TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En liten oppdatering.

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#247625  av elino

WoW... dette ble bra :D

#247635  av celicat23

Liker stilen totalt. Ville gjort seg med en vinge med karbon midt-del, og karbon panser nå. Og fjerne den toyparts vinylen, som ikke akkurat er kledelig.

#247651  av kenobi_

Det ble sinnsykt rått det derre der soltec!!!

#247661  av soltec

celicat23 skrev:Liker stilen totalt. Ville gjort seg med en vinge med karbon midt-del, og karbon panser nå. Og fjerne den toyparts vinylen, som ikke akkurat er kledelig.
Du e en tankeleser :D . rmm vinge m/ carbon senter er på handle listen :wink:

#247662  av soltec

tunamgu skrev:Hva er navnet på felgen?Den ser skikkelig fin ut.Hvor kjøpte du de?
felgene heter super-star kloster, kjøpte de av en kar fra kristiansand. Det er gamle felgene som sto på vaa sin supra.

#247666  av celicat23

soltec skrev:
celicat23 skrev:Liker stilen totalt. Ville gjort seg med en vinge med karbon midt-del, og karbon panser nå. Og fjerne den toyparts vinylen, som ikke akkurat er kledelig.
Diiiiigg! Det blir grise-fett på bilen!!!!

Og gikk du på og spray-lakkerte superstar felgene selv ute i hagen? Du vet at de felgene er *DYRE* ? :shock: :D

Gleder meg til og se mer av bilen!

#247702  av soltec

celicat23 skrev:
soltec skrev:
Diiiiigg! Det blir grise-fett på bilen!!!!

Og gikk du på og spray-lakkerte superstar felgene selv ute i hagen? Du vet at de felgene er *DYRE* ? :shock: :D

Gleder meg til og se mer av bilen!
Nei sprøytelakerte de med 2komp lakk med en tuch mattningsmiddel i, har lakk bod og lakkerings utstyr, har holdt på med lakkering privat i mangen år faktisk, hadde felgene ute for å matte de ned etter pusse grunningen så eg ikke fikk noe støv i lakk boden min :wink: .

#247947  av tommis

Det der vart bra :D . Hvordan klarte du å maskere så bra over skruene. Tok du de ut først eller?

#248017  av soltec

tommis skrev:Det der vart bra :D . Hvordan klarte du å maskere så bra over skruene. Tok du de ut først eller?
Ja det var det ja, maskerte skruene selv, brukte lang tid for å få det til å bli bra, vil ikke anbefale det hvis du ikke har god tolmodighet:lol:, men ble veldig bra :D . Vil ikke anbefale å demontere skruene siden 3 delte felger er montert under presse, snakket med felgspesialisten i bergen og de sa at det var ikke til å anbefale å demontere selv og montere for det kunne de ikke gjøre heller, det ville ta 2-3 måner hvis de skulle sende de til et firma i oslo som hadde utstyr, og reine med en kostnad på 10-15 tusen med lakkering. Derfor valgte eg å gjøre dette selv siden det er sommer. :wink:
Alt går hvis du bare vil :wink:
Eg kan jo hjelpe deg hvis du trenger asistanse :wink:

#250073  av tommis

Tja, kanskje det :D Har jo gått å lurt på å lakke de. Men det virker som det er mye arbeid med det. Har tengt samme som deg å lakke eikene sort og bevare den polerte kanten. Siden bilen min også er sort er jeg redd for at det blir for mye sort hvis du skjønner. Vi får se hva jeg finner ut, det blir sikkert ikke med det aller første.
Går å irriterer meg over noen nye skjørter jeg har bestilt som jeg ikke får :x Har både bestilt og betalt de, men nå svarer dem ikke lengre på mailene mine. Bestile i fra http://www.stillen.com

#250095  av soltec

tommis skrev:Tja, kanskje det :D Har jo gått å lurt på å lakke de. Men det virker som det er mye arbeid med det. Har tengt samme som deg å lakke eikene sort og bevare den polerte kanten. Siden bilen min også er sort er jeg redd for at det blir for mye sort hvis du skjønner. Vi får se hva jeg finner ut, det blir sikkert ikke med det aller første.
Går å irriterer meg over noen nye skjørter jeg har bestilt som jeg ikke får :x Har både bestilt og betalt de, men nå svarer dem ikke lengre på mailene mine. Bestile i fra http://www.stillen.com
Huff da, kjedelig med sånt, har vert borti det samme flere ganger, tror det blir fint med sorte felger og crome kant på sort bil. Vi kan jo prøve en eller to felger fra min bil på din, da er jo det enkelt og bestemme seg :wink:

#250097  av celicat23

tommis skrev:Har tengt samme som deg å lakke eikene sort og bevare den polerte kanten. Siden bilen min også er sort er jeg redd for at det blir for mye sort hvis du skjønner.
Absolutt ikke. Det blir nyyyyyyydelig!!! :D

#250868  av tommis

soltec skrev:
tommis skrev:Tja, kanskje det :D Har jo gått å lurt på å lakke de. Men det virker som det er mye arbeid med det. Har tengt samme som deg å lakke eikene sort og bevare den polerte kanten. Siden bilen min også er sort er jeg redd for at det blir for mye sort hvis du skjønner. Vi får se hva jeg finner ut, det blir sikkert ikke med det aller første.
Huff da, kjedelig med sånt, har vert borti det samme flere ganger, tror det blir fint med sorte felger og crome kant på sort bil. Vi kan jo prøve en eller to felger fra min bil på din, da er jo det enkelt og bestemme seg :wink:
Ja det kan vi jo prøve, vi får ha et lite Supra møte når jeg kommer hjem igjen :D Er offshore på Snorre A nå. Skal hjem neste uke.
Subber de 19" felgene dine eller? Gikk litt opp i profil da jeg kjøpte nye bakdekk og de subber faktisk litt av og til selv om det bare er 18" :?

#250900  av soltec

tommis skrev:
soltec skrev:
Ja det kan vi jo prøve, vi får ha et lite Supra møte når jeg kommer hjem igjen :D Er offshore på Snorre A nå. Skal hjem neste uke.
Subber de 19" felgene dine eller? Gikk litt opp i profil da jeg kjøpte nye bakdekk og de subber faktisk litt av og til selv om det bare er 18" :?
Subber ikke i det heletatt på min :wink: . men no er ikke min senket så alt for mye heller pga må jo kunne brukes når den først skal brukes :roll: .
Eg reiser bortover til rudskogen onsdag så hvis du er hjemme før det så kan vi ha et lite supra møte 8)

#251044  av tommis

Er ikke senket så mye min heller, men det subber litt forde. Bak sto det 275/35-18 før nå står det 275/40-18. (tenkte jeg skulle få litt mere "drag look" med litt mere gummi :mrgreen: ) Burde kanskje heller ha kjøpt 285/35...
Kommer hjem på onsdag, så det blir knapt. Skal du kjøre så tidlig asså? Vurderer å ta turen jeg også hvis det blir sol og opphold.