TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul MR2 "Limited Edition" pÃ¥ Aukra.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #352569  av mailman1

limited until we make more! :lol:

Fin i gul! :)
 #355584  av Supramk3turbo

Så den på aukra i dag jeg også :D Skilte seg ut i mengden :D
 #355658  av Supramk3turbo

Jepp. Er her et par dager på analyse jobb :D Du står foresten parkert ved siden av meg i dag, jeg kjører avensisen :D he he
 #355682  av Supramk3turbo

Det stemmer, så du meg?? he he
 #355769  av Supramk3turbo

Nope, jobber i analyse huset på gass export, litt kosligere der :wink: Er en duggpunkts analysator som trenger litt omsorg :D
 #375224  av mr292

Noen som vet hvem som eier denne nå? eventuellt, er han på forum? ser denne hver dag utenfor jobben, skylder han en stor takk :)
var finere med sommerhjula på. nå som jeg ser den står den med skada framskjerm og vinterhjul. skylder eieren en stoor takk. uten han hadde jeg slitt rævva av meg for å få start på mr2'n min.
 #376542  av Daffalure

Jeg som er eieren av bilen, har hadd den i snart 2 år nå :) den har stådt utenefor toyota der en liten måned etter at en idiot kræsjet inni meg en tidlig lørdagskveld i november. Ganske så stygge vinterfelgene ja:P mener med at du hadde slitt ræva av deg for å få start på bilen din?
 #377097  av leiira

Daffalure skrev:Jeg som er eieren av bilen, har hadd den i snart 2 år nå :) den har stådt utenefor toyota der en liten måned etter at en idiot kræsjet inni meg en tidlig lørdagskveld i november. Ganske så stygge vinterfelgene ja:P mener med at du hadde slitt ræva av deg for å få start på bilen din?
legg ut flere bilder av bilen din ! og i mk2 registret her på forumet ;:)