TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger til Supraen

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)

#231258  av Andy_Celica

BrennaRacing skrev:Syns felgene var drit fete jeg...Kult med mange eiker og kant :)
Er akkurat det jeg liker også :D

gleder meg til de kommer :D

#231259  av BrennaRacing

Hvor mye måtte du ut med for disse da?? Å når kommer de? Blir gøy å se de på bilen

#231263  av Andy_Celica

BrennaRacing skrev:Hvor mye måtte du ut med for disse da?? Å når kommer de? Blir gøy å se de på bilen
Måtte ut med ca 11k for felgene og vil koste ca 8000 for dekk og avbalangsering osv, så havner på ca 19000 ferdig.

De kommer om ca 4-5 uker :(

#231264  av BrennaRacing

Det er jo egentlig ikke så ille da....Mye penger, men helt greit for så breie felger og dekk

#231268  av Andy_Celica

BrennaRacing skrev:Det er jo egentlig ikke så ille da....Mye penger, men helt greit for så breie felger og dekk
Ja litt mye penger, men men, lever på ordtaket "man lever bare en gang"

#231558  av elino

kaimagne skrev:
Andy_Celica skrev:
Andy_Celica skrev:Da er nye felger bestilt,

Ble Tsw Sakata 5 i 19*9,5 med 3,5" brei kant:) og 19*8 forran:)
Dekk har jeg ikke bestemt meg for enda, men tror det blir 275-30-19 bak og 235-35-19 forran, og mest sansynelig nankan ns2 da jeg har hørt mye bra om de:)
Nankang NS2 har jeg prøvd på T-Sporten min. Funker steike bra helt til de har vært på Rudskogen en tur, eller blitt grisevarme på andre måter - jeg regner med du klarer det uten å måtte reise til Rudskogen... ;)

Etter at de har vært varmkjørte, så blir de knallharde (glatte å kjøre med på våt asfalt) og lager masse veistøy. Når de blir varme igjen, så funker de bra igjen. Men som sagt, vær forberedt på veistøy...
(mine var 225/35-18)

Jeg har samme erfaring som Kaimagne. Kjørte på Nankang NS2 forrige sesong, og det blir i hvert fall ikke mer nankang på meg :wink:

#231598  av sindrejl

elino skrev: Jeg har samme erfaring som Kaimagne. Kjørte på Nankang NS2 forrige sesong, og det blir i hvert fall ikke mer nankang på meg :wink:
hysj, har bestilt nankang selv så vil ikke høre dette ;) ;)

#233429  av Andy_Celica

Da er felgene her i mest sansynelig i morgen, eneste negativer er at jeg bestilte noen dekk gjennom den lokale dekksjappa og de fikk brått ikke tak i dekka :cry:

Så har nettopp bestilt av http://www.dackonline.com og satser på at de levere fort.

Ble i tilfelle Toyo Proxes t1-r dekk :D

#233463  av lexusmann

elino skrev:
kaimagne skrev:
Andy_Celica skrev: Dekk har jeg ikke bestemt meg for enda, men tror det blir 275-30-19 bak og 235-35-19 forran, og mest sansynelig nankan ns2 da jeg har hørt mye bra om de:)
Nankang NS2 har jeg prøvd på T-Sporten min. Funker steike bra helt til de har vært på Rudskogen en tur, eller blitt grisevarme på andre måter - jeg regner med du klarer det uten å måtte reise til Rudskogen... ;)

Etter at de har vært varmkjørte, så blir de knallharde (glatte å kjøre med på våt asfalt) og lager masse veistøy. Når de blir varme igjen, så funker de bra igjen. Men som sagt, vær forberedt på veistøy...
(mine var 225/35-18)

Jeg har samme erfaring som Kaimagne. Kjørte på Nankang NS2 forrige sesong, og det blir i hvert fall ikke mer nankang på meg :wink:
Har også hatt Nankang..det blir 3. sesongen nå...er en del dekkstøy, ja..men så er en corolla e10 heller ikke særlig isolert...får se hva pengboka sier når jeg må ha nye.. :lol:
Må ha 2 nye vinterdekk til høsten også.. :?

#233807  av Andy_Celica

Da er felgene kommet :D
Vedlegg
blanke:)
blanke:)
Photo-0102.jpg (88.02 kiB) Vist 3257 ganger

#233808  av oleb

Det der tror jeg kommer til å bli griserått.
Blir ikke feil med den breie kanten 8)

#233810  av BrennaRacing

De er dritråe....Sto å siklet på de på Megahjul for noen uker siden..Kommer til å passe bra til Supra.. Grattis :D

#233811  av oleb

Husk å legge ut bilder så snart du har fått de på bilen!! :D

#233825  av Andy_Celica

Takk for komentarene, de så mye bedre ut i virkligheten en på biler ja.
Og kanten er helt sjef, litt mindre kant forran da :D

Gleder meg til de kommer på bilen men vet ikke når dekka kommer enda så :cry:

#236522  av Andy_Celica

Da har dekka kommet også :D
Vedlegg
?
?
P1010004.JPG (432.72 kiB) Vist 3248 ganger
!
!
P1010003.JPG (213.63 kiB) Vist 3255 ganger
:)