TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skilt til bilen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#231800  av celicat23

Kilgallon skrev:
celicat23 skrev:
lexusmann skrev:Er dette lovlig i Norge??
Selvsagt kan du ikke kjøre rundt med dette. Men du kan bruke det på treff f.eks.
Selvfølgelig kan han kjøre rundt med sånne skilt, men spørs jo bare på hvor lurt det er da :wink: hehe
Selvfølgelig er han ikke så dum? :D

#231809  av cameleon

celicat23 skrev:
Kilgallon skrev:
celicat23 skrev: Selvsagt kan du ikke kjøre rundt med dette. Men du kan bruke det på treff f.eks.
Selvfølgelig kan han kjøre rundt med sånne skilt, men spørs jo bare på hvor lurt det er da :wink: hehe
Selvfølgelig er han ikke så dum? :D
vel jeg fikk forelegg på 4000 eller 8 dagers fengsel for å ha kjørt med et for lite nr.skilt. så dere kan jo tenke dere straffen for å kjøre med noe som dette. skal ikke forundre meg om munnen da forvandler seg fra ei brødsaks til en sædbeholder i de neste par åra, samt ei rumpe det renner vaselin av :!:

#231811  av mr2cato

cameleon skrev:Vel jeg fikk forelegg på 4000 eller 8 dagers fengsel for å ha kjørt med et for lite nr.skilt. så dere kan jo tenke dere straffen for å kjøre med noe som dette. skal ikke forundre meg om munnen da forvandler seg fra ei brødsaks til en sædbeholder i de neste par åra, samt ei rumpe det renner vaselin av :!:
In other words, JAIL! :D

#231873  av toyota_mr2

ingen som hade noen goe forslag alså???

#232268  av BT-GTI

hva med "5uk my d1ck"???