Side 2 av 2
Legg innLagt inn:20 mar 2007 19:20
av Andy_Celica
jumbo skrev:Andy_Celica skrev:milcom skrev:Hva om man vil ha mere en 300hk da? la oss si 400hk:) va må man ut med ca da? og hva trenger man?
Da beynner det å balle på seg.
En kort samensetting.
Smidd bunndel, bør gjøre noe med toppen (er ikke nødvendig men greit) og større turbo, samt datasprut.
og du bør oppgradere clutch og svinghjul
Og ikke minst stempler, råder, veiv etc etc... har inntrykk av at når man først starter på den balletten baller det på seg veldig veldig fort.
Jeg skriver smidd bundel, med det mener jeg, smidde stempler råder, osv.
Legg innLagt inn:20 mar 2007 19:22
av jumbo
Sorry, var litt kjapp når jeg leste tydeligvis

Legg innLagt inn:20 mar 2007 19:25
av Andy_Celica
jumbo skrev:Sorry, var litt kjapp når jeg leste tydeligvis 
Er fort gjort
Men blir fort endel kroner uansett, så han må nok sette av 50-60 k til motordeler og turbo for å få noe som holder.
hvis ikke han skrur selv da

Legg innLagt inn:20 mar 2007 20:06
av milcom
hehe.. d skulle gå greit om det ikke blir dyrere en det!
Regner med at Jeg og min kjære far kommer til å skru en del selv:) Han er utdannet bilmekaniker (jobber ikke som det nå lengere) og har eget "hobbyverksted" med løfte bukk osv. men han har ikke noe serlig erfaring med trimming osv! men det regner jeg med at går greit med lit hjelp fra folk her inne?:)
Legg innLagt inn:31 mai 2007 20:54
av A_hjelme
Da kan jo jeg friste deg med en mr2 turbo

Den trenger sårt ny lakk, så sikkert et perfekt objekt .
Den har 3.gen turbo-motor med originalt 245hk, som nå er letter piffet opp

Legg innLagt inn:18 jun 2007 12:22
av milcom
A_hjelme skrev:Da kan jo jeg friste deg med en mr2 turbo 
Den trenger sårt ny lakk, så sikkert et perfekt objekt .
Den har 3.gen turbo-motor med originalt 245hk, som nå er letter piffet opp 
Er den godkjent med turbo?:)
Legg innLagt inn:18 jun 2007 14:04
av A_hjelme
Venter med sånt til neste år for å slippe avgifter
