TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#234673  av celicat23

FireFox skrev::shock: det var skikkelig kjipt, er helt sikker på at de felgene hadde blitt helt konge på den bilen!
Jepp.. Så for meg litt mafia stuk på pensjonist-brakka :D Får bare finne på noe annet. 8" brede felger med sorte eiker i 18 eller 19" med 5/100 boltsirkel og 35 innpress har jeg funnet ut at IKKE gror på trær, så faren er vel nå at det blir noen "vanlige" alu-felger istedenfor.

Photoshoppa 4 forskjellige "vanlige" felger på bilen i dag, og det er 2 aktuelle kandidater. En av de er faktisk bilde i avataren min. Så da kan du jo se der hvordan det kan bli :lol:

#234677  av FireFox

Hadde blitt skikkelig mafia kjærre ja :)
men du.. sikker på at det er 5/100 boltsirkel på den? Prøvde det på fader`n sin avensis for jeg trodde også først at det var 5x100, men fant fort ut at det var 5/114,3.

#234678  av celicat23

FireFox skrev:Hadde blitt skikkelig mafia kjærre ja :)
men du.. sikker på at det er 5/100 boltsirkel på den? Prøvde det på fader`n sin avensis for jeg trodde også først at det var 5x100, men fant fort ut at det var 5/114,3.
Da gjetter jeg at fader'n din har diesel. Og den har 5/114,3 ;-)

#234691  av FireFox

celicat23 skrev:
FireFox skrev:Hadde blitt skikkelig mafia kjærre ja :)
Da gjetter jeg at fader'n din har diesel. Og den har 5/114,3 ;-)
Hehe, da gjettet du riktig :) trodde det var det samme på diesel og bensin jeg da, men da har du nok rett :)

Du finner nok noen andre felger som passer, men noe i den duren som du har bilde av hadde vært skikkelig tøft da.

#234773  av sindrejl

GhostRider88 skrev:kjipt med sånne beskjeder... men da får du finne noen nye kule rims da ;) Selv digger jeg momo black corse. Hadde tatt seg bra ut på bilen din ;)

http://www.sts-rengaspalvelu.fi/images/ ... _BLACK.JPG
det er ikke noe for ham.. de der felgene henger jo rundt på tonnevis av biler :)

#234792  av GhostRider88

sindrejl skrev:
GhostRider88 skrev:kjipt med sånne beskjeder... men da får du finne noen nye kule rims da ;) Selv digger jeg momo black corse. Hadde tatt seg bra ut på bilen din ;)

det er ikke noe for ham.. de der felgene henger jo rundt på tonnevis av biler :)
ja og det skjønner jeg godt 8) Men han vil sikkert ha noen som ikke så mange andre har

#234793  av James

sindrejl skrev:

Enig med Sindrejl. Er personlig ikke noe fan av Momo curse. men det er da min mening. ser de felgene der på så mange biler... må ha noen som skiller seg ut. :wink:

#234794  av milcom

celicat23 skrev:Dagens triste update (vel, for meg ivertfall...) er at jeg fikk endelig svar på leveringstiden for felgene.
Nogenlunde lang tid: aldri. Felgene er "out of stock" og de vil ikke ta inn flere sett.

Legger ved bilde, av felgene det IKKE blir da :cry: Surt, for jeg tror de hadde blitt fete :(
De jeg skulle ha på mercedesen:D men ble ikke noe av der heller:P

#234801  av kaimagne

Har store planer om å kjøpe svart Avensis stv, SOL m/facelift. Finnes det noen linker til biler som det er gjort noe med, så man kan overbevise dama om at dette faktisk er noe å satse på? Har vært inne på TTE, men "live" bilder gjør seg bedre.

Sorte felger og litt senking er et must... ;)

#234866  av ToyGlide

celicat23 skrev:Dagens triste update (vel, for meg ivertfall...) er at jeg fikk endelig svar på leveringstiden for felgene.
Nogenlunde lang tid: aldri. Felgene er "out of stock" og de vil ikke ta inn flere sett.

Legger ved bilde, av felgene det IKKE blir da :cry: Surt, for jeg tror de hadde blitt fete :(

Har du skjekket tilgangen på disse i utlandet?

#234876  av celicat23

ToyGlide skrev:Har du skjekket tilgangen på disse i utlandet?
Jeg har snakket med WOLFRACE i england som selger/lager disse. Orker ikke begynne jakte rundt etter noen som kan ha 4 felger liggende i riktig dimensjon og boltsirkel som de ikke har fått solgt enda.

#234886  av celicat23

kaimagne skrev:Har store planer om å kjøpe svart Avensis stv, SOL m/facelift. Finnes det noen linker til biler som det er gjort noe med, så man kan overbevise dama om at dette faktisk er noe å satse på? Har vært inne på TTE, men "live" bilder gjør seg bedre.
Nei, sorry. Det renner ikke over med avensis'er det er gjort noe med (snodig nok :))
kaimagne skrev:Sorte felger og litt senking er et must... ;)
Sort bil MÅ nesten ha felger med sorte eiker. Gjør vondt innerst inne i sjela og i det hele tatt vurdere og måtte kjøpe noe annet :cry:

#234888  av celicat23

Takker for tipset. Det er fine felger, men jeg tror ikke de vil kle formen til avensis'en så bra.

#234897  av GhostRider88

celicat23 skrev:
Takker for tipset. Det er fine felger, men jeg tror ikke de vil kle formen til avensis'en så bra.
nei sier noe der.. er vel kanskje litt mer gatebil felger... Hadde vært digg å hatt de på mr2'en da ;) Er det noen andre altv felger du har sett på?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21