TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Km stillings-verktøy?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#231149  av celicat23

Leasing biler kommer til slutt for salg på privat markedet. Hjelper ikke og prøve gjemme seg bak "jammen det er bare en leasing bil og ett firma jeg lurer hehe" - for til slutt så er det en eller annen privat person du lurer. Folk for innse at ting koster penger, og heller slutte leve over evne enn og drive med sånn som dette :?

#231282  av Christian

Hyperion skrev:Seriøst`? Hvorfor ikke like greit stjele 6000,- fra noen da? Dette er faktisk langt over grensen for hva som bør diskuteres på et slikt forum. Juksing med kilometer på egen bil er neimen ikke noe man skal gjøre, og på en man har leid?? Makan

Da er det din oppfatning. Min er at jeg kan spørre om det jeg vil på dette forumet! :roll:

#231283  av Christian

celicat23 skrev:Leasing biler kommer til slutt for salg på privat markedet. Hjelper ikke og prøve gjemme seg bak "jammen det er bare en leasing bil og ett firma jeg lurer hehe" - for til slutt så er det en eller annen privat person du lurer. Folk for innse at ting koster penger, og heller slutte leve over evne enn og drive med sånn som dette :?
Er forsåvidt enig i det. Men det er ikke min bil det gjelder og er derfor ikke mitt problem.

Så får dere heller skrike over dere om hvor ille dette er...

#231309  av Hyperion

Spørsmålet har jeg ikke noe problem med, det kunne jo faktisk vært grunner som gjorde at det var et legitimt spørsmål. Men så skrev du jo etterhvert hvorfor, og det var jo unødvendig så lenge det var kriminelt!

JA, det er min oppfatning :)