Legg innLagt inn:29 mar 2007 17:18
BrennaRacing skrev:Syns felgene var drit fete jeg...Kult med mange eiker og kantEr akkurat det jeg liker også

gleder meg til de kommer

BrennaRacing skrev:Syns felgene var drit fete jeg...Kult med mange eiker og kantEr akkurat det jeg liker også
BrennaRacing skrev:Hvor mye måtte du ut med for disse da?? Å når kommer de? Blir gøy å se de på bilenMåtte ut med ca 11k for felgene og vil koste ca 8000 for dekk og avbalangsering osv, så havner på ca 19000 ferdig.
BrennaRacing skrev:Det er jo egentlig ikke så ille da....Mye penger, men helt greit for så breie felger og dekkJa litt mye penger, men men, lever på ordtaket "man lever bare en gang"
kaimagne skrev:Andy_Celica skrev:Nankang NS2 har jeg prøvd på T-Sporten min. Funker steike bra helt til de har vært på Rudskogen en tur, eller blitt grisevarme på andre måter - jeg regner med du klarer det uten å måtte reise til Rudskogen...Andy_Celica skrev:Da er nye felger bestilt,Dekk har jeg ikke bestemt meg for enda, men tror det blir 275-30-19 bak og 235-35-19 forran, og mest sansynelig nankan ns2 da jeg har hørt mye bra om de:)
Ble Tsw Sakata 5 i 19*9,5 med 3,5" brei kant:) og 19*8 forran:)
Etter at de har vært varmkjørte, så blir de knallharde (glatte å kjøre med på våt asfalt) og lager masse veistøy. Når de blir varme igjen, så funker de bra igjen. Men som sagt, vær forberedt på veistøy...
(mine var 225/35-18)
elino skrev: Jeg har samme erfaring som Kaimagne. Kjørte på Nankang NS2 forrige sesong, og det blir i hvert fall ikke mer nankang på meghysj, har bestilt nankang selv så vil ikke høre dette
elino skrev:Har også hatt Nankang..det blir 3. sesongen nå...er en del dekkstøy, ja..men så er en corolla e10 heller ikke særlig isolert...får se hva pengboka sier når jeg må ha nye..kaimagne skrev:Andy_Celica skrev: Dekk har jeg ikke bestemt meg for enda, men tror det blir 275-30-19 bak og 235-35-19 forran, og mest sansynelig nankan ns2 da jeg har hørt mye bra om de:)Nankang NS2 har jeg prøvd på T-Sporten min. Funker steike bra helt til de har vært på Rudskogen en tur, eller blitt grisevarme på andre måter - jeg regner med du klarer det uten å måtte reise til Rudskogen...
Etter at de har vært varmkjørte, så blir de knallharde (glatte å kjøre med på våt asfalt) og lager masse veistøy. Når de blir varme igjen, så funker de bra igjen. Men som sagt, vær forberedt på veistøy...
(mine var 225/35-18)
Jeg har samme erfaring som Kaimagne. Kjørte på Nankang NS2 forrige sesong, og det blir i hvert fall ikke mer nankang på meg