Legg innLagt inn:08 mai 2007 23:35
sindrejl skrev:Neida,jeg er en ærlig karhmsilset skrev:Synes ingen der var sleipe jeg! Følte meg ganske hjemme der faktiskkanskje du er en liten sleiping sjæl da ?

Det synes jeg ingen skal være

sindrejl skrev:Neida,jeg er en ærlig karhmsilset skrev:Synes ingen der var sleipe jeg! Følte meg ganske hjemme der faktiskkanskje du er en liten sleiping sjæl da ?
tgbil@tgbil.no skrev:Kanskje på tide jeg skriver et innlegg herSporty å stille opp på forumet og klage for at du ikke får solgt bilene dine. At noen klaget og noen synes de får en bra bil har kansje noe med at man ikke har sjekket så mye hva man har importert, og at da noen har vært heldige og andre ikke. Rykter starter ikke bare i løse luften, og når folk gjør et kjøp, og i ettertid støter på problemer ho selger så sprer det seg. Er du intresert i å drive bedrift så må du ta vare på de fornøyde kundene og ekstra godt vare på de missfornøyde. Selvfølgelig er dette gammle biler og det tror jeg ingen har noen problemer med å skjønne heller, og så vidt jeg veit så er det ikke noen som har kommet å klaget på vanlig slitasje. Men at du kjøper en bil med pill råttent eksosanlegg, så bær man forvente at selger tar på seg ansvaret å fikse dette. Du taper kansje 3000på jobben, men nå ser man jo at du har tapt hele driten på å ikke følge opp slike problemer.Angående alt som blir skrevet på siden her om salg av MR2. Mye kritikk av bilene vi har solgt på siden her, men mest av de som ikke har kjøpt selv. Vi prater om 15-20 år gamle biler som er importert fra Sveits og hvis det aldri skulle bli noe galt med de så ville det være noe rart. Men først og fremst er det kundene selv som ødelegger de, alle har gått gjennom streng test fra biltilsynet før de kommer på markedet og de fleste er i utrolig bra stand til å være så gamle. For de som ikke vet det er jeg ambefalt av Toyota Norge som den eneste i Norge som driver med import av Toyota. Selv har jeg opplevd at de fleste kundene er veldig fornøyd og vi har hatt utrolig lite reklamasjon. Og hvordan mine selgere har oppført seg mot kunder kan jeg gjøre lite med, og ingen selger kan juge om inntekt for det er noe som heter kreditt opplysninger som låneinstansene bruker. Og til de som skriver at jeg kommer på jobb i bakrus, så må jeg opplyse at jeg jobber ikke i helgene og når jeg er grei og møter opp på lørdag og søndag så er det normalt at man noen ganger har vært på fest, har jo et liv utenom og være bilselger. Vet ikke om folk tror det er 24 timers jobb og være bilselger? Nå har jeg sluttet med sportsbiler pga at jeg er lei alle som prater dritt om ting de ikke vet noe om. Ellers vil jeg takke alle som skriver inn og forteller at de er fornøyd
MVH TG BIL
hmsilset skrev:Til TG-bil vil jeg si: Tusen takk for at du har tatt inn så mange mr2er.Uten deg og alle dine importerte mr2er og celicaerVil nå ikke si at jeg er veldig enig her. På grunn av alle disse importbilene så er ikke MR2 en spesiell bil lengere, og du drar omentrent like mange lange blikk i en slik som i en BMW.
hadde ikke Toyotamiljøet i Norge vært det samme.Hadde jeg gjort noe lignende, så hadde jeg vært stolt!
hmsilset skrev:En mr2 kan ikke sammenlignes med BMW i det hele tatt, og om de på stedet du bor på ser like mye på en BMWNå tok jeg vell kansje litt hardt i ang bmw og mr2, men MR2 er liksom ikke så spesiell lenger som den en gang var, desverre. Men dette gjelder vell samtlige motorsterke japanske bilder.
som en hvilken som helst mr2, er det deres problem.Om ikke TG-bil hadde tatt inn disse bilene så hadde noen andre gjort det med samme fremgangsmåte, og sannsyneligvis like mange da de har solgt bra noen år.De ville også ha godkjent bilene hos biltilsynet, og solgt de fordi de er godkjent av dem. De som har gjort dårlige kjøp bør skylde på seg selv, eller biltilsynet som har godkjent bilene i dendårlige forfatningen noen av bilene hadde.En ting til: det koster 10-20000 i året å holde en mr2 eller celica i topp stand.Det er det veldig mange som ikke får inn i huet.