men i løpet av en måneds tid er mye gjort..

Bremsetreff?
får se litt på det... vi blir antagligvis 3 stk toyotaer som skal bremse den dagen.. og da er det ikke sikkert det er mer tid igjen på den dagen... :cry:
men sier ifra hvis planene forandrer seg.. :wink: