TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas S Sin Mitsubishi Galant G8 Sport

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#251107  av Thomas S

BUMPEDIBUMPBUMP:

Kjøpt 18" Momo XFL-One med Toyo Proxes T1-R med Vogtland Sportsprings 35-35mm montert, bilder kommer når bilen er rein og fin :wink:
En liten smakbit:
Bilde

#253462  av Thomas S

BUMPEDIBUMP:
Nett vært hos Svendsen eksos og hørt kor mye de skal ha for å bygge 2,5" fra katt og bak men de sveiset ikke på universal enderør vistnok var vist pga garanti å sånt Men kom med ett tilbud på en Laser potte med 3" utblås og medium grom lyd til ca 5 laken. Noen som vet om det er verd det? Tenkte på dobbel men då må bakfangeren modifiseres, har sett et bilde av en med 2 stusser på en ombygd sportsfanger. Fant også skjermbreddere eg vil ha foran pluss noen spacere. Vingen som er på nederste bilde litt lengre nede skal eg også ha :twisted:
Fant noen feite frontlykter men ser ut som det er er kjørelys og langlys i samme hus. Forestiller meg at disse passer perfekt på min bil siden det skal gå i mest mulig svart.
Vedlegg
JDM black
JDM black
JDM Black.jpg (46.46 kiB) Vist 4158 ganger
Skjermbreddere og Vinge e et MUST!!
Skjermbreddere og Vinge e et MUST!!
Skjermbreddere.jpg (85.01 kiB) Vist 3682 ganger

#271806  av Thomas S

Får vell live opp prosjekt tråden min med noen updates. Har fikset side en ettersom eg har bestillt nye ting og noe erpå plass, har og byttet ut bildene med noen bedre :)

Bilen er nyvasket og måtte feire med noen nye bilder av bilen med ALLE lys i funksjon :lol: Fikk et lite problem igår på motorveien, høyre vinduslist ble flerret av i fart og bøyde seg langt bakover og venstre list er sånn halveis løst :evil: Så må innom Riis Bilglass på mandag og rise de litt :lol:
HER ER DE NYE BILDENE:

Bilde
----------------------
Bilde
----------------------
Bilde
----------------------
Bilde
----------------------
Bilde
----------------------
Bilde
----------------------
Bilde
----------------------
Bilde

#271807  av Thomas S

Vil sårt ha en ny Celica GT MK4 :( Med eller uten skilt. Vil ha noe attåt :)
 #284014  av Thomas S

Oppdatert første siden på liste og tekst.
Noen updates av Galanten
Måtte skifte dekk ettersom ene dekket foran så slik ut
Bilde
Bilde

Litt bilder av bilen med sommersko
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Nytt luftfilter
Bilde
Brodern går på diverse stoffer :lol:
Bilde

Er nå på jakt etter frontlipper fra Honda for å få front fangeren til å bli litt lavere
Bilde
Bilde
Bilde

Fant også turbo til bilen :-D
Bilde

Her er bilder av den før grøftissene ble tatt av og vinterdekk fremdeles på
Bilde
Bilde

Bilde
 #284019  av Thomas S

Sideskjermen ble bulket for noen måneder siden da håndbrekken hoppet over et hakk eller noe. Pleide ikke å parkere med brekk og i gir i små bakker, men da følgende skjedde forandret eg den stilen fort :P
Parkerte bilen i slutten av bakken utenfor huset mitt og da jeg låste og gikk hørte jeg et lite smell, da jeg snudde meg så jeg bilen trille en halvmeter og rett i en betong mur :x Felgen slapp heldigvis unna :)
Har ikke fått gjort noe enda men slipper eg unna Madla skal vi prøve en skyvehammer for å dra bulken ut :)
 #284021  av Thomas S

Her er noen biler av en hel og fin bil :)

Bilde
--------------
Bilde
--------------
Bilde
--------------
Bilde
----------------
Bilde
----------------
Bilde
----------------
Bilde
 #319721  av Thomas S

Litt har skjedd siden sist ;)
Lakkerte grøftlys:
Bilde
Bilde

Nye skiltplater i japansk størrelse
Bilde
Bilde
(Fangern er original slik den er fra japan så i Norge er det egentlig slike skiltholdere som er både stygge og ødelegger lakken)

Interiør bilder:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Skal ærlig inrømme at det store nedsiget med seter i stoff er at de blir skitten, men er jo ikke værre en å få en proff en til å rense de. Prøvde selv en gang men ble ikke skikkelig gjort da.

Dere kan også se slitasjen ved dørlisten, lakken er falmet vekk og begynt å ruste. Blir vell ordnet til våren da eg også skal polere dørlistene på nytt
Bilde
Bilde

Spent på hvordan det kommer til å se ut her når datteren min begynner å ete boller i baksetet :lol:
Bilde
Bilde

Men ser ut til at eg må rense alle tepper på gulvet i tillegg og glemte å vaske plastikken nede med gulvet :roll:

Diverse bilder:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Damen har smelt bilen så den ser slik ut no.
Bilde
Venter på nytt panser og frontplate. Fangeren kan reddes og den skal det gjøres noe annerledes med :)

Nye lykter:
Bilde
Bilde
Bilde

Photoshoot hos Bergen Gatebil Klubb i VÃ¥r/Sommer:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Når denne er nedbetalt om 2 år skal eg nok handle Toyota igjen :) Har eg råd blir det en GT-Four ST205, vist ikke blir det en grei bruksbil som en Avensis eller noe :)
 #319736  av lexusmann

Kjedelig med den smellen da... :cry: Men du har vel nye ideer da tenker jeg... :wink: Flott bil forresten.... :D
 #319739  av Thomas S

Nye idèer ja :D Vist du ser midt under fangeren så er det et slags deksel der. Tar du vekk den kommer man til slepekroken. Den skal fjernes helt og runde av kantene :) Rundt der skiltet er skal eg tette igjen to hull som stikker såvidt forbi skiltene. Lyktespylerne har irritert meg siden eg kjøpte bilen. Damo tok den ene i smellen og den andre havnet tilfeldigvis i bosset etter eg mast hammeren på den :lol:

Her er forøvrig bilder av bilen rett etter bilen ble kjørt hjem på NAF bil.
Bilde
Bilde
Krøllet panser ja :lol:
TIng som måtte byttes gjorde ingenting. Radiator og frontplate var det eneste som var dumt. Hel i uhell siden eg sku bytte ut original lyktene med VR-4 lykter, panser sku ordnes opp igjen pga steinsprut og en svær stein noen unger har hevet på bilen, frontfanger sku fikses opp igjen etter damo kjørte ut i en grøft for snart 2 år siden og lyktespylerne sku fjernes uansett :P
 #319741  av lexusmann

Trenger hun et lite kjørekurs?? :D Neida, tulla bare.....så det gikk bra med motor osv?Ikke minst med madammen?
 #319742  av Thomas S

Madammen og ungen gikk det bra med. Var bare kosmetiske skader :)
 #319770  av celicat23

Blir alltid litt urolig når man hører det har skjedd noe med den man er glad i. Var kanskje ikke noe kult og høre dama var involvert heller? :lol:

Godt det gikk bra med alle. En bil kan erstattes.
 #319797  av Thomas S

Damo var i sjokk da eg kom så hun var jo megabekymret over kordan bilen så ut. Heldigvis oppførte bilen seg riktig og krøllte seg på strategiske plasser :)
Valgte Galant pga topp sikkerhet og så fant eg riktig modell :)
Datteren ville bare ha mat og slapp uskadet fra det :lol: