TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#28667  av turboman

Tror faktisk jeg så den på Mosseporten for 1-2 mnd siden....

Pen bil!! :D

#28677  av Per-Ø

Tror ikke det er denne du har sett har ståt inne de siste måntene har kun hat den ute å kjørt hjemme på privat vei.
Denne har samme kitet som high octane.

#29450  av Per-Ø

Har fått byggd om dørtrekene nå måtte lage nye plate midt i dørtreket som jeg trekte med skinn. var jo stoff org. lakket mittkonsol å sånt men er ikke helt sikker på om jeg vil beholde det sån. må finne på noe jeg kan ha under cd spillerern
Vedlegg
000_0188.JPG
000_0188.JPG (72.15 kiB) Vist 1416 ganger
000_0190.JPG
000_0190.JPG (60.59 kiB) Vist 1416 ganger

#29458  av Christian

Ser ut som det har eksplodert en lakk boks inne i bilen :wink: Hadde samme på instrumentene mine en liten stund for 2 år siden, men fjerna det igjen...

Edit : Har også tenkt å trekke om dør trekka mine, må bare få tak i samme stoffet som i setene :)

#29459  av Replik

Skinnet på dørtrekket så strøkent ut på bilde hvertfall! :D
Gjorde du det selv? Hadde du isåfall kanskje giddi å skrive litt om hvordan du gjorde det? gjerne med bilder..

#29490  av chris

hmm.. er ikke helt sikker på om jeg likte den midtkonsollen der.. med alle prikkene :P

#29499  av TomG

Bredere felger bak er du snill, eller spacere...kanke drive å fjerte rundt i WBK med bakfelgene dratt in under rompa.....Ellers veldig bra.

T

#29504  av chris

TomG skrev:Bredere felger bak er du snill, eller spacere...kanke drive å fjerte rundt i WBK med bakfelgene dratt in under rompa.....Ellers veldig bra.

T
Japp, trengs noen spacere der ja ;)

#29521  av Per-Ø

Skal ha bredere dekk å felg bak gider ikke å bruke pener på spacer heller spare de til nye 285 dekk å nye felgrer. skal lakere mitt konsolen i bilens farge tror jeg 14 dagers lev. tid.

#29523  av jan-erik

Lakkert midtkonsoll i bilens farge høres ut som en veldig god ide. Tror det blir veldig bra.

#32407  av sexten

Hvor mye betalte du for dette kit'et og lakkeringen? Var det vanskelig? Kunne tenkt meg litt info om denne stylingen. Er muligens den fineste stylingen jeg har sett på en MR2 :) Liker stripene i lakken spesielt godt.

#32513  av Per-Ø

Det er et trd kitt det må du regne med fra 20 000 for et uorginalt kitt pasformen er somregel dålig på kopier. Det er jo en god del jobb å nontere dette kittet også må støpe inn hjulbuene bak inn i orginalt karoseri + fjerne den gamle. lakeringen vil jeg ikke nevne pris på nen fikk den veldig bilig

#32566  av Dont_Panic

tror topstyling selger det for 14000 ca.

#32567  av Dont_Panic

anng denne stylingen kalles den og wide body.. i high octane 2 filmen er det repotasje hvor dem styler med samme styling, ser bra der hva du må igjennom, er endel sparkling og glassfiber

#32588  av sexten

hehe. alt for mye jobb for meg altså :) (jeg har ikke så veldig mye peiling på bil og mekking). Hvor mye tror dere at et verksted skal ha for denne jobben ca.? Er spoileren inkludert i det kiy'et til 14000.-? Takk for svarene forresten