TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Medlemskort

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#27718  av chris

Hehehe, ja, var nice den bakenden ja :D

Men etter å ha forsøkt fokusert vekk fra den noen ganger, så virka jo kortet bra det? :)

#27736  av jumbo

Hvilket kort? SÃ¥ bare et lite bilde jeg. Er det noe galt med maskinen min? :D

#27739  av chris

jumbo skrev:Hvilket kort? SÃ¥ bare et lite bilde jeg. Er det noe galt med maskinen min? :D
Kalles for brukerfeil ;)

#27758  av CelicaTurbo

Ser bra ut det der.. og det er bare å forhandle avtaler med leverandører når kortene er klare Goose, jeg ønsker ikke å ta på meg all den jobben ihvertfall :)

#27777  av sindrejl

flotters.. jeg bestiller 4 slike kort.. med dama på.. ;)

#27780  av MR2turbo

Ser jo flott ut det Goose ;)

#27805  av Goose

Krisitian, ved forslaget mitt har jeg verken tenkte eller regnet jeg med at du skal forhandle avtaler.

Jeg regner med at alle prøver på sitt bosted. Det er trås alt til gode for alle sammen her at vi får flet mulig avtaler.
Jeg skal ta med av kongsberg og hallingdal området...

Jeg skal kikke litt nærmere på utseende på de kortene hvis jeg ikke kommer på noe nytt så poster ejg ny post i morra med videre info...

#27816  av CelicaTurbo

høres bra ut :)

#27826  av jumbo

Supert Goose

#27846  av Goose

De som vil ha medlemskort og er villig til å betale 50 kr så kan dere sende dette til meg:
* navn
* adresse
* registrerings nummer
* bil type eks ( 2000 Toyota Celica GT T23, eller 1996 Toyota Celica SLI ST20) sov..
medlemsnummeret deres..
Det ser dere hvis dere trykker på deres profil 8ike redigere den men bare trykk på navnet ditt i hvilken som helst tråd) så står det eks:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/profile.php ... rofile&u=2
Det site eks: u=2 er medlems nummer i dette tilfellet 2.
* Og bilde gjerne bra kvalitet

Send det til : martin (krøllalfa) kmfk.no

Hvis jeg kommer på bedre design på kortet så kommer den i morra ettermiddag hvis ikke så hadde vært fint å hatt mest mulig bilder og oppløsinger innen tirsdag morran.. hvorfor? skal bort i feriene og kunne produser kortene der... da ville jeg tatt enen laminerings maskinene fra jobben.
Sist redigert av Goose den 30 jul 2004 10:25, redigert 1 gang totalt.

#27871  av jumbo

Bilde av god kvalitet? Etter alt å dømme, er du bedre til å skaffe nettopp det, enn meg! :mrgreen:

Mail kommer i.l.a dagen

#27881  av sindrejl

vet ikke hvor du ser medlemsnummer, men kanskje på tide jeg får bilen inn på eiersidene da :)

#27884  av jumbo

Dersom du går inn på din egen profil, er brukernummeret ditt det siste du ser i addressen til siden. Altså ikke en del av selve siden din, men i addressefeltet.

#27932  av ST205

Bør man ikke trekke fra 1 på det tallet som står sist i adressa da....

Eller så finnes det ingen medlem nr.1?

Er vel bare å trykke på medlemsliste oppe på forumsidene, der står jo
alle som har registrert seg.