Side 2 av 5

Legg innLagt inn:10 apr 2007 19:34
av TOYPARTS
Dr.Ling skrev:Dette høres oppløftende ut, men jeg henger ikke helt med.

Høres ut som dere har fått til en deal med BT i Bergen om at dere bygger om bilene hos dere, og fakser dokumentasjon (på hva som er installert, og om motoren generelt) til teststasjonen i Bergen når vi kjører dit til endelig godkjenning?

Om det er tilfelle høres det ut som veldig bil-spesifikk dokumentasjon, da dere må se hver enkelt bil før dere fakser originaldokumentene til BT i Bergen.

Uansett så er jo dette fantastisk bra jobbet! :)

Ikke mulig å ta inspeksjonen av bilen på ACR / Sommertreff istedet for i Bergen? :D Hadde betalt fett for å få til noe sånt.
Halloen
Jeg er desverre nødt til å forholde meg til det som de har sagt til meg, er i gang med å lage de dokumentene som de trenger nå, går nok en liten stund før de papirene har gått igjennom møljen desverre, grunnen til at det skal gjøres på denne måten er at vi har jobbet hardt for å få dette til og vil dermed beholde det i våres eie så lenge som mulig.

Legg innLagt inn:30 apr 2007 19:07
av Doffen696
Ok, så det spennende spørsmålet:

Hva vil det koste å få byget om en GTI til turbo hos dere?

Legg innLagt inn:30 apr 2007 21:33
av TOYPARTS
Doffen696 skrev:Ok, så det spennende spørsmålet:

Hva vil det koste å få byget om en GTI til turbo hos dere?
det tar vi på pm, hører ikke hjemme i denne topicen

Legg innLagt inn:30 apr 2007 23:41
av Doffen696
okidoki :P

Legg innLagt inn:08 mai 2007 00:15
av castman
selvsagt, dette blir vel regne gullgruven for TOYPARTS dette :wink:

Legg innLagt inn:05 sep 2007 12:08
av cameleon
Av ren nysgjerrighet. Er det noen oppdateringer på denne fronten? Eller vil det også i framtiden være slik at man må ned til dere for å få laget dette dokumentet til bilen?

Legg innLagt inn:07 sep 2007 11:25
av Larsen
Fikk ihvertfall høre at ikke ville godkjenne mr2er om dagen.

Legg innLagt inn:07 sep 2007 11:28
av cameleon
Larsen skrev:Fikk ihvertfall høre at ikke ville godkjenne mr2er om dagen.
vil ikke eller kan ikke? :)

Legg innLagt inn:07 sep 2007 11:47
av Larsen
Usikker faktisk. Fikk ikke med meg grunnen men regner med at han ikke vil, men det får han eventuelt komentere selv. Kjipt, for jeg hadde håpet å fått dette på plass i høst nå som alt annet er klart :(

Legg innLagt inn:07 sep 2007 11:53
av cameleon
Larsen skrev:Usikker faktisk. Fikk ikke med meg grunnen men regner med at han ikke vil, men det får han eventuelt komentere selv. Kjipt, for jeg hadde håpet å fått dette på plass i høst nå som alt annet er klart :(
Snodig. Får vel en forklaring på det etterhvert :wink:

Legg innLagt inn:11 sep 2007 19:04
av TOYPARTS
det er ikke det at vi ikke vil, men vi har så mye på oss for tiden at vi velger å la vær frem til det roer seg utover vinteren. litt av grunnen er at dette ikke er noen gullgruve for oss og dermed prioriterer vi det som vi tjener litt mer penger på i hektiske perioder.

Legg innLagt inn:04 okt 2007 22:29
av Veggi
Håper du holder oss oppdatert på når dette tilbudet igjen blir mulig. Du er mitt eneste håp i å få godkjent et motorskifte :) Å for min del er dette en hastesak jeg hadde betalt bra for å fått unnagjort i vinter.

Legg innLagt inn:27 okt 2007 16:35
av Dr.Ling
Tror denne sticky'en kan slettes, var jo ikke mye hjelp å få fra Bergen ;)
Sånn skal det gjøres (Norges eneste godkjente med Gen3?):
Bilde

Legg innLagt inn:27 okt 2007 17:46
av aneriks
hvordan fikk du til det?

Legg innLagt inn:27 okt 2007 22:25
av Christian
Mulig jeg er litt tett nå, men jeg trodde Jumbo var den eneste...? Eller, det er jo feil motor når jeg tenker meg om :roll:

Er 99% sikker på at det går greit å få godkjent en gti m/3gen turbo motor, dersom dere gidder å skaffe delenr på gti/turbo innenfor samme revisjon.
Hvor vanskelig er det å få ett toyota verksted til å printe ut delenr og stemple de? Ikke noe problem her i dalen i alle fall.

Og at Toyparts ikke gidder å stresse med det er forståelig. Masse pes for lite penger. :)