TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sykt kul celica( nyese model) pÃ¥ jessnes ( hamar)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #241485  av Ice Queen :)

|plumbo skrev:Ble sjokkert over og se en sånn bil på bygdeveiene i mine trakter
fullstyla, sølv med svat stripe på panser og på sia med noe skrift jeg ikke så hva var . skal ikke si det forsikkert men jeg tror jeg ensa et blondt hode bak ratte på denna bilen . HOW ARE YOU?!?
Heisann :)

Tusen takk for de fine kommentarene om bilen min!
Var kjempe moro å lese :)
Jeg var og besøkte en god kompis av meg på Jessnes for ca 1 måned siden, så det er nok sikkert i denne anledningen du har sett den.

Klemz fra Sylva :)

#241514  av celicat23

Ice Queen skrev:Slenger ut et bilde av bilen så dere vet om dere snakker om samme bil :)
Er den jeg har sett. Du burde legge opp noen skikkelige bilder av bilen, da den fortjener litt mer oppmerksomhet. Og finne deg ett bedre sted og parkere enn der den står nå og tar imot steinsprut og dritt fra veien ;-)

#242000  av Ice Queen :)

celicat23 skrev:
Ice Queen skrev:Slenger ut et bilde av bilen så dere vet om dere snakker om samme bil :)
Er den jeg har sett. Du burde legge opp noen skikkelige bilder av bilen, da den fortjener litt mer oppmerksomhet. Og finne deg ett bedre sted og parkere enn der den står nå og tar imot steinsprut og dritt fra veien ;-)
Fotografen i gatebil Alfred Jacob har tatt en god del bilder av bilen som jeg skal få etterhvert, har bare ikke hatt så mye tid i det siste til å fått møtt han. Hvis du har leilighet med garasje til meg i området kan jeg gladelig flytte, he he :) Har nettopp flytta , å jeg fant det første stedet som var ledig. Derfor har ikke bilen verdens beste p-plass nå :(
Synes egentlig litt synd på henne der hun står nå, så jeg er nok enig med deg der :)

Klemz Sylva Høyholm :)

#242035  av celicat23

Ice Queen skrev:Fotografen i gatebil Alfred Jacob har tatt en god del bilder av bilen som jeg skal få etterhvert, har bare ikke hatt så mye tid i det siste til å fått møtt han. Hvis du har leilighet med garasje til meg i området kan jeg gladelig flytte, he he :) Har nettopp flytta , å jeg fant det første stedet som var ledig. Derfor har ikke bilen verdens beste p-plass nå :(
Synes egentlig litt synd på henne der hun står nå, så jeg er nok enig med deg der :)
Er litt super-amatør fotograf selv, og skal prøve å lure ut noen kompiser med bil igjennom sommeren for og få tatt noen bilder. Hvis du vil ta en tur ut en dag for og knipse noen av bilen din så kan det sikkert ordnes (har ikke noen bil selv nå som det er noe og ta kjempe mye bilder av så må plage andre ;-)) Noen eksempler på tidligere bilder jeg har tatt:

http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... G_2047.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... elica4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... G_1576.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... gust03.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... gust02.jpg

Som sagt: er helt amatør og har ikke noe super-duper-fancy foto apparat til 6000++ kr - men hvis du liker de andre bildene jeg har tatt og vil ha noen av din egen bil så kan du sende meg en PM.

Leilighet med egen garasje er ikke like lett og ordne desverre.. Har det selv, men den er full av meg og mine biler :D

#242107  av jumbo

Pene bilder t32 :D Men motivet på de par siste var jo helt herpa :D

Og pen celica, Sylvia
 #242139  av |plumbo

Ice Queen skrev:
|plumbo skrev:Ble sjokkert over og se en sånn bil på bygdeveiene i mine trakter
fullstyla, sølv med svat stripe på panser og på sia med noe skrift jeg ikke så hva var . skal ikke si det forsikkert men jeg tror jeg ensa et blondt hode bak ratte på denna bilen . HOW ARE YOU?!?
Heisann :)

Tusen takk for de fine kommentarene om bilen min!
Var kjempe moro å lese :)
Jeg var og besøkte en god kompis av meg på Jessnes for ca 1 måned siden, så det er nok sikkert i denne anledningen du har sett den.

Klemz fra Sylva :)
hvem kjenner du på jessnes ?? og ja det var en rød corolla som var foran deg oppover jessnes bakkene and thats me :D ( nå er min blitt blå )
Vedlegg
DSC00851.JPG
DSC00851.JPG (252.35 kiB) Vist 2371 ganger

#242555  av Ice Queen :)

celicat23 skrev:
Ice Queen skrev:Fotografen i gatebil Alfred Jacob har tatt en god del bilder av bilen som jeg skal få etterhvert, har bare ikke hatt så mye tid i det siste til å fått møtt han. Hvis du har leilighet med garasje til meg i området kan jeg gladelig flytte, he he :) Har nettopp flytta , å jeg fant det første stedet som var ledig. Derfor har ikke bilen verdens beste p-plass nå :(
Er litt super-amatør fotograf selv, og skal prøve å lure ut noen kompiser med bil igjennom sommeren for og få tatt noen bilder. Hvis du vil ta en tur ut en dag for og knipse noen av bilen din så kan det sikkert ordnes (har ikke noen bil selv nå som det er noe og ta kjempe mye bilder av så må plage andre ;-)) Noen eksempler på tidligere bilder jeg har tatt:

http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... G_2047.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... elica4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... G_1576.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... gust03.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... gust02.jpg

Som sagt: er helt amatør og har ikke noe super-duper-fancy foto apparat til 6000++ kr - men hvis du liker de andre bildene jeg har tatt og vil ha noen av din egen bil så kan du sende meg en PM.

Leilighet med egen garasje er ikke like lett og ordne desverre.. Har det selv, men den er full av meg og mine biler :D
Heisann! :)

Den sorte Celica`n var skjit tøff!!! He he :D Er det noen du kjenner som eier den? Det siste bildet av Audien var utrolig fint! Kjempe fine bilder du har tatt ! :) Jeg tar gjerne med bilen på en liten "fotoshoot" jeg , he he :D Hørtes moro ut ,å det er jo selvfølgelig alltid hyggelig og moro å bli kjent med nye mennesker ikke minst :)
Hvor holder fotografen til da ? :)

Klemz fra Sylva Høyholm :)

#242565  av Azrael

Det er vel gamle Celica`n til celicat23 (skyt meg i leggen om jeg tar feil... )

#242567  av Ice Queen :)

jumbo skrev:Pene bilder t32 :D Men motivet på de par siste var jo helt herpa :D

Og pen celica, Sylvia
Tusen tusen takk :) Setter jeg veldig stor pris på å høre :)

Klemz Sylva Høyholm :)

#242568  av Ice Queen :)

Azrael skrev:Det er vel gamle Celica`n til celicat23 (skyt meg i leggen om jeg tar feil... )
SÃ¥pass ja!!! Den var ihvertfall innmari fin :)

Klemz Sylva :)
 #242570  av Ice Queen :)

hvem kjenner du på jessnes ?? og ja det var en rød corolla som var foran deg oppover jessnes bakkene and thats me :D ( nå er min blitt blå )

Heisann!

Det var deg det ja! He he :D Det husker jeg faktisk. Bilen din var bltt fin i blå da :) Er en barndomskompis av meg som heter Ole og dama hans Marte som bor der,og ikke minst de søte lille sjarmtrollene deres Benjamin på 2 år (som faktisk har bursdag i dag) og lille Leo på 3 mnd som jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ heldig å være "tante" til :D
Skal vel dit igjen nå til helgen eller neste helg sannsynligvis.

Klemz Sylva/ Ice Queen :lol:

#242595  av celicat23

Ice Queen skrev: Den sorte Celica`n var skjit tøff!!! He he :D Er det noen du kjenner som eier den? Det siste bildet av Audien var utrolig fint! Kjempe fine bilder du har tatt ! :) Jeg tar gjerne med bilen på en liten "fotoshoot" jeg , he he :D Hørtes moro ut ,å det er jo selvfølgelig alltid hyggelig og moro å bli kjent med nye mennesker ikke minst :)
Takker, takker. Er gamle celica'n min. Nye eieren av bilen er på forumet her. Audi tt'n var bilen jeg hadde etter celica'n. Etter og ha tatt så mye bilder av mine egene biler så har interessen for fotografi vokst frem. Og det er kjedelig og bare ta bilder av sine egene biler, så vil utvide litt nå og ta av andre sine også.

Bor i lillestrøm, så jeg er i "nabolaget" :)
 #242608  av |plumbo

Ice Queen skrev:hvem kjenner du på jessnes ?? og ja det var en rød corolla som var foran deg oppover jessnes bakkene and thats me :D ( nå er min blitt blå )

Heisann!

Det var deg det ja! He he :D Det husker jeg faktisk. Bilen din var bltt fin i blå da :) Er en barndomskompis av meg som heter Ole og dama hans Marte som bor der,og ikke minst de søte lille sjarmtrollene deres Benjamin på 2 år (som faktisk har bursdag i dag) og lille Leo på 3 mnd som jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ heldig å være "tante" til :D
Skal vel dit igjen nå til helgen eller neste helg sannsynligvis.

Klemz Sylva/ Ice Queen :lol:
oki :) skal holde bursdag selv i helga for jentungen som ble 2 forje søndag :D skal holde øya oppe ;) ( og nå kjører jeg en blod harry volvo 360 med flammer på ) så hvis du møter den så er det meg :P

#242794  av Ice Queen :)

celicat23 skrev:
Ice Queen skrev: Den sorte Celica`n var skjit tøff!!! He he :D Er det noen du kjenner som eier den? Det siste bildet av Audien var utrolig fint! Kjempe fine bilder du har tatt ! :) Jeg tar gjerne med bilen på en liten "fotoshoot" jeg , he he :D Hørtes moro ut ,å det er jo selvfølgelig alltid hyggelig og moro å bli kjent med nye mennesker ikke minst :)
Takker, takker. Er gamle celica'n min. Nye eieren av bilen er på forumet her. Audi tt'n var bilen jeg hadde etter celica'n. Etter og ha tatt så mye bilder av mine egene biler så har interessen for fotografi vokst frem. Og det er kjedelig og bare ta bilder av sine egene biler, så vil utvide litt nå og ta av andre sine også.

Bor i lillestrøm, så jeg er i "nabolaget" :)
Såpass ja!!! Dæven det var jaggu fine biler du har hatt da gitt :D
Men Celica`n må vel ha vært litt vondt for deg å selge ? He he :lol:
Vært moro å fått litt flere bilder av bilen min, må bare ta "sommershinen" på bilen så den blir fin til "fotoshooten" :) Da må vi jo treffes en dag da, ihvertfall når du bor så nærme :D

Klemz Sylva :)