TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus IS200

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#250351  av Amund

Eg kom meg aldri til Eikås... Hadde ein plan, med ein annen bil, men den motoren gjekk ikkje som den skulle... Så då orka eg ikkje reise i det heile tatt, og monterte heller senkesett på lexusen :wink:

#250611  av Thomas S

Fant deg ihvertfall ikke :P Har forøvrig endelig fått 18" på bilen :D

#250623  av Amund

Slenger med et halvdårligt bilde av bilen med ferdig montert TTE-senkesett.
Var egentli tenkt til å vente med senking til det var penger til TTE-coilovers, meeeen, så var fjærene fryktelig lett tilgjengelig på Toyota då. Siden det var lagervare i Drammen.. :roll: (Og ein svoger som jobber på toyota med OK rabatter :wink: )
Vedlegg
LExus.jpg
LExus.jpg (283.35 kiB) Vist 4636 ganger

#250629  av Mr2 Mk2

Ble bra det der mister, ser du trenger en hjulstilling :P TTE senkesettet skulle senket enda litt mer bak, men sånn er det :S

#250639  av Amund

Tid til ein hjulstillingskontroll til helga??? den vart litt merkelig på styringa no ja :roll:
Trur både spissinga og camberen er litt på ferietur...
Skulle vert litt lavere bak ja, men det fikser me etter godkjenninga :wink:

#250640  av Mr2 Mk2

Lørdag skulle vel gå greit :) Best å få den godkjent før du går for coilovere ja, selvom jeg er blitt ok kontrollør også nå :P :roll:
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 03 jul 2007 19:26, redigert 1 gang totalt.

#250641  av Darkstar

Pen bil dette her. :wink: TTE senkesett gjorde seg, hvor mye senker det?
Går å sikler litt på en IS 200 selv, men vet ikke helt hva det blir til.

#250645  av Amund

Mr2 Mk2 skrev:Lørdag skulle vel gå greit :) Best å få den godkjent før du går for coilovere ja, selvom jeg er blitt ok kontrollør også nå :P
Såpass, du tykker opp i gradene skjønner eg... :D
No e faktisk TTE-coiloversene levert MED Tüv papirer då, så det skal jo i teorien gå bra :roll:
Då seier me lørdag då, så tar du hjulstilling på den då, så får du litt cash til drikke seinere på dagen :wink: hehehe Må huske eg må ha oljeskift også, og EU kontroll om ikkje så altfor lenge.

#250646  av Amund

Darkstar skrev:Pen bil dette her. :wink: TTE senkesett gjorde seg, hvor mye senker det?
Går å sikler litt på en IS 200 selv, men vet ikke helt hva det blir til.

Skal senke 30mm, min vart ikkje så mykje lavere. Men fjærene setter seg litt etter hvert, så regner med den siger litt lavere... :wink:

#250659  av Thomas S

Fjærene mine tok et par dager før bilen var på det laveste :twisted: trenger bare Koni dempere eg no. Finner ikke originalt senkesett til mitsuer :roll:
Husk at TuV bare er en anbelfaling og det er MANGEN biler som ikke blir godkjent med coilovers pga det går utover lyktehøyden blant annet. Vært mye diskusjoner fram og tilbake hos Mitsu Klubben når vi sku ha gruppekjøp.

#250672  av Amund

Det er sant, men så lenge lyktehøgden og sånt er ivaretatt, og at det er Deler laget av toyota sin sportsavdeling ment for veibruk, så skal det teoretisk gå greit. (Legg merke til: TEORETISK) hehe

#250785  av Thomas S

Pleier å være en god fordel vist er "original" deler. Heldig du som har TTE :?

#265938  av Amund

Smurfen er jo soom kjent et nattdyr, så me var ute seint i går kveld og tok et par bilder. Nokon av dei vert litt småfeite faktisk 8)

Bilde
Bilde
Bilde

Link til heile bildetråden på curbz.org: http://www.curbz.org/forum/viewtopic.ph ... 0&start=30

Takker og bukker til Smurfen :)

#265941  av Amund

Og et par bilder frå ein fotoshoot tidligere i sommer, med Helge frå flexifoto.no

Bilde
Bilde

SÃ¥ sneik det seg inn et lite bilde av ein kamerat sin streetfighter:
Tøft bilde etter min meining!!
Bilde